Mikä puhelin sinulla on ?
Minulla puhelinkuume. 5G -rummutusta kaupoissa. A40 käytössä. Heikko akku. 3100 mAh. Seuraan myyntilukuja. Kyllä kansa tietää. Nuoret ovat hyvin perillä asioista.
Kommentit (328)
Nokia 6100. Akku kestää viikon. Käytän sitä puhelimena.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuskodissa oli lankapuhelin, mutta sen jälkeen, kun lähdin opiskelemaan 80-luvulla, minulla ole koskaan ollut puhelinta.
Ei sitte johto enää riittänyt ?
Joku Nokia vuodelta 2005. :) Akku taitaa olla kolmas, kestää viikon hyvin. Saisin töistä minkä vaan, mutta en halua.
Vierailija kirjoitti:
Sony Xperia 10 III. Ollut nyt kolme viikkoa. Kaksi edellistäkin olivat Xperioita, viimeksi XA. Se oli minulla reilut neljä vuotta ja olisi varmaan vieläkin, mutta akku oli pieni ja loppui turhan äkkiä viime aikoina. Sonyyn päädyin uudestaan sen musiikkiominaisuuksien takia. Siinä kun on hyvä soitin (minulla ei ole puhelimessa omaa nettiliittymää, en kuuntele striimauspalveluja) ja on yksi niistä harvoista, jossa on enää langallisten kuulokkeiden liitäntä. En halua Bluetooth-kuulokkeita. Kuulun siihen vanhanaikaisten ihmisten joukkoon, jotka käyttävät puhelinta puhumiseen, tekstaamiseen ja musiikin kuunteluun. 😄 Nettiä käytän yleensä vain kotona sisäverkon kautta ja joskus harvoin kaupungilla vapaiden verkkojen kautta.
Minulla taitaa olla juuri toi Xperia XA. Tyypillisesti joutui heti uutena takuukorjaukseen, oliskohan ollut piirilevy vaihdettu - onko kännyissä sellanen? Sen jälkeen toiminut yli 3 v ihan just niin kuin pitääkin. Käytän aika vähän nettiä puhelimella, koska näyttö on liian pieni. Laskuja en ikinä maksaisi puhelimella, ei mun sormet mahdu noille näppäimille.
Samsungin ns. älypuhelin.
Kaapissa on myös Nokia C1-01 ja Nokia 1600 perus-GSM kännykät aiemmilta vuosikymmeniltä.
Lankapuhelimen romukin seisoo kaapissa, joutaisi kyllä SER -jätteisiin, ei tuolla varmaan enää ikinä tee mitään.
Sony xperia. Kaksi edellistäkin ollut samaa merkkiä. Kestävä kaikin puolin.
Punainen iphone, älä kysy mallia, joku XR se on.
IPhone 8+. Suunnitelmissa ostaa uusi IPhone 13 mini
Yli 10v vanha Nokia 2720 simpukka. Hienosti pelittää puhelut ja textarit. Muuta en tarviikkaan.
Puhelimeni on armeijamme tiedustelupalvelun salattu puhelin. Edes KRP tai Supo ei pääse siihen käsiksi. Siviilipuhelimeni on halpa tavis älykännykkä. Näin me agentit toimimme.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimeni on armeijamme tiedustelupalvelun salattu puhelin. Edes KRP tai Supo ei pääse siihen käsiksi. Siviilipuhelimeni on halpa tavis älykännykkä. Näin me agentit toimimme.
Surkeaa elvistelyä. Ei sulla mitään sellaista ole. Ja jos olisikin, luuletko ettei krp:llä ja supolla takaportteja ole? Jos et ole trolli, kerro "agentti" sitten sen luurin merkki ja malli. Mä kerron sitten, kuka pystyy valvomaan sitä tai kaivamaan sun tiedot/tiedostot siitä.
OP 8 pro.