Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako joku 80-90-luvulta

Vierailija
08.12.2014 |

Muistaako joku peruskoulua 80-90-luvun taitteessa käynyt erikoisen puuhan, jota osa oppilaista harrasti n. kuudesluokkalaisena.. Yksi lapsi/nuori seisoi seinää vasten ja pidätti hengitystään, joku toinen jotenkin painoi kovasti häntä rintakehästä ja siinä lähti osittain taju kankaalle. Ihminen saattoi olla pitkäänkin ihan oudossa tilassa, ei tajunnut normaalisti asioita, vaikka oli jo osittain vironnut tilastaan. Muistan, kun luokkatoverini harrastivat tätä ja olin hyvin järkyttynyt tästä! Onneksi harrastus saatiin loppumaan.. Muistaako kukaan vastaavaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happikännit? Meidän koulussa tuota harrastettiin vielä 2000-luvun alussakin

Vierailija
2/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulema tehnyt tota nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta!

Vierailija
4/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota harrastettiin jo 70-luvullakin. Meillä Kaakkois-Suomessa nimitys oli "pökräys". Itse en moiseen uskaltautunut, mutta olen kyllä katsellut vierestä. Ja pari vuotta sitten olin ensiapupäivystyksessä työtapaturman takia, kun sinne kiikutettiin lasta, joka oli samaa leikkiä harrastanut ja oli edelleen tajuttomana. En tiedä miten hänelle kävi.

Vierailija
5/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happihumala. Ihan 2000-luvullakin tuota on harrastettu.

Vierailija
6/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Harrastettiin 80-90-luvun taitteessa koulussani.

Vierailija
7/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan! Itse olin niin viisas jo silloin että en osallistunut.

Vierailija
8/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

78 -79 olin kuudesluokkalainen ja meidan luokalla jotkut teki luokan peraseinaa vasten. naytti vahan vaaralliselta, olin aika jarkeva varmaan siihen aikaan. 

Vierailija
9/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tehdään vieläkin. Itse en koskaan kokeillut, koska alkoi aina naurattamaan eikä onnistunut. Jälkeenpäin ajateltuna hyvä, ettei onnistunut. Kaikkea sitä nuoret keksivätkin kun haluavat saada pään sekaisin tai jännitystä elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä