Mikä puhelin sinulla on ?
Minulla puhelinkuume. 5G -rummutusta kaupoissa. A40 käytössä. Heikko akku. 3100 mAh. Seuraan myyntilukuja. Kyllä kansa tietää. Nuoret ovat hyvin perillä asioista.
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku iphone, ei mitään tietoa mallista.
Kannattaisiko opetella myös käyttämään sitä. Siitä asetuksistahan sen näkee, mikä malli on. Ei paljoa vaadi. Luulisi, että ihmiset opettelisi jo oman luurinsa perusteet.
Ei kaikkia kiinnosta. Ostavat kaupasta "joku hyvä", lompsivat kassalle, maksavat ja käyttävät. Tai saavat ilmaisen puhelimen sukulaiselta tms. Jollekin puhelin on vain puhelin.
Oneplus 7. Puhelin on nyt ollut minulla kolme ja puoli vuotta. Ostan myös jatkossa Oneplussan, jos osaavat hinnoitella paremmin tuotteensa.
En tiedä joku 3Gllä toimiva Nokia en osaa edes vaihtaa taustakuvan sellaisesta Elisan logosta ostettu ehkä 2006 siinä on joku kamera mutta ei siellä takana oo kameraa pitää käyttää sitä edessä olevaa kameraa tietääkö miten saan sen toimimaan 5Gllä
Nokia (taitaa olla N105 jos oikein muista), jonka ostin viikko pari sitten oikeasta alan kaupasta. Hinta oli 20 euroa. Entinen oli vähän vanhempi malli, mutta samantyyppinen vanha Nokia, joka oli jo kaikkien putoilemisten jälkeen niin rämä, ettei pysynyt kasassa, eikä oikein kuulunut.
Honor 50. Oikein hyvä tavallinen peruspuhelin. En tarvitse parempaa.
Bakeliitti-Ericsson ja Nokian WLL-terminaali.
Vierailija kirjoitti:
Samsung J5. Vaihto suunnitteilla, mutta en vielä tiedä minkä hankkisi.
Mullakin oli j5 mutta oli 8 gigan muisti. En saanu galleriaa auki jos mulla oli whatsapp tallennustila ei riittänyt.
Huawei Honor 20, vuosia vanha, mutta toimii hyvin.
En ole vaihtamassa
Motorola (eli käytännössä Lenovo) G8.
Nokia 206, pieni ja näppärä vekotin jolla voi laittaa vaikka tekstiviestejä eikä hakkerit haittaa!
Iphone 14 pro, ostin vasta. edellinen puhelin oli ollut melkein 5 vuotta ja halusin nyt ihan uusimman mallin.
Joku Nokian kymmenen vuotta vanha näppäinpuhelin, mallinumeroa en muista. Akku kestää monta päivää ja on helppo soittaa ja tekstata.
Nokia näppäinpuhelin ja akku kestää viikon.