Mikä puhelin sinulla on ?
Minulla puhelinkuume. 5G -rummutusta kaupoissa. A40 käytössä. Heikko akku. 3100 mAh. Seuraan myyntilukuja. Kyllä kansa tietää. Nuoret ovat hyvin perillä asioista.
Kommentit (328)
Nokia X20. Kaikki löytyy mitä kaksi kertaa kalliimmista puhelimista. Ja tyylikäs :)
Vierailija kirjoitti:
Xiaomi Mi 9T
Sama uudempi versio vain
Sansung 71-A1 ihan hyvä puhelin
samsung galaxy s21+. hyvä puhelin, mutta edellinen vanhempi malli oli aivan samanlainen vain huonommalla akulla. näin jälkiviisaana en siis olisi valinnut näin kallista ja uutta mallia, ei tässä mitään erikoista ole edellisiin verrattuna
Samsung S20 FE ja työpuhelimena Motorola Moto Plus
Sony Xperia alle 5" näyttö.Ollut reilu kolme vuotta.Toiminut ilman jumittamisia.Akkukin pitää vielä hyvin virtaa.Harmi ettei Sony valmista enää näitä pienempiä kännyköitä.
Kallein ja suurin iPhone. Vaimo osti minulle. Kun täytän vuosia niin saan vielä kalliimman ja suuremman iPhonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apple iPhonen ominaisuuksia kun vertailee, niin vastaavan Samsungin saa n. puoleen hintaan. Sitä paitsi Apple ei kerro akun kapasiteettia. Kamerat keskinkertaisia.
No kunhan nyt ensin ostat sen ensimmäisen iphonesi, niin kauan voit kyllä lässytellä mitä sylki suuhun tuo.
Omppujen kuvien laatu on ihan kuraa. Apple itsellänikin vaan ei koskaan enää.
Nokia tietysti
Valmistaja on HMD global joka omistaa brändin, pääkonttori Espoossa.
Nokia C2-02 ihana näppäimistö ja huonokuuloiselle sopiva.
Olen just ostamassa Samsung Galaxy 22A.
Onko teistä sellainen hyvä ? Muisti 128 GB ja sikavahva akku.
Nokia 8.3 minulla ja akku kestää viikon ellei koko ajan navigoi.
Navigointi syö akkua kaikissa laitteissa.
Vasralla Nokia 8 jossa siinäkin hyvä akku.
Nokia tietysti
Valmistaja on HMD global joka omistaa brändin, pääkonttori Espoossa.
realme uutuus, lataus 15 min ja kestää päiviä käyttää. Edellinenkin oli realme, mutta vaihdoin kun sain siitä nyt huomattavasti enempi kuin ostohinta ja sen väri ei enää sopinut auton väriin, kun vaihdoin auton. Mietin pitkään sen tytärmerkin mallia (+ one)joka on lähes sama, mutta sen valkoinen väri ei silloin ollut saatavana suomessa enkä jaksanut odottaa.
Samsung s9edge. Ainakin 5v vanha ja oli vuoden välillä pois käytöstä kun ei pystynyt korjata. Putosi käynnistysnappi edellä maahan ja nappi jäi pohjaan. Takaosa ihan säröillä. Sain hiomalla napin ylös ja puhelin takaisin koteloon niin ei takaosan rikkinäisyys haittaa. Nyt alkaa olla niin ettei soittajan ääni kuulu kuin kaiuttimella. Suunnittelen s20 hankintaa. Hinnat tippuneet kivasti.
Nokia 3310, vaikka olisi kyllä vanhempikin, nokia 1610 tai onko se 1611. 5G on vaan bisnesmiesten keino pumpata tyhmiltä lisää rahaa omiin taskuihinsa. Ei sitä kukaan oikeasti tarvitse. Vai katsotko kännystä liveohjeet tehdessäsi kylppärissäsi aivoleikkauksia?