Mikä puhelin sinulla on ?
Minulla puhelinkuume. 5G -rummutusta kaupoissa. A40 käytössä. Heikko akku. 3100 mAh. Seuraan myyntilukuja. Kyllä kansa tietää. Nuoret ovat hyvin perillä asioista.
Kommentit (328)
Nokialainen. Aion ostaa seuraavaksi myös Nokian. Siihen voi vaihtaa akun ja muitakin osia itse.
homo 6 gprs super lebakko muun sukulaispuolinen transsu aseks uaalinen pitbulli
Ip 12. Vielä vuosi sopparia maksettavana, sitte ostan uuden ompun. Varmaa sillon on joku ip 14 tai 15 markkinoilla . Tää 12 on ollu hyvä. Yli 2v ollu nyt.
Mitä vittua mun puhelin kuuluu muille. Kohta varmaan aletaan kyseleen mulukun mittaa tai lompsan paksuutta. Kyllä on idioottia sakkia tällä palstalla.
iPhone, olisikohan XS Max. iPhone tulee olemaan siihen Doroon saakka :)!
Helppo ja minulla ollut hyvä ja kestävä!
Taitaa olla kuudes Sony.
Nokian N97:n jälkeen kokeilin puolen vuoden sisään Samsungit ja Huaweit jne. Ei vaan toimineet.
Äidillä neljäs Sony Nokioiden jälkeen, toisenlaiset tarpeet ja kulutus.
Vanhoista joko akku tai mielenkiinto loppunut ja siksi vaihdettu. Kotona on siis kuusi vanhaa Sonya.
Pari myin vuosia sitten.
Mikrotakkihan mulla, antenni pari kertaa katkennu ja akku kerran vaihettu, toimii kun taunus.
iPhone 7 ja työpuhelimena Doro.
iPhone 14 pro. Tykkään. Akku kestää ja keraaminen pinnoitus on todella vankkaa tekoa vrt. vanhat iPhonet.
Luovuin puhelimesta. Tosi on. Alkoi kyrxxiä puheluhintojen nostelu ennen kaikkea kuuk. laskun osuus. .Mutta posti sentään kulkee. 2 kirjettä olen lähettänyt "tekstiviesteinä."
En edes merkkiä tiedä, joku tytön entinen läpyskä.
Ihan on langaton matkapuhelin, nolottaa tämmöiset juppivehkeet.
S22, rouvalla S23. Perusluureja, toimii.