Mikä puhelin sinulla on ?
Minulla puhelinkuume. 5G -rummutusta kaupoissa. A40 käytössä. Heikko akku. 3100 mAh. Seuraan myyntilukuja. Kyllä kansa tietää. Nuoret ovat hyvin perillä asioista.
Kommentit (328)
Kannettava on hyvä, kännykäks sanotaan
I phone se2022 ihan paras kohtuuhintainen puhelin, kun ei ota sitä pienintä muistia, ennen oli androideja, nyt en enää luovu I phonesta, mutten nyt noita kalleimpia malleja katsele ja kiva kun tää puhelin on pieni
Nokia 7.2 – hyvin toimii ja tarvetta vaihtamiseen ei ole.
Motorola International 3200 - Digital Brick Phone
Xiaomi 10T ollut jo kaksi vuotta käytössä
Moto, LG, Nokia, Lumiakin vielä toiminnassa
Sony Xperia Pro 1
Jouluksi uusi ja tämä kummitytölle perinteisesti joulupakettiin.
Samsung a34 . Riittävästi muistia ja nopeutta perusmamman peruskäyttöön ja osittain työkäyttöön
Nokia C1-01. Akku kestää yli viikon, ei tarvetta vaihtaa vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
I phone se2022 ihan paras kohtuuhintainen puhelin, kun ei ota sitä pienintä muistia, ennen oli androideja, nyt en enää luovu I phonesta, mutten nyt noita kalleimpia malleja katsele ja kiva kun tää puhelin on pieni
Hankin juuri tuon ja on pienin muisti ja se riittää. Akku ei riitä mun tarpeisiini. Käytin ennen pro mutta painaa liikaa ja siirryin tähän se malliin.
Surkeita puhelimia teillä. Pitää olla terävä kuva huippukamera. En jaksaisi katsella teidän kännyjä.
Aion hankkia 15 pro max mutta se pysyy kotona. Mukana kulkee iphone se.
Vierailija kirjoitti:
Miksi iPhone pro käyttäjiä alapeukutetaan?
Kateellisuus. Myin juuri Torissa omani ja kysyntää oli. Kahdessa minuutissa otin ilmoituksen pois.
Experia xz1 compact. Ollut viisi vuotta, akku vielä kuin uusi. Onkin geeli akku,otaksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisuus. Myin juuri Torissa omani ja kysyntää oli. Kahdessa minuutissa otin ilmoituksen pois.
Avasin ketjun ihan sen vuoksi, että käyn alapeukuttamassa kaikki iPhonen omistajat. Syynä ole kateus, vaan halveksunta ylihintaisten statuspuhelinten ostajia kohtaan. Näiltä varmaan löytyy pihasta myös velaksi ostettu Tesla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankin juuri tuon ja on pienin muisti ja se riittää. Akku ei riitä mun tarpeisiini. Käytin ennen pro mutta painaa liikaa ja siirryin tähän se malliin.
Ok, mulla ei riittäis se pienin, jos useamman vuoden pitää samaa, puhelinta joutuu kyllä lataan päivän mittaan, jos paljon käyttää ja kuuntelee vaikka musiikkia, mutta ei ole ollut ongelma mulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin ketjun ihan sen vuoksi, että käyn alapeukuttamassa kaikki iPhonen omistajat. Syynä ole kateus, vaan halveksunta ylihintaisten statuspuhelinten ostajia kohtaan. Näiltä varmaan löytyy pihasta myös velaksi ostettu Tesla :D
Tuskin on kateus, koska esim. tää i Phone se 2022 ei ole niin kallis ja noi kalliimmatkin saa ostettua osamaksulla, itsekin makselen omaani vielä osissa, osa haukkuu i Phonea, vaikkei ole koskaan käyttänyt, itse en enää i Phonesta pois siirry, on vaan niin paljon parempi, aiemmin oli useampi android puhelin
No oma tietenkin,en ole varas!