Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin asiakkaat miksi käytte muualla?!?

Vierailija
19.01.2015 |

Mä en tajua kun pääsääntöisesti Lidlin asiakkaat valittavat S- ja K- kaupan hinnoista, miksi?! 

Käykää te siellä Lidlissä ja antakaa ihmisten jotka haluavat palvelua käydä noissa K- ja S- ryhmissä.

olen itse töissä S- kaupassa ja joka päivä saa kuulla kuinka x tuote on halvempi lidlissä jne.. Niin mitä sä sitten täällä teet?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin Lidl 50km ja S market 2km. Ei kauheesti tule säästöä tolla matkalla. Mieluusti kävisin jos lähempänä olisi :)

Vierailija
42/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kysymys teille vänkääjille: miten se vaikuttaa teidän elämään missä kaupassa toinen käy ja paljonko käyttää rahaa ruokakauppaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 08:19"]

Koska Lidlistä ei löydy kaikkia tuotteita. Esim. lähilidlissämme on harvoin siskonmakkaraa, jos teemme keittoa, joten käymme hakemassa ne toisesta kaupasta, tai jos tekee vaikka lasagnea, ei Lidlistä vältiksi löydy kaikkia aineksia siihen, joten täydennämme ostokset vaikka nyt s-kaupassa.

Tässä olisikin Lidlille mun mielestä kehittämisen paikka, enemmän perustuotteita ja vähemmän esim. jotain saksalaistyylisiä hapankaali-ja suolakurkkusäilykkeitä ja tosi sokeripitoisia vanukkaita, jugurtteja jne.

[/quote]

Puolet myymälästä on ihan turhassa käytössä, ne rätit, pannut ja pihat veke, ja kunnolla ruokaa tilalle, eli kun siellä on ihan liian mistä valita... Puuttuu niin paljon tuotteita, joita kuitenkin suurin osa käyttää ja tarvitsee.

Vierailija
44/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:32"] Mä en tajua kun pääsääntöisesti Lidlin asiakkaat valittavat S- ja K- kaupan hinnoista, miksi?!  Käykää te siellä Lidlissä ja antakaa ihmisten jotka haluavat palvelua käydä noissa K- ja S- ryhmissä.   olen itse töissä S- kaupassa ja joka päivä saa kuulla kuinka x tuote on halvempi lidlissä jne.. Niin mitä sä sitten täällä teet? [/quote] Alkoi kiinnostaa mitä palvelua K- tai S- ryhmän kaupoissa saa? Aika vähissä on. [/quote] MW Täällä meidän pikkukaupungissa on k-kauppa, jossa oikeasti saa tosi hyvää palvelua :) kaikki työntekijät tervehtivät vastaan kävellessään, lihatiskin myyjä huutelee "voinko auttaa" kun katselen valmiiksi pakattuja lihoja siinä lähellä. Jos etsin jtn tuotetta/tarvitsen neuvoja, lähettyvillä on lähes aina joku työntekijä jolta kysyä ja joka mielellään sitten palvelee. Olen oikeestaan itsekin "hämmentynyt", kuinka tuollaisia kauppoja voi vielä olla :D siellä ilmiselvästi kauppias panosta asiakaspalveluun. No, kauppa onkin suosittu, vaikka hinnat ovatkin hieman korkeammat. Etenkin vanhemmat ihmiset tykkäävät asioida kyseisessä kaupassa. En ihmettele.

[/quote]

Itsekin maksan mielellään hieman palvelusta, mutta eipä sitä "normaali" S ja K kaupoista saa yhtään enempää kun L kaupasta. Kiva että sinulla on palveleva kauppa lähellä.

[/quote]

kyllä ainakin jokaisessa cittarissa ja prismassa missä minä olen käynyt on palvelutiskit. Tämän lisäksi onvielä erikseen leikkele ja juustotiskit. Myös leipomo löytyy useammasta kaupasta. 

Viikonloppuisin on erilaisia konsulentteja esittelemässä. 

Kysyin jouluna paikalliselta k- kauppiaalta onnistuisiko saada 5 juustokoria, hinnaltaan 25e ja kävin hakemassa aattona aivan mahtavasti pakatut juustokorit.

ja näitä palvelevia kauppoja on monia. Jos nyt muutama paska paikka on siellä täällä niin kyllä niitä parempia on suomi täynnä.

Vierailija
45/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt voi sitten jokainen miettiä voisiko se prsiman/cittarin suurempi hinta esim. Johtua siitä että asiakasta varten pidetään suuri valikoima, asiakasta varten on isot palvelutiskit. Asiakasta varten on katsottu sijainti, myös sinne ei niin kannatavaan syrjäkyläntien haaraan (isojen kauppojen myynnit, pitävät näitä pieniä osaksi pinnalla)

Lidl menee sieltä mistä aita on matalin ja hyvittää sen hinnoissa.

joten ollaan tyytyväisiä että meillä on kauppoja jokaisen tarpeeseen eikä aina valiteta joka asiasta negatiivisesti, minusta tämä hintakilpailu on positiivinen asia mutta se ei myöskään tarkoita sitä että tuotteissa olisi vaktava määrä ilmaa. Tuotteiden myyntikatteet hujahtelee siinä 30% ja tästä kun maksetaan kulut niin kauppiaalle/johtajalle jää muutama prosentti, mikä on tietysti kaupan tarkoituskin, tuottaa voittoa (tämäkin tulee jollekkin yllätyksenä)

ap

Vierailija
46/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tuotteet sieltä mistä saa halvimmalla ja kätevimmin. Perustuotteet kannattaa hakea lidlistä, saan niitä eniten säästöä, erikoistuotteet joita kuluu vähemmän, ne voi noutaa prismasta tms. Kaupat melkein samalla etäisyydellä toisistaan, markkinatalous jyllää.

Vierailija
47/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 08:19"]

Koska Lidlistä ei löydy kaikkia tuotteita. Esim. lähilidlissämme on harvoin siskonmakkaraa, jos teemme keittoa, joten käymme hakemassa ne toisesta kaupasta, tai jos tekee vaikka lasagnea, ei Lidlistä vältiksi löydy kaikkia aineksia siihen, joten täydennämme ostokset vaikka nyt s-kaupassa.

Tässä olisikin Lidlille mun mielestä kehittämisen paikka, enemmän perustuotteita ja vähemmän esim. jotain saksalaistyylisiä hapankaali-ja suolakurkkusäilykkeitä ja tosi sokeripitoisia vanukkaita, jugurtteja jne.

[/quote]

Ihan uteliaisuudesta: mitä ihmettä sun lasagneen tulee? :-D Just eilen nappasin pikaisesti lähilidlistämme lasagnetarvikkeet (sipulia, porkkanaa, tomaattia, juustoa, lasagnelevyjä, jauhelihaa, maitoa, jauhoa, oreganoa, persiljaa, pekonia) ja ajattelin, että tosi hienoa, kun kaikki löytyy yhdestä paikasta.

Meidän lidlistä ei puutu kuin gluteenittomat tuotteet ja liberon vaipat, ne haetaan toisesta kaupasta mutta kaikki muu lidlistä.

Vierailija
48/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonojen hevivalikoimien vuoksi. Myöskään esim. Hyvää edullista pestoa, salsaa, turkkilaista jugurttia, joita käytämme paljon ei meidän lähi Lidlistä löydy. Oon liian kauppainhoinen juoksemaan monessa kaupassa.

Vierailija
49/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on toki ikävää jos sun kohtaamasi asiakkaat ei ymmärrä että sä et hinnoittelua voi muuttaa. Kaikilla ei vaan ole kykyä kohteliaisuuteen, ja osa on lisäksi tyhmiä. :/

Vierailija
50/50 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:37"]

kyllä ainakin jokaisessa cittarissa ja prismassa missä minä olen käynyt on palvelutiskit. Tämän lisäksi onvielä erikseen leikkele ja juustotiskit. Myös leipomo löytyy useammasta kaupasta.  

Viikonloppuisin on erilaisia konsulentteja esittelemässä. 

Kysyin jouluna paikalliselta k- kauppiaalta onnistuisiko saada 5 juustokoria, hinnaltaan 25e ja kävin hakemassa aattona aivan mahtavasti pakatut juustokorit.

ja näitä palvelevia kauppoja on monia. Jos nyt muutama paska paikka on siellä täällä niin kyllä niitä parempia on suomi täynnä.

[/quote]

Mua taas ärsyttää suunnattomasti nämä tuotteita tyrkyttävät konsulentit. On tosi hankalaa sukkuloida lasten kanssa siitä ohitse, kun tuputtavat allergisille sitä sun tätä. Kivat sulle, konsulenttitäti, joka melkein tapoit lapseni...

Harvan päivittäiseen tai viikottaisenkaan ostoskorikokoelmaan kuuluu mahtavasti pakatut juustokorit. Perusruualla ainakin meillä eletään ja noista ei tarvitse maksaa yhtään lidlin hintoja enempää. Olimme aikaisemmin melkoisen uskollisia Prisman asiakkaita, mutta muuton myötä lähimmäksi kaupaksemme osui lidl ja ruokalasku putosi 1800e/kk -> 800e/kk. Mistään ei ole jouduttu tinkimään, joten jonkun 100 tuotteen alennuslista S-ryhmä tai Keskon kaupoissa ei kyllä ainakaan meitä saa siirtymään lidlistä pois.