Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puhelin sinulla on ?

Vierailija
07.11.2021 |

Minulla puhelinkuume. 5G -rummutusta kaupoissa. A40 käytössä. Heikko akku. 3100 mAh. Seuraan myyntilukuja. Kyllä kansa tietää. Nuoret ovat hyvin perillä asioista.

Kommentit (328)

Vierailija
61/328 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena

Omppuja ne on pari viimeistäki olleet ja on jatkossakin. Kyllä minäki olin ennen samsungiuskovainen, nyt en voisi palata enää koskaan.

Omenassa kaikki on helppoa, yksinkertaista ja toimii ku junan vessa.

Vierailija
62/328 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omena

Omppuja ne on pari viimeistäki olleet ja on jatkossakin. Kyllä minäki olin ennen samsungiuskovainen, nyt en voisi palata enää koskaan.

Omenassa kaikki on helppoa, yksinkertaista ja toimii ku junan vessa.

Tarkoitat varmaan Pendolinoa? Ovikaan ei auennut joten muut toiminnot väivät kokeilematta ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/328 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iphone 13 ProMax ja kakkospuhelimena Xiaomi 11 t Pro.

Ja kyllä se vaan on niin, että Apple on puhelinten mersu eikä se muuksi muutu, vaikka Applen vihaajat kuinka kiljuvat ja keksivät valheita iphoneista.

Mersu onkin paska auto.

Vierailija
64/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doro :(

Mullakin on, mutta lankapuhelin.🤓

Vierailija
65/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple 13 pro max. Vaihdoin tähän 12 pro maxista kun akunkesto on tässä mallissa paljon parempi. Samalla kasvatin talletustilan teraan. Tässä on niin hyvä kamera että videot vie paljon tilaa. Parempia luureja varmasti on saatavilla, mutta tämä riittää mulle.

Vierailija
66/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan honor 6. Tykänny oon kovasti

Vierailija
67/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuskodissa oli lankapuhelin, mutta sen jälkeen, kun lähdin opiskelemaan 80-luvulla, minulla ole koskaan ollut puhelinta.

68/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy S21 ja Xiaomi Mi 11 Lite, molemmat 5G puhelimia. Samsungissa käytössä 5G liittymä. Tykkään molemmista puhelimista. Käytettävyys on 10+. Samsungissa on monipuolisemmin "tarvittavia" ominaisuuksia kuten langaton lataus.

Vierailija
69/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin

Vierailija
70/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone SE (2020).

Vierailija
71/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairphone 3, jonka toivon pysyvän käyttökelpoisena mahdollisimman pitkään. Inhoan uusien kodinkoneiden ja tietotekniikan ostamista 😅

Vierailija
72/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sony Xperia 10 III. Ollut nyt kolme viikkoa. Kaksi edellistäkin olivat Xperioita, viimeksi XA. Se oli minulla reilut neljä vuotta ja olisi varmaan vieläkin, mutta akku oli pieni ja loppui turhan äkkiä viime aikoina. Sonyyn päädyin uudestaan sen musiikkiominaisuuksien takia. Siinä kun on hyvä soitin (minulla ei ole puhelimessa omaa nettiliittymää, en kuuntele striimauspalveluja) ja on yksi niistä harvoista, jossa on enää langallisten kuulokkeiden liitäntä. En halua Bluetooth-kuulokkeita. Kuulun siihen vanhanaikaisten ihmisten joukkoon, jotka käyttävät puhelinta puhumiseen, tekstaamiseen ja musiikin kuunteluun. 😄 Nettiä käytän yleensä vain kotona sisäverkon kautta ja joskus harvoin kaupungilla vapaiden verkkojen kautta.

Vierailija
73/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5g:stä et käytännössä hyödy yhtään mitään.

Jos sitä puhelinta aikoo pitää useamman vuoden, niin en enää tässä kohtaa sitä 5g jättäisi pois. Ettei käy niin että on 2v kuluttua puhelinkaupoilla vain puuttuvan 5g vuoksi.

Nyt ostettu puhelin ei kestä niin kauaa että 5g puuttuminen vaikuttaisi yhtään mihinkään. 5g kehitys aloitettiin 2012 ja nyt aletaan päästä kaupallistumisen tasolle. Kehitysaskeleet ottaa aikaa munakana vaikeuksien takia. Eli jos ei ole palveluja niin kukaan ei osta laitteita ja päinvastoin.

Kuinka nopeasti puhelin tuhoutuu? Tällä hetkellä vanhin täysin kurantti (uusin käyttöjärjestelmä saatavilla) puhelin on syksyllä 2015 julkaistu Iphone 6s. Ne ovat kestäneet aikaa yli 6 vuotta! 

Vierailija
74/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung J5

Vierailija
75/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä

Vierailija
76/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokialainen vm- 2006, malli ??

Vierailija
77/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi erilaista Nokia-merkin näppäinpuhelin löytyy. Toisessa ei ole edes kameraa. Toisessa DNA:n ja varapuhelimena toimivassa kamerattomassa puhelimessa Telian liittymä. Varotoimenpiteenä turvallisuussyistä kahden eri operaattorin liittymät löytyy.

Vierailija
78/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi erilaista Nokia-merkin näppäinpuhelin löytyy. Toisessa ei ole edes kameraa. Toisessa DNA:n ja varapuhelimena toimivassa kamerattomassa puhelimessa Telian liittymä. Varotoimenpiteenä turvallisuussyistä kahden eri operaattorin liittymät löytyy.

Toki sitten kuitenkin myös iPad löytyy. Katson sillä kaikki seuraamani ohjelmat suoratoistopalveluista. Televisiota en katso.

Vierailija
79/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fairphone 3, jonka toivon pysyvän käyttökelpoisena mahdollisimman pitkään. Inhoan uusien kodinkoneiden ja tietotekniikan ostamista 😅

Mulla myös Fairphone, kestävältä vaikuttaa ja varaosia siihen voi vaihtaa itse.

Vierailija
80/328 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty iPhone sarjanro ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän