Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kääntää huonot luonteenpiirteet positiiviksi?

Vierailija
20.01.2015 |

Pitäisi työhakemus laittaa eteenpäin ja törmäsin tähä ongelmaan kun hakemuksessa kysyttiin vahvuuksistani jne.

Olen ujo ja aika sisäänpäin kääntynyt. Viihdyn paremmin yksin ja töissäkin työskentelen mieluummin yksin kuin ryhmässä (tämä lienee useimmissa töissä huono homma). Olen myös hyvin itsepäinen. 

Positiivisia puoliani on kait lojaalisuus, huumorintaju ja se, että vien loppuun minkä olen aloittanutkin. 

Omaan myös hyvin vilkkaan mielikuvituksen ja olen muutenkin oman tieni kulkija. Olen myös eskapisti.

Minulla oli jo noiden positiivisten (toivottavasti ainakin) asioiden keksiminen hiton hankalaa kun kukaan ei ole koskaan kehunut mitään luonteestani. Tai mistään ylipäänsä.

Saako noista mitään järkevää ja hyvän vaikutelman antavaa kuvausta minusta? Kyseessä ei ole kuin _vain__ haku siivoushommiin mutta olisi kyllä aika kiva saada se työpaikka.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepäinen = peräänantamaton

Olen ujo ja aika sisäänpäin kääntynyt. Viihdyn paremmin yksin ja töissäkin työskentelen mieluummin yksin kuin ryhmässä  = kykenen itsenäiseen työskentelyyn

mutta minusta tuossa oli muutenkin riittävästi positiivista? Eskapistin voisi jättää pois tai sanoa, että kestää paineita (pakenemalla omaan maailmaansa, heh)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän