Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini "tehtaillu" itsestään lastensuojeluilmoituksen....

Vierailija
20.01.2015 |

Eli meillä useampi lapsi. Sekä minun ed suhteesta että tästä. Kaikki nämä vuodet yksi lapsista vihannut uutta puolisoani. Nyt sitten tilanne käristynyt niin, että hän on tehnyt itsestään lastensuojeluilmoituksen. Uusi mieheni käyttäytyy kuulema häntä kohtaan väkivaltaisesti. Tämä EI pidä pätkääkään paikkaansa ja hänen vanhemmat sisaruksensa ovat aivan ymmällään. Myös nämä samassa taloudessa asuvat. Pienet "½-sisarukset" itkevät kun heidän isäänsä haukutaan (tätä tyttö). Tästä on tullut jo sellainen soppa, että meidän parisuhdekin on vaarassa. Mies toki mieli maassa kun häntä syytetään.

Tänne tulossa siis lastensuojelu. Kiva. Teini itse on nyt kauhuissaan koska hän kuulema luuli, että kun hän ilmoituksen tekee niin näin päästään samointein tästä miehestäni eroon. Hommasta tulikin "paljon" hankalampi kuin teini oli ajatellut.

Onneksi välit tytön isään on erittäin hyvät ja saan häneltä tukea. Mutta miten ihmeessä tästä voi selvitä ? Teen itse työtä lasten parissa ja hieno homma jos tämä vaikuttaa työhöni. Tekisi mieli pakata kassi ja jättää tämä kaikki tähän. Omat voimavarat tuon teinin kanssa on koetuksella. Tiedän, että hän on koko ikänsä (13v) ollut tod hyvä valehtelemaan, keksimään juttuja... Täällä kotona hän kulkee kännykkä kädessä ja nauhoittaa sanan sieltä ja toisen täältä. Käyttää niitä kuulema miestäni vastaan. Selän takana naureskelee ja haukkuu siskonsa poikaystävää. Kiusaa ½-sisaruksiaan.

Avoimesti kertoi, että aikoo mennä tekemään ilmoituksen. Teki sen tosiaankin. Nauru onkin nyt muuttunut totiseksi menoksi. Enää ei edes teiniä naurata. Niin ja olihan hän satuillut miten joutuu tekemään kotitöitä.. juu, joka toinen kk saattaa tuurilla vaihtaa lakanansa. EI tee sitten yhtään mitään. Huutaa ja nauraa meille. Nyt syytän itseäni, että en ole osannut kasvattaa ja olisi pitänyt olla tiukempi.

Itse olen melko lepsu, myönnän ja mieheni taas tiukempi. Tyttö tietty yrittää saada tästä rajojen asettajan pois. Mitä ihmettä teen ? En enää saa edes nukuttua :( Anteeksi sekava teksti, mutta tosiaan valvominen ja tämä tilanne on saanut tämän aikaan.

Kommentit (385)

Vierailija
141/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 20.01.2015 klo 13:02

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:57"]

Asiakkuus loppui, kun tyttö täytti 18v. Kovaa vääntö on ollut. Uskoivat kaikki mitä tytär sanoi. Sain melkein vuoden taistella että uskoivat minua. Käskivät minun hakea apua, katsoivat että minulla on ongelmia, eipä siinä auttanut muuta kun mennä päälääkärille. Tein kaiken mitä "vaativat". Pelkäsin että menetän tyttäreni.

Kyllähän tuo tyttö uhkaili vvälillä että soittaa meidän sosiaalityöntekijälle ja kertoo kuinka paska äiti mä olen.

Rankka on ollut mutta onneksi ohi. Lastensuojelu tulee ihan varmasti teille kotikäynnille ja haastattelee muita lapsia ja tietysti nallekortit mukana.

Nallekortit ? Mitäs ne on ? Kyllä. Olen vannottanut, että kaikkien pitää olla paikalla ja onneksi näin lupailivat tehdä... Mutta ilman muuta ovat tervetulleita meille !

ap

Eikö se olut niin, että tytär on puhunut terveydenhoitajalle. Lastensuojeluilmoituksesta ei vielä ole tietoa?

Nyt jo muut on vannotettu olemaan paikalla, kun lastensuojelu tulee. Voin nähdä sieluni silmin tilanteen, jossa asiasta on vannotettu... Yksi pieni 13 vuotias vastassaan koko muu 9 hengen perhe, pe

Meillä tyttö teki ilmoituksen ja se päättyi 18v. ei ap

Vierailija
142/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:17"]

Oletko asunut näissä perheissä joista puhut? Se että perhe näyttää päällisin puolin olevan ok tai "tavallinen" ei tarkoita sitä että näin oikeasti olisi. Suurin osa ihmisistä osaa esim. kyläilytilanteissa ja vieraiden läsnäollessa käyttäytyä ihmismäisesti, mutta todellisuus voi olla eri perheen arjessa. Tää tuli itselle selväksi esim. kun rupesin kaveeraamaan yhden ihmisen kanssa, mitä sieltä perheestä paljastuikaan oli aika ylläri. Esim. lastensuojelun asiakkuus, tosin perheensisäisestä aloitteesta. Pelkästään hyvääpäivää -tasolla ei olisi ikinä uskonut mitä siellä on menossa. Sama tilanne omassa lapsuudenkodissa, kaikkein tärkeintä oli kulissit. Eihän sitä kukaan tiennyt miten raskasta meillä lapsilla oli. Tai ehkä joku äidin kaveri tiesi, mutta senkin vain äidin näkökulmasta, jossa ei paljon lasten pahaa oloa ajateltu, vain omaa pahaa oloa.

[/quote]

Kyllä, olen hyvin lähellä. Molemmat miehet ovat "mammanpoikia" vielä keski-iässä, ja ainoa joka tuossa diagnosoidussa perheessä käyttäytyy huonosti toisia kohtaan (esim. vanhempiaan joille ärähtelee) on se kotona asuva viisikymppinen aikamiespoika.

Toinenkin juoksee valittamaan kaikesta äidilleen, joka "pistää asiat kuntoon", ja poika hoidattaa omat kotityönsäkin vanhalla äidillään häpeää tuntematta.

[/quote]

