ärsyttää miehen Lidli vastaisuus!
meillä on siis melkein naapurissa Lidlli, mutta mies ei halua sinne. ajaa ennemmin Prismaan kolmen kilometrin päähän! siis voi pyhä jysäys sanon minä.. kerran kävi jopa niin, että minä pistin vauvan vaunuun ja kävelin Lidliin, mies ajoi yksin Prismaan .eihän tässä ole mitään järkeä!!!
syitä olen kysellyt ja mm. "kun sieltä ei löydä mitään".. hmm. itse on ostanut toppeja, jugurttia, paistopisteen herkkuja, maitoa, vaippoja, teetä.. mutta mies vain pyörii ja ähisee ja toitottaa kovaan ääneen "MITÄÄN LIHAA EI OSTETA, AINAHAN SE ON UUTISISSA ETTÄ JOKU TUOTE VEDETÄÄN MYYNNISTÄ SALMONELLA TAKIA! SALMONELLA!!"
Kommentit (46)
Joo meillä mies on kans tommonen, vaikka joka ruuanlaittovuorollaan tekee joko jauhelihaa ja makaronia tai kanakastiketta ja riisiä niin aina hirveä valitus kun "tääl ei oo mitääään" :D ja vaikka joka ainoa kerta on kauppalasku n. 20e pienempi kuin cittarissa tai Prismassa niin joka ainoa kerta valittaa kun "pitää taas tänne natsi-siwaan tulla". Välillä kun en jaksa sitä narinaa niin käydään cittarissa mutta Prisman en mene, se on suoraan saatanasta ja meidän lähiprismasta on joka helvetin kerta jauheliha loppu!
En tiedä, miten kenenkin mies Lidliin suhtautuu, mutta itse käyn vakituisesti kahdessa Lidlissä ja molemmissa olen pannut merkille asiakkaiden miesvoittoisuuden. Saattavat toki olla sinkkumiehiä pääosin, mutta noin yleisesti ottaen en ole mitään laajempaa Lidl-vastaisuutta omassa sukupuolessani havainnut, vaan lähes kaikki Lidliä kovasti vastustaneet ovat sukupuolesta riippumatta olleet enemmän tai vähemmän kytköksissä joko K tai S kauppaan ja vastustus tulee sitä kautta.
Pitääkin katsella itsekin seuraavalla kauppareissulla noita mini-avokadoja. Harvoin tosiaan kokonaista avokadoa haluan kerralla syödä, ja se puolikas tosiaan pilaantuu äkkiä. Kiitti vinkistä!
Mä käyn kyllä Lidlissä ostamassa leikkeleet, lihat, maidot, juustot, jugurtit, vihannekset, pastat, riisit yms perustarpeet. Kyllä ne vaan ovat halvempia. Asun Tampereen keskustassa, jossa on vierekkäin Lidl ja S-market. Käyn eka sieltä Lidlistä perushommat hakemassa, ja sitten kävelen naapuriin S-markettiin ostamaan puuttuvat. Erikoisemmat mausteet ja kahvi ovat sellaisia, mitä ei tule pahemmin Lidlistä osteltua. Lidlissä on hyvät vihannekset ja hedelmät, mutta aina ei voi tosiaan oikein ennakoida että mitä siellä sattuu olemaan. Mä esim olen ihan hulluna kiiveihin, ja syön niitä tosi usein. Lidlissä ei läheskään aina niitä ole, ja tulee talsittua niiden perässä S-kauppaan.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:38"]
Joo meillä mies on kans tommonen, vaikka joka ruuanlaittovuorollaan tekee joko jauhelihaa ja makaronia tai kanakastiketta ja riisiä niin aina hirveä valitus kun "tääl ei oo mitääään" :D ja vaikka joka ainoa kerta on kauppalasku n. 20e pienempi kuin cittarissa tai Prismassa niin joka ainoa kerta valittaa kun "pitää taas tänne natsi-siwaan tulla". Välillä kun en jaksa sitä narinaa niin käydään cittarissa mutta Prisman en mene, se on suoraan saatanasta ja meidän lähiprismasta on joka helvetin kerta jauheliha loppu!
[/quote]
Niin, varmasti se kauppalasku onkin pienempi kun kaikkea ei Lidlistä löydä.
No eihän siltä Lidlistä löydä kuin jotain ihan peruselintarvikkeita. Vähänkään jos haluaa tehdä jotain oikeaa ruokaa eikä mitään jauhelihamakaronimössöä, joutuu menemään jonnekin muualle.