Jos tekisit nyt keittiöremontin, mitkä materiaalit ottaisit?
Jos tekisit nyt keittiöremontin, mitkä materiaalit ottaisit? Mitkä kodinkoneet? Mitä virhettä et tekisi uudelleen?
Ja ottaisitko ne siitä huolimatta vaikka budjetilla ei olisi mitään väliä?
Kommentit (84)
Lattiaan vinyyli, välitilaan kivilaattaa, integroidut kodinkoneet ja ergonominen uuni. Tasosta en oikein osaa sanoa, vaihtoehtoja on ihan hirveästi. Allas komposiittia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkisin ensi kerralla leveämmän lieden, koska 60cm on ihan liian ahdas. Kiinnittäisin myös huomiota astianpesukoneen ja liesituulettimen äänekkyyteen, ja etenkin jälkimmäisen tehoon.
Muilta osin keittiö on mainio. Paljon valoa, väljästi tilaa, induktio- ja kaasuliesi, vetokaappeja, kvartsitasot ja mainio jääkaappi-/pakastinyhdistelmä.
Heh, itse juuri katselen 30cm liesiä (vain kaksi levyä) kun tuo 60cm on täysin turha yhden hengen taloudessa :D
Onko täällä yhden tai kahden hengen talouksia, jotka oikeasti tarvitsevat yli kaksi levyä? Keittiöremontti vasta suunnitteilla ja mietin jos tämän joskus myy/vuokraa, miten tuo toimii muiden perheissä. Itse käytän lähes aina yhtä ja samaa, joskus harvoin tarvitsee toisen pastalle/kastikkeelle/pihville, mutta kolmatta en koskaan.
Sama. En ole eläessäni käyttänyt kuin enintään kahta levyä kerralla, joten 4 levyn tasossa on puolet silkkaa tilan hukkaa.
Laminaatti on kestänyt jo neljä vuotta hyvin käyttöä. En oikein osaa sanoa, vaihtaisinko dektoniin mitä monet kehuu... Hinta on iso kysymys. Mua ei haittaa laittaa pannunalusta tason päälle.