Teini "tehtaillu" itsestään lastensuojeluilmoituksen....
Eli meillä useampi lapsi. Sekä minun ed suhteesta että tästä. Kaikki nämä vuodet yksi lapsista vihannut uutta puolisoani. Nyt sitten tilanne käristynyt niin, että hän on tehnyt itsestään lastensuojeluilmoituksen. Uusi mieheni käyttäytyy kuulema häntä kohtaan väkivaltaisesti. Tämä EI pidä pätkääkään paikkaansa ja hänen vanhemmat sisaruksensa ovat aivan ymmällään. Myös nämä samassa taloudessa asuvat. Pienet "½-sisarukset" itkevät kun heidän isäänsä haukutaan (tätä tyttö). Tästä on tullut jo sellainen soppa, että meidän parisuhdekin on vaarassa. Mies toki mieli maassa kun häntä syytetään.
Tänne tulossa siis lastensuojelu. Kiva. Teini itse on nyt kauhuissaan koska hän kuulema luuli, että kun hän ilmoituksen tekee niin näin päästään samointein tästä miehestäni eroon. Hommasta tulikin "paljon" hankalampi kuin teini oli ajatellut.
Onneksi välit tytön isään on erittäin hyvät ja saan häneltä tukea. Mutta miten ihmeessä tästä voi selvitä ? Teen itse työtä lasten parissa ja hieno homma jos tämä vaikuttaa työhöni. Tekisi mieli pakata kassi ja jättää tämä kaikki tähän. Omat voimavarat tuon teinin kanssa on koetuksella. Tiedän, että hän on koko ikänsä (13v) ollut tod hyvä valehtelemaan, keksimään juttuja... Täällä kotona hän kulkee kännykkä kädessä ja nauhoittaa sanan sieltä ja toisen täältä. Käyttää niitä kuulema miestäni vastaan. Selän takana naureskelee ja haukkuu siskonsa poikaystävää. Kiusaa ½-sisaruksiaan.
Avoimesti kertoi, että aikoo mennä tekemään ilmoituksen. Teki sen tosiaankin. Nauru onkin nyt muuttunut totiseksi menoksi. Enää ei edes teiniä naurata. Niin ja olihan hän satuillut miten joutuu tekemään kotitöitä.. juu, joka toinen kk saattaa tuurilla vaihtaa lakanansa. EI tee sitten yhtään mitään. Huutaa ja nauraa meille. Nyt syytän itseäni, että en ole osannut kasvattaa ja olisi pitänyt olla tiukempi.
Itse olen melko lepsu, myönnän ja mieheni taas tiukempi. Tyttö tietty yrittää saada tästä rajojen asettajan pois. Mitä ihmettä teen ? En enää saa edes nukuttua :( Anteeksi sekava teksti, mutta tosiaan valvominen ja tämä tilanne on saanut tämän aikaan.
Kommentit (385)
Ikävä kyllä, ne uskoo mitä nallejortit kertoo. Meillä ei onneksi herännyt mitään epäilystä, kun tekivät sen 8v. lapselle. Teiniä ne uskoo myös, vanhempia ei pidetä uskottavana, se on fakta.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:20"]
Löytyy kai jokin toinen paikka koneelle? Ei oo kiva herätä yöllä, että joku on samassa huoneessa koneella.
[/quote]
No ei oikein ole, eikä ole huonetta jossa ei joku nukkuisi. Se sopiva tiekkarihuone siis annettiin juuri tälle teinille, ja vetäisi hirveän huudon jos nyt vaikka joutuisivat takaisin samaan huoneeseen ja ilman tietokonetta. Ja kun toinen vanhempi on vaan sitä mieltä että teini saa sanella, kun muutenhan se menee valittamaan kuraattorille ja psykologille ja onhan se kurin pitäminen niin raskasta ettei sitä jaksa.
[/quote]
Olohuoneeseen tai keittiöön kone. Ja teinille oma
Lapsia on viisi, on puolisisaruksia monikossa, mutta kuitenkin ap:n lapset olleet 1,3,5 ja 7 eron tullessa.
Mikä ei mahdu yhtälöön?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:01"]
http://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa/narsismista_yleisesti/narsistisen_persoonallisuushairi/
Olen todellakin kasvattamassa teinistä narsistia... Tuon kun luin niin muistui mieleeni tyttären sanat : en tee mitään mistä en hyödy. Ja kun mieheni pyytää tytärtä tekemään kotityöt niin tämäpä kysyy ekana mitä hän siitä hyötyy :( Voi hyvänen aika !
Olen todellakin ylihuolehtivainen. Minulle on tärkeintä, että lapset voivat hyvin. Nythän asia ei todellisuudessa olekaan niin... Tästä tulee vielä iso vyyhti selvitettäväksi....
ap
[/quote]
Tää on kaiken pahin juttu. Tytär ei ole pelkästään perheen syntipukki. Nyt hnä on vielä narsisti. Oikein klassinen tapaus, yhdestä tehdään paha ja sairas
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:44"]
Juu, olen "ammattikasvattaja" noin työkseni jos töissä olisin. Osaan kyllä asettaa "vieraille" lapsille rajat ja kasvattaa muita, mutta en näköjään omaani...
Enkä allekirjoita sitä, että tytär on hirveä ja ansaitsee lastenkodin tms. Nämä jätän huomiotta.
Hän käyttää valtaa kaikin keinoin. En voi julkisesti edes kertoa mitä keinoja hänellä on. Pysyttelen mahd anonyyminä. Mutta oveluuden kautta sitä valtaakin löytyy. Hän on taitava myös kiristämään : ellemme mukaudu tytön toiveisiin hän ilmoittaa lastensuojeluun. Tätä uhkailua on ollut meillä jo vuosia... Jotenkin tämä kaikki on kääntynyt minua vastaan... Olen yrittänyt ja yrittänyt, mutta väärällä tavalla.
Tuo ajatus narsismista kuulosti kauhealle. Mutta tosiasioita, jotka pitää NYT kohdata.
ap
[/quote]
Siis oikeasti, sinä pelkäät teiniä ja lastensuojelu on tainen kauhistus, miksi ihmeessä pelkäät noita kahta noin hirveästi. Seuraavan kerran kun teini uhkaa ilmoittaa asioista sinne sun tänne, sanot vain että ihan sama. Siinäpä ilmoitat.
Kun itkee ja kirkuu sanot että elämä on ja jatkat puuhiasi.
Kiellät kiusaamasta sisaruksia, ja kerrot myös näistä ongelmista ulkopuolelle. Nuo nuoremmat sisaruksethan kärsii siitä että yksi saa terrorisoida heitä, kiusata ja kiduttaa. Hekin voi tehdä lastensuojeluilmon isosta siskostaan, kuinkas sitten ollaan.
Ja kaikki iphonet yms, ei niitä tarvita jos ei niitä ansaita. Ja nuorella käytös on ansainta keino.
Ja tietokone pois teinin huoneesta, vie sen vaikka olohuoneeseen, missä jokainen näkee mitä tietokoneella tehdään
[/quote]
Siis mitä?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:48"]
Lapsia on viisi, on puolisisaruksia monikossa, mutta kuitenkin ap:n lapset olleet 1,3,5 ja 7 eron tullessa.
Mikä ei mahdu yhtälöön?
[/quote]
Vaikea laskutoimitus...
Tässä on muitakin vaikeita yhtälöitä
Surettaa
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:13"]Ihan liian löysät säännöt, meillä vielä 16v menee nukkumaan viikonloppuisinkin viimeistään 23.00 ja imuroi koko kodin joka toinen perjantai, veeseen pesu kerran viikossa. Hoitaa myös 6v nuorempaa siskoaan yhtenä iltana viikossa.
Puhuu kunnioittavasti koko perheen väelle.
[/quote]
Missäs vaiheessa teini elää?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:20"]
Löytyy kai jokin toinen paikka koneelle? Ei oo kiva herätä yöllä, että joku on samassa huoneessa koneella.
[/quote]
No ei oikein ole, eikä ole huonetta jossa ei joku nukkuisi. Se sopiva tiekkarihuone siis annettiin juuri tälle teinille, ja vetäisi hirveän huudon jos nyt vaikka joutuisivat takaisin samaan huoneeseen ja ilman tietokonetta. Ja kun toinen vanhempi on vaan sitä mieltä että teini saa sanella, kun muutenhan se menee valittamaan kuraattorille ja psykologille ja onhan se kurin pitäminen niin raskasta ettei sitä jaksa.
[/quote]
Olohuoneeseen tai keittiöön kone. Ja teinille oma
[/quote]
Meillä olohuoneessakin nukutaan, keittiöön ei mahdu. Ja teini ei tule saamaan omaa konetta, hänellä on tabletti ja se saa riittää. Vanhempia on pienituloisiakin. Ei tietääkseni ole mitenkään erikoista että joku asuu jopa yksiössä lapsen kanssa, esim. monella etävanhemmalla tämä tilanne. Unettomuudesta kärsivä etävanhempi ei voi sitten vaikkapa tavata lasta ollenkaan, koska heidän elämäänsä ei vain voi sovittaa yhteen, vaan se on lastensuojeluasia jos lapsi kuulee yöllä herätessään jotain? Kun taas jos lapsi päättää valvoa yön niin kukaan ei nuku koska pitää meteliä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:31"]
http://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa/narsismista_yleisesti/narsistisen_persoonallisuushairi/
Olen todellakin kasvattamassa teinistä narsistia... Tuon kun luin niin muistui mieleeni tyttären sanat : en tee mitään mistä en hyödy. Ja kun mieheni pyytää tytärtä tekemään kotityöt niin tämäpä kysyy ekana mitä hän siitä hyötyy :( Voi hyvänen aika !
Olen todellakin ylihuolehtivainen. Minulle on tärkeintä, että lapset voivat hyvin. Nythän asia ei todellisuudessa olekaan niin... Tästä tulee vielä iso vyyhti selvitettäväksi....
ap
[/quote]
No hei haloo, et varmasti ole kasvattamassa narsistia. Narsismin kehittyminen vaatii kyllä ihan toisenlaisia olosuhteita, joissa avainsana on rankka laiminlyönti ja äärettömän suuri turvattomuus. En millään usko että tässä on sellaisesta kyse. Se että tyttö on saanut liikaa omaa tahtoaan läpi ei tee hänestä narsistia, lähinnä hemmotellut ja itsekään. Narsimi-sanaa heitellään ihan liian kevyesti ymmärtämättä termin todellista merkitystä.
[/quote]
En usko narsistien ja kaikkien muidenkaan vakavasti persoonallisuushäiriösten kokeneen erityistä kaltoinkohtelua lapsena. Tunnen erään jolla on jokin antisosiaalinen tms. persoonallisuushäiriö, ja ihan tavallisesta maalaisperheestä on, tuskin asuisi aikuisena kotona jos olisi kovin huonosti kohdeltu. Toisenkin ihmisen tunnen jolla on selvää empatiakyvyttömyyttä ja henkisesti väkivaltainen ja alistava, kohtelee ihmisiä kuin omaisuuttaan, eikä hänenkään kotioloissaan mitään hirveää ole.
Luulen että te mammat yritätte suojella itseänne, ettei teidän lapsistanne voi tulla mitään hirveää koska kasvatuksessa ei ole erityistä vikaa ettekä ole hakanneet ja jättäneet heitteille. Uskon että joiltain vain puuttuu ihan synnynnäisesti jokin palikka päästä, joidenkin kohdalla siihen johtaa elinympäristö.
luulisipas lasten kanssa työskentelevän ammattikasvattajan tietävän nallekortit... ja jotain muutenkin lapsen kehityksestä ja siihen vaikuttavista asioista (mm. perusturvallisuuden tunne)
:| tätäkö se nykyaikana on se kasvatus.....................
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:57"]
Asiakkuus loppui, kun tyttö täytti 18v. Kovaa vääntö on ollut. Uskoivat kaikki mitä tytär sanoi. Sain melkein vuoden taistella että uskoivat minua. Käskivät minun hakea apua, katsoivat että minulla on ongelmia, eipä siinä auttanut muuta kun mennä päälääkärille. Tein kaiken mitä "vaativat". Pelkäsin että menetän tyttäreni.
Kyllähän tuo tyttö uhkaili vvälillä että soittaa meidän sosiaalityöntekijälle ja kertoo kuinka paska äiti mä olen.
Rankka on ollut mutta onneksi ohi. Lastensuojelu tulee ihan varmasti teille kotikäynnille ja haastattelee muita lapsia ja tietysti nallekortit mukana.
[/quote]
Nallekortit ? Mitäs ne on ? Kyllä. Olen vannottanut, että kaikkien pitää olla paikalla ja onneksi näin lupailivat tehdä... Mutta ilman muuta ovat tervetulleita meille !
ap
[/quote]
Eikö se olut niin, että tytär on puhunut terveydenhoitajalle. Lastensuojeluilmoituksesta ei vielä ole tietoa?
Nyt jo muut on vannotettu olemaan paikalla, kun lastensuojelu tulee. Voin nähdä sieluni silmin tilanteen, jossa asiasta on vannotettu... Yksi pieni 13 vuotias vastassaan koko muu 9 hengen perhe, peloissaan
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:50"]
ap
[/quote]
Tää on kaiken pahin juttu. Tytär ei ole pelkästään perheen syntipukki. Nyt hnä on vielä narsisti. Oikein klassinen tapaus, yhdestä tehdään paha ja sairas
[/quote]
Luin tän ketjun läpi ja toi on aika selvä tapaus munkin mielestä.
Ap tai sen mies on se narsisti, tyttö on perheen syntipukki.
Katsokaa huviksenne te, jotka menitte mukaan ap. juttuun syyttelemään tyttöä, miten helposti narsistit saavat ihmiset mukaan syyttämään lasta, ja asettamaan sen syntipukiksi.
Tuon takia sukulaisetkin menevät mukaan yleensä tuohon.
Ap. tulee yrittämään viranomaistenkin kautta tuota tyttöä syntipukiksi. Toivon, että tyttö pääsee teistä eroon, ja tietäen miten paljon isä- ja äitipuolet vihaavat niitä lapsipuoliaan on erittäin todennäköistä, että miehesi on ap ollut oikeasti asiaton tyttöä kohtaan, ja siihen on termikin (gaslighting) miten tytölle yritetään vakuutella tämän olevan sekaisin, eikä mitään ole tapahtunut (koska se ei ole mahdollista).
ap
[/quote]
[/quote]
ja ammattisi on? missäkä kohtaa sanoin että hän on narsisti? :) olen tekemässä siis MINÄ ei ole sama kuin tyttäreni ON. Huomaatko ?
Ja noille laskutoimittajille... Alunperin tarkoitus ei ollut paljastaa tarkkaa lasten lukumäärää, joka nyt tässä sitten tuli tuolla viesteissa ilmi, eli hänellä on puolisisarus ja 3 "oikeaa" sisarusta. Lapsia on 5. Tunnistamisen takia päätin olla tuota lukumäärää paljastamatta ja siksi puhuin tarkoituksella "epämääräisesti".
Ellet lopeta tuota parjausta teen sinusta(kin) ilmoituksen. kiitos.
ap
ps : onneksi täällä on myös fiksuja ihmisiä, jotka näkevät metsän puilta !
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:05"]
ap
[/quote]
[/quote]
Luin tän ketjun läpi ja toi on aika selvä tapaus munkin mielestä.
Ap tai sen mies on se narsisti, tyttö on perheen syntipukki.
Katsokaa huviksenne te, jotka menitte mukaan ap. juttuun syyttelemään tyttöä, miten helposti narsistit saavat ihmiset mukaan syyttämään lasta, ja asettamaan sen syntipukiksi.
Tuon takia sukulaisetkin menevät mukaan yleensä tuohon.
Ap. tulee yrittämään viranomaistenkin kautta tuota tyttöä syntipukiksi. Toivon, että tyttö pääsee teistä eroon, ja tietäen miten paljon isä- ja äitipuolet vihaavat niitä lapsipuoliaan on erittäin todennäköistä, että miehesi on ap ollut oikeasti asiaton tyttöä kohtaan, ja siihen on termikin (gaslighting) miten tytölle yritetään vakuutella tämän olevan sekaisin, eikä mitään ole tapahtunut (koska se ei ole mahdollista).
[/quote]
Joudun tekemään sinusta ilmoituksen. Miksi jatkuvasti käytät tyttärestäni nimitystä syyllinen ? Että joku on hakemassa syyllistä ? Tarvitse apua varmaan myös. Ensimmäinen askel on myöntää se.
Milloinkaan en ole moitteen sanaa yhdestäkään lapsestani kelleen sanonut ! Siksipä kai tilanne onkin tästä paisunut, mutta kuten sanoin niin teen sinusta ilmoituksen. Onneksi en ole ihminen, joka pahoittaa mielensä ajattelemattomien ihmisten sanoista
ap
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:40"]Eli meillä useampi lapsi. Sekä minun ed suhteesta että tästä. Kaikki nämä vuodet yksi lapsista vihannut uutta puolisoani. Nyt sitten tilanne käristynyt niin, että hän on tehnyt itsestään lastensuojeluilmoituksen. Uusi mieheni käyttäytyy kuulema häntä kohtaan väkivaltaisesti. Tämä EI pidä pätkääkään paikkaansa ja hänen vanhemmat sisaruksensa ovat aivan ymmällään. Myös nämä samassa taloudessa asuvat. Pienet "½-sisarukset" itkevät kun heidän isäänsä haukutaan (tätä tyttö). Tästä on tullut jo sellainen soppa, että meidän parisuhdekin on vaarassa. Mies toki mieli maassa kun häntä syytetään.
Tänne tulossa siis lastensuojelu. Kiva. Teini itse on nyt kauhuissaan koska hän kuulema luuli, että kun hän ilmoituksen tekee niin näin päästään samointein tästä miehestäni eroon. Hommasta tulikin "paljon" hankalampi kuin teini oli ajatellut.
Onneksi välit tytön isään on erittäin hyvät ja saan häneltä tukea. Mutta miten ihmeessä tästä voi selvitä ? Teen itse työtä lasten parissa ja hieno homma jos tämä vaikuttaa työhöni. Tekisi mieli pakata kassi ja jättää tämä kaikki tähän. Omat voimavarat tuon teinin kanssa on koetuksella. Tiedän, että hän on koko ikänsä (13v) ollut tod hyvä valehtelemaan, keksimään juttuja... Täällä kotona hän kulkee kännykkä kädessä ja nauhoittaa sanan sieltä ja toisen täältä. Käyttää niitä kuulema miestäni vastaan. Selän takana naureskelee ja haukkuu siskonsa poikaystävää. Kiusaa ½-sisaruksiaan.
Avoimesti kertoi, että aikoo mennä tekemään ilmoituksen. Teki sen tosiaankin. Nauru onkin nyt muuttunut totiseksi menoksi. Enää ei edes teiniä naurata. Niin ja olihan hän satuillut miten joutuu tekemään kotitöitä.. juu, joka toinen kk saattaa tuurilla vaihtaa lakanansa. EI tee sitten yhtään mitään. Huutaa ja nauraa meille. Nyt syytän itseäni, että en ole osannut kasvattaa ja olisi pitänyt olla tiukempi.
Itse olen melko lepsu, myönnän ja mieheni taas tiukempi. Tyttö tietty yrittää saada tästä rajojen asettajan pois. Mitä ihmettä teen ? En enää saa edes nukuttua :( Anteeksi sekava teksti, mutta tosiaan valvominen ja tämä tilanne on saanut tämän aikaan.
[/quote]
Mä tästä jo päättelit että lasu ilmoitus onkin ihan hyvä juttu, ihan selvästi et osaa ja viitsi lastas kasvattaa itse. Meillä on toki vaan sun versio asiasta. Lisäksi ällöttää että et suhtaudu vakavasti lapsesi puheisiin mieheksi väkivaltaisuudesta, vaan menet miehen puolelle omaa lastas vastaan. Mitä sitten vaikka lapses valehtelee ja vääntää juttuja? Keltä luulet että on oppinut? Saattaa hyvinkin olla että se kuka valehtelee ja esiintyy on se sun ihana mihes. Toivottavasti tyttäres pääsee eroon susta ja miehestäs esim isälleen. Niin se Eerikakin kuulemma vaan juttua väänsi ja valehteli. Miten sitten kävikään.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:40"]Eli meillä useampi lapsi. Sekä minun ed suhteesta että tästä. Kaikki nämä vuodet yksi lapsista vihannut uutta puolisoani. Nyt sitten tilanne käristynyt niin, että hän on tehnyt itsestään lastensuojeluilmoituksen. Uusi mieheni käyttäytyy kuulema häntä kohtaan väkivaltaisesti. Tämä EI pidä pätkääkään paikkaansa ja hänen vanhemmat sisaruksensa ovat aivan ymmällään. Myös nämä samassa taloudessa asuvat. Pienet "½-sisarukset" itkevät kun heidän isäänsä haukutaan (tätä tyttö). Tästä on tullut jo sellainen soppa, että meidän parisuhdekin on vaarassa. Mies toki mieli maassa kun häntä syytetään. Tänne tulossa siis lastensuojelu. Kiva. Teini itse on nyt kauhuissaan koska hän kuulema luuli, että kun hän ilmoituksen tekee niin näin päästään samointein tästä miehestäni eroon. Hommasta tulikin "paljon" hankalampi kuin teini oli ajatellut. Onneksi välit tytön isään on erittäin hyvät ja saan häneltä tukea. Mutta miten ihmeessä tästä voi selvitä ? Teen itse työtä lasten parissa ja hieno homma jos tämä vaikuttaa työhöni. Tekisi mieli pakata kassi ja jättää tämä kaikki tähän. Omat voimavarat tuon teinin kanssa on koetuksella. Tiedän, että hän on koko ikänsä (13v) ollut tod hyvä valehtelemaan, keksimään juttuja... Täällä kotona hän kulkee kännykkä kädessä ja nauhoittaa sanan sieltä ja toisen täältä. Käyttää niitä kuulema miestäni vastaan. Selän takana naureskelee ja haukkuu siskonsa poikaystävää. Kiusaa ½-sisaruksiaan. Avoimesti kertoi, että aikoo mennä tekemään ilmoituksen. Teki sen tosiaankin. Nauru onkin nyt muuttunut totiseksi menoksi. Enää ei edes teiniä naurata. Niin ja olihan hän satuillut miten joutuu tekemään kotitöitä.. juu, joka toinen kk saattaa tuurilla vaihtaa lakanansa. EI tee sitten yhtään mitään. Huutaa ja nauraa meille. Nyt syytän itseäni, että en ole osannut kasvattaa ja olisi pitänyt olla tiukempi. Itse olen melko lepsu, myönnän ja mieheni taas tiukempi. Tyttö tietty yrittää saada tästä rajojen asettajan pois. Mitä ihmettä teen ? En enää saa edes nukuttua :( Anteeksi sekava teksti, mutta tosiaan valvominen ja tämä tilanne on saanut tämän aikaan. [/quote] Mä tästä jo päättelit että lasu ilmoitus onkin ihan hyvä juttu, ihan selvästi et osaa ja viitsi lastas kasvattaa itse. Meillä on toki vaan sun versio asiasta. Lisäksi ällöttää että et suhtaudu vakavasti lapsesi puheisiin mieheksi väkivaltaisuudesta, vaan menet miehen puolelle omaa lastas vastaan. Mitä sitten vaikka lapses valehtelee ja vääntää juttuja? Keltä luulet että on oppinut? Saattaa hyvinkin olla että se kuka valehtelee ja esiintyy on se sun ihana mihes. Toivottavasti tyttäres pääsee eroon susta ja miehestäs esim isälleen. Niin se Eerikakin kuulemma vaan juttua väänsi ja valehteli. Miten sitten kävikään.
[/quote]
Missä vaiheessa se mies olisi väkivaltainen jos ap on paikalöla 24/ eivätkä he ole koskaan keskenään? Jos teini on vielä uhkaillut lasulla ennenkin niin onpa todennäköistä että puhuu totta.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:10"]
Joudun tekemään sinusta ilmoituksen. Miksi jatkuvasti käytät tyttärestäni nimitystä syyllinen ? Että joku on hakemassa syyllistä ? Tarvitse apua varmaan myös. Ensimmäinen askel on myöntää se.
[/quote]
Kuule ap. olen tottunut olemaan tekemisissä narsistien kanssa, joten uhkailusi eivät tehoa minuun.
Ja ihan tiedoksi, että vaikka narsistisessa mielessäsi pystyt hallitsemaan muita uhkailuilla ja ilmoituksilla, niin se ei ole todellisuutta, vaan sinun narsistisen mielen häiriö.
Älä ap välitä mitä muut kirjoittaa. En usko että teidän kohdalla lähtee mikään rumpa käyntiin.
Jos teillä kaikki muut asiat ok, ehdotttavat varmaan perheneuvolaa ja se on siinä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:12"]
Missä vaiheessa se mies olisi väkivaltainen jos ap on paikalöla 24/ eivätkä he ole koskaan keskenään?
[/quote]
Ota huomioon, että tämä on ap. kertomaa ja erittäin todennäköisesti valhe.
Teini voi muuttaa isänsä luokse asumaan.
Hänellä ei ole mitään oikeutta vaikeuttaa kaikkien teidän perhe-elämää.