Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää miehen Lidli vastaisuus!

Vierailija
20.01.2015 |

meillä on siis melkein naapurissa Lidlli, mutta mies ei halua sinne. ajaa ennemmin Prismaan kolmen kilometrin päähän! siis voi pyhä jysäys sanon minä.. kerran kävi jopa niin, että minä pistin vauvan vaunuun ja kävelin Lidliin, mies ajoi yksin Prismaan .eihän tässä ole mitään  järkeä!!!

syitä olen kysellyt ja mm. "kun sieltä ei löydä mitään".. hmm. itse on ostanut toppeja, jugurttia, paistopisteen herkkuja, maitoa, vaippoja, teetä.. mutta mies vain pyörii ja ähisee ja toitottaa kovaan ääneen "MITÄÄN LIHAA EI OSTETA, AINAHAN SE ON UUTISISSA ETTÄ JOKU TUOTE VEDETÄÄN MYYNNISTÄ SALMONELLA TAKIA! SALMONELLA!!"

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:48"]

Meillä taas mä olen se Lidl-vastainen. Miehen pyynnöstä suostuin menemään sinne ruokaostoksille. Listalla oli miniavokadoja, lehtipersiljaa, lehtiselleriä, linssejä, tuoretta habaneroa, paahdettua pellavarouhetta, tomaattimurskaa, suomalaisia pakastevadelmia ja riisiviinietikkaa. En tiedä onko meidän lähi-Lidlissä vain surkea valikoima, mutta palattiin kaupasta tomaattimurskatölkin kanssa ja mentiin K-Supermarketiin ostamaan loput...

[/quote]

aika outoja aineksia ostatte. ei noi ole mitään jokapäiväisiä peruselintarvikkeita. 

mä löydän lidlistä 99% mitä tarvii ostella.  

[/quote] En ole tuo jolle vastasit, mutta kyllä nuo minun korvaani kuulostavat ihan tavallisilta, joka viikkoisilta ostoksilta, esim. linssit, lehtisellerit ja marjat.

Vierailija
2/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meillä miestä ei tahdo saada duopolin liikkeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:48"]

Meillä taas mä olen se Lidl-vastainen. Miehen pyynnöstä suostuin menemään sinne ruokaostoksille. Listalla oli miniavokadoja, lehtipersiljaa, lehtiselleriä, linssejä, tuoretta habaneroa, paahdettua pellavarouhetta, tomaattimurskaa, suomalaisia pakastevadelmia ja riisiviinietikkaa. En tiedä onko meidän lähi-Lidlissä vain surkea valikoima, mutta palattiin kaupasta tomaattimurskatölkin kanssa ja mentiin K-Supermarketiin ostamaan loput...

[/quote]

No teillä on aika erikoiset ostokset....en usko, että mun  lähimmästä k- kaupasta noita löytyis. Asun kuitenkin Helsingissä.

Vierailija
4/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:48"] Meillä taas mä olen se Lidl-vastainen. Miehen pyynnöstä suostuin menemään sinne ruokaostoksille. Listalla oli miniavokadoja, lehtipersiljaa, lehtiselleriä, linssejä, tuoretta habaneroa, paahdettua pellavarouhetta, tomaattimurskaa, suomalaisia pakastevadelmia ja riisiviinietikkaa. En tiedä onko meidän lähi-Lidlissä vain surkea valikoima, mutta palattiin kaupasta tomaattimurskatölkin kanssa ja mentiin K-Supermarketiin ostamaan loput... [/quote] aika outoja aineksia ostatte. ei noi ole mitään jokapäiväisiä peruselintarvikkeita.  mä löydän lidlistä 99% mitä tarvii ostella.     [/quote] En ole tuo jolle vastasit, mutta kyllä nuo minun korvaani kuulostavat ihan tavallisilta, joka viikkoisilta ostoksilta, esim. linssit, lehtisellerit ja marjat.

[/quote]

Tuore habanero, riisiviinietikka? Perusruokaa niinkö, joka viikko?

Vierailija
5/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mwillä ollut työttömyttä ja muutakin kurjuutta viime vuosina, mutta ei meillä niin huonosti mene että tarttis mennä ruokaa ostamaan jostain saksalaisesta putiikista!

Vierailija
6/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:55"]

Naurattaa näin mainosalalla olevana, että miten lidlin mainokset ovat aika osuvia.

[/quote]

Oletko vähän, vai paljon, yksinkertainen? Ekaa kertaa av:lla?

Vierailija
7/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:21"]

Mä olen ostanut suomalaisia pakastevadelmia Prismasta ja S-marketista. Hintaa en tiedä, kiinnosti vain alkuperä.

[/quote]

Mä ostin viikonloppuna Cittarista kotimaisia biodynaamisia pakastevadelmia. 125g 3,69€. Kyllä maistui. :)

Vierailija
8/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:22"]

Tuo lehtipersiljatyyppi on varmaan näitä jotka kutsuu parsakaaliakin broccoliksi...

[/quote]

Ja sä olet varmaan sellanen, joka syö vihanneksena HK:n sinistä.

Vierailija
9/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan jaksaa kyseenalaistaa jonkun miniavokadot ja linssit :D Voiko teidän pizzanmussuttajien päähän mahtua sellainen pieni juttu, kuin ERILAISUUS? Ei kaikki halua syödä sitä grillausmausteella höystettyä makaronijauhelihamössöä, jonka ainoat vihreät, punaiset ja keltaiset löytyy hemapa-pussista.

