Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää miehen Lidli vastaisuus!

Vierailija
20.01.2015 |

meillä on siis melkein naapurissa Lidlli, mutta mies ei halua sinne. ajaa ennemmin Prismaan kolmen kilometrin päähän! siis voi pyhä jysäys sanon minä.. kerran kävi jopa niin, että minä pistin vauvan vaunuun ja kävelin Lidliin, mies ajoi yksin Prismaan .eihän tässä ole mitään  järkeä!!!

syitä olen kysellyt ja mm. "kun sieltä ei löydä mitään".. hmm. itse on ostanut toppeja, jugurttia, paistopisteen herkkuja, maitoa, vaippoja, teetä.. mutta mies vain pyörii ja ähisee ja toitottaa kovaan ääneen "MITÄÄN LIHAA EI OSTETA, AINAHAN SE ON UUTISISSA ETTÄ JOKU TUOTE VEDETÄÄN MYYNNISTÄ SALMONELLA TAKIA! SALMONELLA!!"

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei esim. habaneroja tämmöisessä pienemmässä kaupungissa löydy isosta Prismasta tai Citymarketistakaan. Lidlistä niitä on itse asiassa joskus saanut, mutta vain chiliviikoilla erikoiseränä.

Lidliin kestää aikansa ehkä tottua, mutta sielläkin on paljon hyvää peruskamaa jonka tumpelokin erottaa halvaksi, pitäisi ainakin. Esim. isot jogurttipurkit, pastat, riisi, tuorerehut, paistopisteen tuotteet, broilerin rintafileet, rahka, maito, pikakahvi, tumma suklaa, osa mausteista (paprikajauhe, oregano ja valkosipulijauhe paljon halvempia kuin muualla), juustot ja ihan jauhot sun muut leivontakamppeetkin on edullisempia kuin muualla.

Lidlin pitäisi kyllä ehdottomasti lisätä valikoimaansa joku pysyvä kasvisruokailijan go to -nurkkaus, on ärsyttävää kun sieltä ei saa linssejä tms., peruskamaa vaikka sekasyöjä olenkin. Go Greenin hylly sinne, kiitos, niin löytyy paljon vähemmän valittamista jatkossa. :)

Vierailija
22/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:48"]

Meillä taas mä olen se Lidl-vastainen. Miehen pyynnöstä suostuin menemään sinne ruokaostoksille. Listalla oli miniavokadoja, lehtipersiljaa, lehtiselleriä, linssejä, tuoretta habaneroa, paahdettua pellavarouhetta, tomaattimurskaa, suomalaisia pakastevadelmia ja riisiviinietikkaa. En tiedä onko meidän lähi-Lidlissä vain surkea valikoima, mutta palattiin kaupasta tomaattimurskatölkin kanssa ja mentiin K-Supermarketiin ostamaan loput...

[/quote]

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on miniavokado? Ainakin ihan tavallisia avokadoja Lidlistä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:17"]

Joo ei esim. habaneroja tämmöisessä pienemmässä kaupungissa löydy isosta Prismasta tai Citymarketistakaan. Lidlistä niitä on itse asiassa joskus saanut, mutta vain chiliviikoilla erikoiseränä.

[/quote]

Okei, aika jännä. Tuo Kampin K-Super on kyllä superisti varusteltu muutenkin, esim. just tuoreita chiljä on joka lähtöön (kotimaisia myös), samoin juusto- ja erikoisolutvalikoima on ihan mahtava. Harvemmin joutuu missään muualla käymään. Ennen kävin Ruohonjuuresta hakemassa seitantuotteita, mutta nyt tuoltakin saa Wheatyn kamaa. Kevätsipulia en kyllä löytänyt viime viikolla, mutta onkohan nyt oikein kausikaan... :)

Vierailija
24/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlejä on erilaisia. Kävin ekat kerrat lähi Lidlissä eikä se vakuuttanut mua mitenkään. Ikinä en löytänyt mitään, useat tuotteet olivat loppuneet, vaikka kauppa oli vielä 3-4 tuntia auki jne.

Sitten kävin "kesäkaupunkini" Lidlissä ja siellä oli ihan erilailla tavaraa. Olen huomannut, että sinne menee eri mainoslehtikin, jossa on pari sivua enemmän kuin mun kotipaikkakunnan lehdessä.

Vierailija
25/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:18"]

Meillä taas mä olen se Lidl-vastainen. Miehen pyynnöstä suostuin menemään sinne ruokaostoksille. Listalla oli miniavokadoja, lehtipersiljaa, lehtiselleriä, linssejä, tuoretta habaneroa, paahdettua pellavarouhetta, tomaattimurskaa, suomalaisia pakastevadelmia ja riisiviinietikkaa. En tiedä onko meidän lähi-Lidlissä vain surkea valikoima, mutta palattiin kaupasta tomaattimurskatölkin kanssa ja mentiin K-Supermarketiin ostamaan loput...

[/quote]

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on miniavokado? Ainakin ihan tavallisia avokadoja Lidlistä löytyy.

[/quote]

Pieni avokado. En halua syödä aamiaisella kokonaista, ja puolikas taas menee huonoksi seuraavaan aamuun mennessä, vaikka kuinka sen pakkaisi ilmatiiviisti ja lorauttelisi sitruunamehua pintaan. Yksi tuollainen miniavokado maksaa noin 0,30 euroa, kun tavallinen noin euron.

Vierailija
26/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile siedätys hoitoo.

Käykää ensin IKEAssa ja Gigantissa. Jos ei vieläkään toivottua vaikutusta menkää vielä Expert-liikeeseen.

Vierailija
27/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en suostu jalkaani Ikeaan pistämään.

Vierailija
28/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se kaupan valinta on ihan tottumuksista kiinni. Mulla esim. vaihtoehtoina lähikaupat Alepa, S-market, K-market ja Lidl. Lidlissä käyn tekemässä perusruokaostokset halvemman hinnan takia, jos haluan jotain erikoisempaa käyn käyn Kampin tai Postitalon K-supermarketissa.

Vierailija
29/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:53"]

[/quote]

aika outoja aineksia ostatte. ei noi ole mitään jokapäiväisiä peruselintarvikkeita. 

mä löydän lidlistä 99% mitä tarvii ostella.  

[/quote]

En mä ainakaan voi sanoa, ettei nuo vois olla jonkun peruselintarvikkeita, vaikkei ne mulle sitä olekaan. En silti osta Lidlistä kuin majoneesia ja turkkilaista tai kreikkalaista jogurttia.

Vierailija
30/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:33"]

Minä taas en suostu jalkaani Ikeaan pistämään.

[/quote]

Kiva, ku joku muukin on noin Ikea-vastainen kuin minä ja mieheni... Kiusallani ehdotan aina Kuopion Ikeasta ohi ajaessa, että jos käytäis ja aina saan saman vastauksen "Paina vaan kaasua.."

Vierailija
31/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei vaan ole tarpeeksi valikoimaa. Olen yrittänyt käydä siellä ostoksilla mutta en löydä kaikkia niitä tuotteita sieltä joita haluan ostaa. Joutuisin joka tapauksessa menemään vielä toiseen kauppaan ja en jaksa sitä.

Vierailija
32/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on fiksu mies.
musta lidl on no...

Vierailija
33/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mistä kaupasta saa suomalaisia pakastevadelmia?

Vierailija
34/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOSIKAA SUOMALAISTA!!!

Vierailija
35/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:17"]

[/quote]

Mistä kaupasta saa suomalaisia pakastevadelmia?

[/quote]

Ainakin joissain S-Marketeissa oon nähny, mutta ne on kyllä ihan mielettömän hintaisia.. tyylin  5-6e/200g..

Vierailija
36/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vai oikein LEHTIpersiljaa :D Enpä ole juuripersiljaa ikinä K-kaupassa nähnytkään...

Vierailija
37/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut suomalaisia pakastevadelmia Prismasta ja S-marketista. Hintaa en tiedä, kiinnosti vain alkuperä.

Vierailija
38/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lehtipersiljatyyppi on varmaan näitä jotka kutsuu parsakaaliakin broccoliksi...

Vierailija
39/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:22"]

Tuo lehtipersiljatyyppi on varmaan näitä jotka kutsuu parsakaaliakin broccoliksi...

[/quote]

Tota noin, persiljaa on sitä tavallista ja sitten isompilehtistä lehtipersiljaa. Ainakin täällä pk-seudulla myydään molempia yleensä. 

Vierailija
40/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:48"]Meillä taas mä olen se Lidl-vastainen. Miehen pyynnöstä suostuin menemään sinne ruokaostoksille. Listalla oli miniavokadoja, lehtipersiljaa, lehtiselleriä, linssejä, tuoretta habaneroa, paahdettua pellavarouhetta, tomaattimurskaa, suomalaisia pakastevadelmia ja riisiviinietikkaa. En tiedä onko meidän lähi-Lidlissä vain surkea valikoima, mutta palattiin kaupasta tomaattimurskatölkin kanssa ja mentiin K-Supermarketiin ostamaan loput...
[/quote]
Minä en edes tiedä mitä noi on =O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi