Ei-niin-kiva sattuma nettikaverin kanssa
Olen vähän nuoremman puoleinen mutta yli 20 niin voi selittää vähän asioita...
Ole siis netissä jutellut yhden tytön kanssa ehkä jotain yli vuoden ajan aika usein, kun meillä on samanlaisia harrastuksia. Ollaan sitten keskusteltu tämän tytön kanssa vähän kaikesta ja tiedän tämän vaikeista asioista jne. Ei ole ehkä ollut niin kauhean hyviä ystäviä mutta hänen on kuulemma ollu helppo puhua. Hällä on myös "viestintäkanava" jossa olen nähnyt sen juttukumppanini kuvia. Tykkää siis olla sos.mediassa esillä. Yksi vaikea asia on ollut eräs mies, josta tyttö kertoo, ettei ole päässyt yli ja sai tietää myöhemmin, että tällä miehellä on tyttöystävä. Nettikaverini oli ihan murtunu siitä, kun oli sitä mieltä, että heidät on tarkotettu yhteen ja ehti olla aika pitkään kaukaa ihastunut ja unelmoida yhteisestä tulevaisuudesta ennen kuin kuuli tyttöystävästä. Oli yrittänyt tehdä aloitteitakin mutta jätkä ei sitten kai tajunu.
Sitten näin Facebookissa tämän nettikaverin kuvan tägättynä erään poikaystäväni naiskaverin kanssa, jonka kanssa ollaan kaverustuttu aika hyvin. Tää kaveri on kertonu erään kaverinsa olleen todella ihastunut poikaystävääni, mutta tää kyseinen kaveri sitten muutti pois - ja yks syy muttei niistä painavin on tämä poika. Nyt sitten, kun on kyselly vähän ja vaikuttaa siltä, että tää miehen kaveri on puhunu nimenomaan tästä kaverista. Muutin tälle paikkakunnalle sen jälkeen, kun tämä kaveri oli muuttanut muualle. Meidän suhde oli pitkään kaukosuhde ennen kuin alettiin avoilemaan viime vuonna.
Olen tässä viikonlopun miettinyt, että mitä tehdä. Pitäisikö yrittää vain vähitellen vähentää yhteydenpitoa, ennen kuin tapahtuu mitään suurempaa? Ollaan vähän puhuttu näkemisestä tätä ennen, etenkin kun hän sanoi että voisi käydä tapaamassa kaveriaan tällä paikkakunnalla, jossa nyt minä ja avokkini ja meidän yhteinen kaveri asuu. Ei ehkä ole kamalan hyvä, että tälle nettituttavalle tulee jossain vaiheessa ilmi, että on puhunu suuren ihastuksensa tyttöystävän kanssa, sillä mielialat vaihtelee todella voimakkaasti etenkin tästä ihastuksesta puhuttaessa ja on aika moneen kertaan kironnu, miks tän pitikin olla varattu. On välillä ollu todella pahasti pohjalla. En tiedä onko "pokkaa" jatkaa kaveruutta, kun olen saanut tietää aika paljon ihastuksesta...
Lopeta tuo väninä! Käy hoitaa homma, ei kukaan jaksa lukea tuollaista paskaa.