T. pizzanmussuttaja

p.s. Itsekkin toivoisin sinne Lidliin jonku vegaaninurkan, linssikeitto on silloin tällöin ihan superhyvää

Vierailija
10/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:22"]

Tuo lehtipersiljatyyppi on varmaan näitä jotka kutsuu parsakaaliakin broccoliksi...

[/quote]

Tota noin, persiljaa on sitä tavallista ja sitten isompilehtistä lehtipersiljaa. Ainakin täällä pk-seudulla myydään molempia yleensä. 

[/quote]

Näin juuri. Ja sitten on vielä tällainenkin, vähemmän tunnettu mutta esim. meillä syödään kyllä: 

http://www.kasvikset.fi/Suomeksi/Asiakkaille/Kasvitieto/Kasvit_A-O/J/juuripersilja 

Vierailija
11/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielellään tukisin suomalaisia kauppoja, jos eivät hinnoittelisi euron kuvat silmissä. Bonuskortit ja vakavalla naamalla niiden väittäminen kuluttajaystävälliseksi käänsivät viimeistään kurssin kohti Lidliä. Ennemmin rehellinen saksalainen kuin verta imevä kotimainen.

Vierailija
12/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kuin mun mies. Tänään viimeksi jouduin sanomaan, että silloin ostetaan mun rahoilla, käydään Lidlissä, omillaan saa ostaa mistä haluaa.

Vierailija
13/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

aika outoja aineksia ostatte. ei noi ole mitään jokapäiväisiä peruselintarvikkeita. 

Vierailija
15/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:42"]

meillä on siis melkein naapurissa Lidlli, mutta mies ei halua sinne. ajaa ennemmin Prismaan kolmen kilometrin päähän! siis voi pyhä jysäys sanon minä.. kerran kävi jopa niin, että minä pistin vauvan vaunuun ja kävelin Lidliin, mies ajoi yksin Prismaan .eihän tässä ole mitään  järkeä!!!

syitä olen kysellyt ja mm. "kun sieltä ei löydä mitään".. hmm. itse on ostanut toppeja, jugurttia, paistopisteen herkkuja, maitoa, vaippoja, teetä.. mutta mies vain pyörii ja ähisee ja toitottaa kovaan ääneen "MITÄÄN LIHAA EI OSTETA, AINAHAN SE ON UUTISISSA ETTÄ JOKU TUOTE VEDETÄÄN MYYNNISTÄ SALMONELLA TAKIA! SALMONELLA!!"

[/quote]

Tämähän on kuin suoraan Lidlin mainoksesta, joka pyöri aikaisemmin televisiossa.

Vierailija
16/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa näin mainosalalla olevana, että miten lidlin mainokset ovat aika osuvia.

Vierailija
17/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:53"]

[/quote]

[/quote]

Teen päivittäin aamupalaksi smoothien, mihin tulee miniavokado, suomalaisia pakastemarjoja ja pellavarouhetta (maitorahkaa saan töistä ilmaiseksi). Lehtipersilja, lehtiselleri, linssit, habanero ja tomaattimurska olivat tulossa päivän ruokaan eli linssikeittoon, riisiviinietikka oli muuten vain loppu. Ihan jokapäiväistä arkiruokaa, ei tuo ollut mikään "erikoiskierros". 

Vierailija
18/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me ollaan erilaisia. Mä olen yrittänyt käydä Lidlissä, koska meillä menee törkeän paljon rahaa ruokaan ja kaikki sanoo, että siellä on halvempaa. Mä ostan esim. litran jugurtin Prismasa eurolla, Lidlissä joudun maksamaan paljon enemmän. En myöskään oikein löydä sieltä mitään ja loppujen lopuksi joudun aina menemään kuitenkin Prismaan. Ai niin ja ne tuotteet mitä löydän, ovat jotain erikoistuotteita, kuten paistopisteen tai jugurttia missä on karkkia jne. joten kauppalasku vain suurenee kun sinne menee. Viimeksi ostin sieltä metvurstia ja mies joka syö mitä vain, sanoi, että älä ainakaan sitä osta enää sieltä.

Sipsit siellä on halvempia, vesimeloni tosi hyvää, kermaviilikin on parempaa kuin Prisman halvin ja ne paistotuotteet, ne on niin hyviä! Eli jos haluan herkutella, menen Lidliin, muut tavarat kannan Prismasta kotiin.

Vierailija
19/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:53"]

[/quote]

[/quote]

Teen päivittäin aamupalaksi smoothien, mihin tulee miniavokado, suomalaisia pakastemarjoja ja pellavarouhetta (maitorahkaa saan töistä ilmaiseksi). Lehtipersilja, lehtiselleri, linssit, habanero ja tomaattimurska olivat tulossa päivän ruokaan eli linssikeittoon, riisiviinietikka oli muuten vain loppu. Ihan jokapäiväistä arkiruokaa, ei tuo ollut mikään "erikoiskierros". 

[/quote]

Ja kaikkia noitahan löytyy jokaisesta marketista? Porvoossa ainakin ?

Vierailija
20/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:04"]

Ja kaikkia noitahan löytyy jokaisesta marketista? Porvoossa ainakin ?

[/quote]

Porvoon putiikeista en tiedä, mutta mun vakkarikaupasta Kampin K-Supermarketista löytyy kaikki nuo. Ja tuo Lidl oli Kampin Lidl.