Jos et ole asunut perheessä lasten ollessa pieniä et voi tietää minkälaista se on ollut. Omien vanhempieni kohdalla kukaan ulkopuolinen ei varmasti voisi nyt uskoa sitä kurjuutta missä elettiin, varsinkaan nyt kun vanhemmat on jo eläkkeellä ja meidän lapsuutta kuormittaneet asiat on ohi lähes kaikilta osin. Silti ihan jokainen meistä sisaruksista on juossut terapiassa aikuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:10"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:40"]Eli meillä useampi lapsi. Sekä minun ed suhteesta että tästä. Kaikki nämä vuodet yksi lapsista vihannut uutta puolisoani. Nyt sitten tilanne käristynyt niin, että hän on tehnyt itsestään lastensuojeluilmoituksen. Uusi mieheni käyttäytyy kuulema häntä kohtaan väkivaltaisesti. Tämä EI pidä pätkääkään paikkaansa ja hänen vanhemmat sisaruksensa ovat aivan ymmällään. Myös nämä samassa taloudessa asuvat. Pienet "½-sisarukset" itkevät kun heidän isäänsä haukutaan (tätä tyttö). Tästä on tullut jo sellainen soppa, että meidän parisuhdekin on vaarassa. Mies toki mieli maassa kun häntä syytetään. Tänne tulossa siis lastensuojelu. Kiva. Teini itse on nyt kauhuissaan koska hän kuulema luuli, että kun hän ilmoituksen tekee niin näin päästään samointein tästä miehestäni eroon. Hommasta tulikin "paljon" hankalampi kuin teini oli ajatellut. Onneksi välit tytön isään on erittäin hyvät ja saan häneltä tukea. Mutta miten ihmeessä tästä voi selvitä ? Teen itse työtä lasten parissa ja hieno homma jos tämä vaikuttaa työhöni. Tekisi mieli pakata kassi ja jättää tämä kaikki tähän. Omat voimavarat tuon teinin kanssa on koetuksella. Tiedän, että hän on koko ikänsä (13v) ollut tod hyvä valehtelemaan, keksimään juttuja... Täällä kotona hän kulkee kännykkä kädessä ja nauhoittaa sanan sieltä ja toisen täältä. Käyttää niitä kuulema miestäni vastaan. Selän takana naureskelee ja haukkuu siskonsa poikaystävää. Kiusaa ½-sisaruksiaan. Avoimesti kertoi, että aikoo mennä tekemään ilmoituksen. Teki sen tosiaankin. Nauru onkin nyt muuttunut totiseksi menoksi. Enää ei edes teiniä naurata. Niin ja olihan hän satuillut miten joutuu tekemään kotitöitä.. juu, joka toinen kk saattaa tuurilla vaihtaa lakanansa. EI tee sitten yhtään mitään. Huutaa ja nauraa meille. Nyt syytän itseäni, että en ole osannut kasvattaa ja olisi pitänyt olla tiukempi. Itse olen melko lepsu, myönnän ja mieheni taas tiukempi. Tyttö tietty yrittää saada tästä rajojen asettajan pois. Mitä ihmettä teen ? En enää saa edes nukuttua :( Anteeksi sekava teksti, mutta tosiaan valvominen ja tämä tilanne on saanut tämän aikaan. [/quote] Mä tästä jo päättelit että lasu ilmoitus onkin ihan hyvä juttu, ihan selvästi et osaa ja viitsi lastas kasvattaa itse. Meillä on toki vaan sun versio asiasta. Lisäksi ällöttää että et suhtaudu vakavasti lapsesi puheisiin mieheksi väkivaltaisuudesta, vaan menet miehen puolelle omaa lastas vastaan. Mitä sitten vaikka lapses valehtelee ja vääntää juttuja? Keltä luulet että on oppinut? Saattaa hyvinkin olla että se kuka valehtelee ja esiintyy on se sun ihana mihes. Toivottavasti tyttäres pääsee eroon susta ja miehestäs esim isälleen. Niin se Eerikakin kuulemma vaan juttua väänsi ja valehteli. Miten sitten kävikään. [/quote] Kiitos tästäkin kannustavasta viestistäsi :) Et provosoi minua niin kuin luulit. Kuten jo olen sanonut niin mieheni ei ole ollut koskaan KAHDEN tyttäreni kanssa. Pahoinpitelyä ei ole 100% tapahtunut. Jos tyttö sanoisi haluavansa isälleen niin en millään haluaisi estää sitä, mutta kun hän ei halua. Sinulla on hyvä mielikuvitus, mutta varmaan asiatonta vetää Eerika tähän juttuun. Sillä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Mutta kuten sanoin niin olet erittäin tervetullut meille ja jos ei se onnistu niin tutustumaan tyttäreeni. Asiat ei aina ole niin mustavalkoisia eikä sinun teoriasi oikea ! Mutta ensimmäinen asia, josta haluan eroon on sinun asiattomat kommentit. Tuletko sitten sanomaan jotain kun siihen pystyt ? Ilmiselvästi sinulla ei ole lapsia ? Ei ainakaan teiniä? Mutta hyvää jatkoa ja palataan kun mietit asioita ap [/quote] Ei S€%€a kuten arvelinkin lasu-ilmolla on ihan peruste sulla heittää isoratas ja lujaa. Toivottavasti lähtee koko kakara lauma huostaan. Eerika oli muuten ihminen eli hän ei eläin eli se. Ja otin ihan esimerkiksi Eerikan koska useampi tietää tapauksesta. Ja ilmoittele minun kirjoitukset mihin haluat ja ehdot. vapaasti. Ja tuskin tulisi antamaan ketään tavata ja jutella tyttös kanssa. Paljastuisit itse siinä valehtelijaksi. Tää sun ketjua han on vaan sitä varten että saisit huomiota ja sympatiaa. Kuten jo uumoilinkin narsistinen sairas meille kirjoittelee.

[/quote]

Mulle kyllä ohiksena jäi sellainen fiilis että tällä kirjoittajalla nimenomaan ei ihan kaikki rattaat pyöri...

Vierailija
144/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:58"]Olen itse kotona tällä hetkellä 100% erinäisten syiden takia. Mieheni ei ole koskaan kotona siten, että minä olisin jossain. Ja meitä on tässä niin monta (yli 10), ettei mieheni ole koskaan samaan aikaan kahdestaan tytön kanssa. Tyttö itse nauroi vielä vähän aikaa sitten, että kun hän tekee ilmoituksen niin sitten mieheni joutuu lähtemään. ap [/quote] Nukutko samassa huoneessa? Nukkuuko tyttö yksin? Mitä jos mies käy esim. Hakkumassa öisin tyttöä lyömässä läpsimässä jne? Mulla on tästä kokemusta vastaava tilanne oli päivät mielin kielin ja hyvää esitti kun muita läsnä mutta kun muut nukkui tuli mun huoneeseen tehen pahojaan. Haukkui löi uhkaili hajotti suttasi tavaroita ja myöhemmin koskettelu sopimattomasti.varmista.

[/quote]

No ei nuku yksin. Samassa huoneessa nukkuu koira ja isosisko. Viereisessä huoneessa 2 muuta lasta. Ei toedellakaan mies yöllä hipsi missään. Just kysyin tytöltä itseltää. Tossa sohvalla istuu. Sanoi, että äkkipikaistuksissaan teki kun halusi kiusata isäpuoltaan. Että johan hän sanoi. Ei hällä oo mtn hätää... Voi hyvänen aika ! Mutta tähänhän ei ole pakko uskoa.

ap

[/quote]

Just kysyin tytöltä itseltään.

Minä en mitenkään usko, että kukaan öisin hipsisi missään

Toivoisin vaan, että puhut tytön kanssa hienotunteisesti. Et kai kertonut, että täällä AV palstalla olen sinua riepotellut?

Vierailija
145/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:36"]

Vierailija 20.01.2015 klo 13:02

Asiakkuus loppui, kun tyttö täytti 18v. Kovaa vääntö on ollut. Uskoivat kaikki mitä tytär sanoi. Sain melkein vuoden taistella että uskoivat minua. Käskivät minun hakea apua, katsoivat että minulla on ongelmia, eipä siinä auttanut muuta kun mennä päälääkärille. Tein kaiken mitä "vaativat". Pelkäsin että menetän tyttäreni.

Kyllähän tuo tyttö uhkaili vvälillä että soittaa meidän sosiaalityöntekijälle ja kertoo kuinka paska äiti mä olen.

Rankka on ollut mutta onneksi ohi. Lastensuojelu tulee ihan varmasti teille kotikäynnille ja haastattelee muita lapsia ja tietysti nallekortit mukana.

Nallekortit ? Mitäs ne on ? Kyllä. Olen vannottanut, että kaikkien pitää olla paikalla ja onneksi näin lupailivat tehdä... Mutta ilman muuta ovat tervetulleita meille !

ap

Eikö se olut niin, että tytär on puhunut terveydenhoitajalle. Lastensuojeluilmoituksesta ei vielä ole tietoa?

Nyt jo muut on vannotettu olemaan paikalla, kun lastensuojelu tulee. Voin nähdä sieluni silmin tilanteen, jossa asiasta on vannotettu... Yksi pieni 13 vuotias vastassaan koko muu 9 hengen perhe, pe

Meillä tyttö teki ilmoituksen ja se päättyi 18v. ei ap

[/quote]

Johon ap vastasi

ap

Vierailija
146/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:17"]

Oletko asunut näissä perheissä joista puhut? Se että perhe näyttää päällisin puolin olevan ok tai "tavallinen" ei tarkoita sitä että näin oikeasti olisi. Suurin osa ihmisistä osaa esim. kyläilytilanteissa ja vieraiden läsnäollessa käyttäytyä ihmismäisesti, mutta todellisuus voi olla eri perheen arjessa. Tää tuli itselle selväksi esim. kun rupesin kaveeraamaan yhden ihmisen kanssa, mitä sieltä perheestä paljastuikaan oli aika ylläri. Esim. lastensuojelun asiakkuus, tosin perheensisäisestä aloitteesta. Pelkästään hyvääpäivää -tasolla ei olisi ikinä uskonut mitä siellä on menossa. Sama tilanne omassa lapsuudenkodissa, kaikkein tärkeintä oli kulissit. Eihän sitä kukaan tiennyt miten raskasta meillä lapsilla oli. Tai ehkä joku äidin kaveri tiesi, mutta senkin vain äidin näkökulmasta, jossa ei paljon lasten pahaa oloa ajateltu, vain omaa pahaa oloa.

[/quote]

Kyllä, olen hyvin lähellä. Molemmat miehet ovat "mammanpoikia" vielä keski-iässä, ja ainoa joka tuossa diagnosoidussa perheessä käyttäytyy huonosti toisia kohtaan (esim. vanhempiaan joille ärähtelee) on se kotona asuva viisikymppinen aikamiespoika.

Toinenkin juoksee valittamaan kaikesta äidilleen, joka "pistää asiat kuntoon", ja poika hoidattaa omat kotityönsäkin vanhalla äidillään häpeää tuntematta.

[/quote]

Jos et ole asunut perheessä lasten ollessa pieniä et voi tietää minkälaista se on ollut. Omien vanhempieni kohdalla kukaan ulkopuolinen ei varmasti voisi nyt uskoa sitä kurjuutta missä elettiin, varsinkaan nyt kun vanhemmat on jo eläkkeellä ja meidän lapsuutta kuormittaneet asiat on ohi lähes kaikilta osin. Silti ihan jokainen meistä sisaruksista on juossut terapiassa aikuisena.

[/quote] Ei näillä henkilöillä itselläänkään ole mitään valittamista vanhemmistaan. Ja tuskin tällaista kurjuutta kärsinyt asuisi koko ikäänsä kotonaan, ja poissaollessaan soittaisi vanhemmilleen joka päivä, enemmän kuin naisystävälle (joka ei kauaa kestänyt, eikä muita naisia ole elämässä montaa ollut eikä yksikään ole kestänyt puolta vuotta kauempaa), tai asuisi vähintään samassa kaupunginosassa koko ikänsä. Usko pois, olen ollut todella lähellä näissä perheissä, liian lähellä. Vanhemmat ovat paapovia, ja aikuiset miehet ottavat kaiken irti tyytyväisenä.

Perheessä ainoa erikoinen asia on se etteivät veljekset ole lähes ollenkaan puheväleissä aikuistuttuaan, ei mitään riitaa ole ollut, mutta ei minkäänlaista keskusteluakaan. Sama muuten pätee toiseen perheeseen.

Vierailija
147/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:11"]

Eiköhän tuo osoittaudu loppujen lopuksi hyväksi. On aikakin selvittää teinin ja miehen välit. Jos tilanne jatkuu, niin mitä vielä on odotettavissa kun teini ajattelee kiukuissaan kostavansa teille. Tuhoaa itsensä sillä. Ulkopuolinen apu on varmasti hyväksi, vaikka pahoinpitelyistä ei olekaan kysymys. Teini voi huonosti jostain syystä. Ehkä hän ei ole käynyt teidän avioeroa läpi tai syyttää siitä itseään tms. Tai ihan mitä tahansa siinä takana onkin. En usko, että syy on niin yksinkertainen, että teini kokee miehesi ainoaksi turvalliseksi ja kestäväksi jolle teinikapinoida. Tai että teini inhoa miehen persoonaan niin pahasti. Eiköhän joku keskusteluapu ole hyväksi.

[/quote]

Ei yksivuotias mitään erosta kärsi! Ei lapsi edes muista aikaa ennen tätä uutta "isää". Tiedän kokemuksesta.

T. uusperheen lapsi

Vierailija
148/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:36"]

Hienoa ap että huomaat itse missä vika ja miten oma toiminta vaikuttaa. Nyt varmaan ymmärrät miten tärkeää on että vanhemmilla on yhteiset säännöt. Siis sinulla ja miehelläni, ideaalitilanteessa myös lapsen isällä mutta siihen et voi välttämättä vaikuttaa. Lapsi varmaan kokee muuttuvat säännöt turvattomina ja on oppinut käyttämään hyväksi lepsuuttasi. En tarkoita että mitään natsi kuria pitäisi olla mutta tietyt säännöt pitää olla joita lapsi sitte kapinoi ettei tarvi kapinoida ihan överisti kuten nyt.

[/quote]

Miten ihmeessä te löydätte juuri sen mitä ajattelen ? MINÄ tarvitsen apua. Tukea, että USKALLAN vaatia ja asettaa rajoja. Meillä ei ole yhtenäistä linjaa ja sitä kadun ja se suututtaa nyt jälkikäteen. Mies asettaa rajat ja minä vesitän ne :/ Näin se menee. Ajattelin vain, että mikähän soppa tästä vielä tulee kun lastensuojelu mukaan tulee ja jos miestä syytetään aiheetta. Minähän sen takana olen koska en ole viheltänyt peliä aiemmin poikki.

Suoraan sanottuna en ole ennemmin hakenut apua koska kyllä, minua on hävettänyt, että en ole pystynyt siihen mihin minun olisi pitänyt. Se on se ylpeys. Itselläni on ollut se natsikuri ja päätin etten ikinä lapsilleni tee samaa : käy käsiksi TAI määräile. Antaisin heidän elää omaa elämäänsä ja kaikki olisi hyvin kun lapset saa päättää... Tässä lopputulos.

ap
[/quote]
MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄÄÄÄ JA MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄÄÄÄ JA MINUN MIES JA MINÄ MINÄÄÄ!

Vierailija
149/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:02"]

[/quote]

ap

[/quote]

Nyt jo muut on vannotettu olemaan paikalla, kun lastensuojelu tulee. Voin nähdä sieluni silmin tilanteen, jossa asiasta on vannotettu... Yksi pieni 13 vuotias vastassaan koko muu 9 hengen perhe, peloissaan

[/quote]

Kuka tässä on mitä vastaan ? Juu, puhui ENSIN th:lle, joka soitti ja ilmoitti että on velvoitettu kuulema tekemään ilmoitus... Koko perhe on paikalla jotta myös tyttö saa apua. Tässähän on myös kyse tytön käyttäytymisestä sisaruksiaan kohtaan : haukkuminen yms. En ole manipuloinut ketään valehtelemaan :) Ja tosiaan kaikki ei ole ihan noin kuten kirjoitit

ap

Vierailija
150/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:58"]Olen itse kotona tällä hetkellä 100% erinäisten syiden takia. Mieheni ei ole koskaan kotona siten, että minä olisin jossain. Ja meitä on tässä niin monta (yli 10), ettei mieheni ole koskaan samaan aikaan kahdestaan tytön kanssa. Tyttö itse nauroi vielä vähän aikaa sitten, että kun hän tekee ilmoituksen niin sitten mieheni joutuu lähtemään. ap [/quote] Nukutko samassa huoneessa? Nukkuuko tyttö yksin? Mitä jos mies käy esim. Hakkumassa öisin tyttöä lyömässä läpsimässä jne? Mulla on tästä kokemusta vastaava tilanne oli päivät mielin kielin ja hyvää esitti kun muita läsnä mutta kun muut nukkui tuli mun huoneeseen tehen pahojaan. Haukkui löi uhkaili hajotti suttasi tavaroita ja myöhemmin koskettelu sopimattomasti.varmista.

[/quote]

No ei nuku yksin. Samassa huoneessa nukkuu koira ja isosisko. Viereisessä huoneessa 2 muuta lasta. Ei toedellakaan mies yöllä hipsi missään. Just kysyin tytöltä itseltää. Tossa sohvalla istuu. Sanoi, että äkkipikaistuksissaan teki kun halusi kiusata isäpuoltaan. Että johan hän sanoi. Ei hällä oo mtn hätää... Voi hyvänen aika ! Mutta tähänhän ei ole pakko uskoa.

ap

[/quote]

Toivoisin vaan, että puhut tytön kanssa hienotunteisesti. Et kai kertonut, että täällä AV palstalla olen sinua riepotellut?

[/quote]

Tyttö sanoi, että hänen huoneessaan kukaan hipsi ! Ja voit lopettaa jo tuon provosoimisen

ap

Vierailija
151/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:42"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Tyttö sanoi, että hänen huoneessaan kukaan hipsi ! Ja voit lopettaa jo tuon provosoimisen

ap

[/quote]

Sanoitko, että täällä ruodit hänen asioitaan?

Vierailija
152/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:56"]

[/quote]

ap

[/quote]

Vannotit olemaan paikalla vaikket tiedä onko kukaan tulossa

Nyt jo muut on vannotettu olemaan paikalla, kun lastensuojelu tulee. Voin nähdä sieluni silmin tilanteen, jossa asiasta on vannotettu... Yksi pieni 13 vuotias vastassaan koko muu 9 hengen perhe, peloissaan

[/quote]

Kuka tässä on mitä vastaan ? Juu, puhui ENSIN th:lle, joka soitti ja ilmoitti että on velvoitettu kuulema tekemään ilmoitus... Koko perhe on paikalla jotta myös tyttö saa apua. Tässähän on myös kyse tytön käyttäytymisestä sisaruksiaan kohtaan : haukkuminen yms. En ole manipuloinut ketään valehtelemaan :) Ja tosiaan kaikki ei ole ihan noin kuten kirjoitit

ap

[/quote]

Vierailija
153/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:03"]

Sanoitko, että täällä ruodit hänen asioitaan?

[/quote]

Tottakai ap. sanoi, ja myös varmasti kertoi miten täällä kaikki on samaa mieltä ap. kanssa ja haukkuvat tyttöä.

Ap. on ehta narsisti ja toimii narsistin tavoin piinatessaan syntipukkilastaan.

Ihan naurettavaa miten te kaikki uskotte ap. valheita, se on puhunut itsensä pussiin jo monta kertaa, ja te vain komppailette. Tajuatteko, että millainen vaikutus tuolla voi olla ap. kaltaiseen narsistiin? Se voi oikeuttaa sillä mitä vain tekoja IRL.

Vierailija
154/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä vastaile noille provoille, menee hyvät ketjut piloille siks että jotkut hauaa haastaa riitaa (varmaan niiden miehet hakkaa niitä ja ne haluaa jonnekin kiukkuaan purkaa)

Vierailija
155/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:56"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Vannotit olemaan paikalla vaikket tiedä onko kukaan tulossa?

Vierailija
156/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, kaikki tuki aloittajalle täältä ! Meillä meni 6 vuotta taistellessa pojan kanssa kun ei sietänyt isäpuoltaan ja keksi kaiken mahdollisen kuten pahoinpitelyn jne. Isänsä meni retkuun ja todella vaikeeta selvitellä näitä sotkuja. Loppujen lopuksi jopa isänsä joutui myöntämään että poika yritti keksiä kaikkea päästääkseen isäpuolestaan, joka oli kaikkensa tehnyt poikapuolensa hyväksi.

Vierailija
157/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:42"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap
[/quote]

Kuin ponde sä oot ku sä kuvittelet ettei se sun ihquu äijäs missää ehi tyttäres kaa kahen oleen? Mulla tuli heittämällä heti kymmeniä hetkiä mieleen missä se sun äijäs ehtii olleen kahen kakaran kaa! Toi jonkun mainitsema yö oli vaan yksi niistä.

Vierailija
158/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:46"]

Ja lopeta tuo minäminä miten minun käy ja minun työ ja minun parisuhde. Lapsellasi on hätä ja hän tarvitsee apua!!!

t. 4

[/quote]

Mikä hätä sillä nyt on? Siis tuon mytomanian lisäksi?

Vierailija
159/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:10"]

Kuin ponde sä oot ku sä kuvittelet ettei se sun ihquu äijäs missää ehi tyttäres kaa kahen oleen? Mulla tuli heittämällä heti kymmeniä hetkiä mieleen missä se sun äijäs ehtii olleen kahen kakaran kaa! Toi jonkun mainitsema yö oli vaan yksi niistä.

[/quote]

Kyllähän jokainen täysijärkinen tajuaa, ettei ole mitenkään mahdollista ettei ap. mies olisi koskaan ollut sen tytön kanssa kahdestaan, ihan oikeasti.

Ja aika kovaa tuo kiistäminen ettei tytön huoneessa "hipsitä" öisin, alkaa kuulostaa siltä, että todellakin "hipsitään" ja ap. tietää sen....

Vierailija
160/385 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko lestadiolaisia? Niissä porukoissahan äidit eivät näe, mitä isät tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi