Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en osaa sheivata :D

Vierailija
06.11.2021 |

En nyt oikeen tiiä :D ostin sheiverin Tai sellasen joo ja no se ei vedä kaikkea karvaa pois en tiiå teenkö jotai väärin (en käytä mitäå saippuaa yms siinä vedän vaa ku oon suihkussa) mut siis esim alhaalta se ei vedä kaikkea et siihen jää sitå karvaa sillee pikkasen en tiiå pitäskö ostaa kalliimpi sheiveri koska toi minkä ostin maski jotai 2-4euroa :D joten jos joku tietää et se on iha luonnollista et siihe jää vai teenkö jotain väärin niin kertokaa ihmeessä

Terveisin: tyttö jolla ei ole äiti kertomassa näistä asiosta

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan kauhistuu ku tämän metodin kuulee…mut ite teen niin, että käyn normaalisti suihkussa ja sit ku tulen pois sieltä niin äkkiä kuivaan jalat ja sitten sheivaan. Iho on vielä pehmeä mutta näkee kuitenkin mitä on tekemässä ja saa kaikki karvat tarkasti pois. Suihkussa tuntuu että lopputulos on vaan niin huono. Tai jonku vaahdon kanssa. Terä on pelkkää vaahtoa ja karvaa koko ajan täynnä ja sit kastelet ja puhdistat terää alvariinsa. Kuiva terä ja kuiva iho (mutta heti suihkun jälkeen, että on karvat ja iho pehmeä) niin oon saanu hyvän lopputuloksen!

Vierailija
2/9 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pitänyt kysyä samaa, terä kun terä, niin en saa kaikkea pois. Miten miehet saa esim. parran ajeltua niin, että ei heti jää sänki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pelkkä vesi siihen riitä ainakaan itselläni.

Vierailija
4/9 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pitänyt kysyä samaa, terä kun terä, niin en saa kaikkea pois. Miten miehet saa esim. parran ajeltua niin, että ei heti jää sänki?

Se parta kastellaan ensin lämpimällä vedellä. Sitten partavaahto, jonka jälkeen ajellaan se pois.

Vierailija
5/9 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsaako ajelet?

Vierailija
6/9 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan pieni sänki jää, varsinkin, jos sheivaa paksuja ja karkeita karvoja. Ihan normaalia, ei sheiverillä yksinkertaisesti saa ihoa täydellisen sileäksi.

Vierailija
7/9 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jeesata

Vierailija
8/9 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan halppis partavaahto on hyvä, saa jollain parilla eurolla ja ne kertakäyttö terät mitä on monta samassa pussissa , maksaa ehkä 2e 5-10kpl, ne on ihan ok, heittää pois vaan käytön jälkeen.

Vierailija
9/9 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosta tulee ruma, broileri, ja tulee näppylöitä. Mitä järkeä sheivata?