PVC-lakanoista kokemuksia?
Onko täällä kellään kokemuksia PVC-lakanoista? Ajattelin yllättää miehen ystävänpäivänä tekemällä temmellyspaikan keskelle olkkaria patjan päälle. Paljon jotain hyvää öljyä, nätit uudet alusvaatteet, valmiiks lämpimänä touhuilemaan kun mies tulee kotia töistä. Ensin ehkä jonkinlaista hierontaa että pääsee tunnelmaan. Pari kertaa ohimennen maininnut, että hommataanko PVC-lakanat mutta ei tuo tajunnut yhtään miksi ihmeessä :D Itse tekis mieli koittaa mutta mahtaakohan olla liikaa ukolle kun oli täysin ulapalla :S
Onko nuo miten kestäviä/mistä kannattaa ostaa ja mitä öljyä? Jos joku mies lukasee tätä niin olisi mukava kuulla mielipidettä mitä tykkäis ja kuinka hieronta tulis suorittaa :)
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä tapana nukkua yönne näissä lakanoissa vai onko ne vaan peuhaamista varten?
Ei kyllä nukuta. Kun altaassa on kusta spermaa ja vaimon ejakulaatio eritteet, niin meillä menee niin kun olen täällä kirjoittanut. Suihkun jälkeen rento ja hyvä fiilisM50+.
Risiiniöljyä kunnon mukilliset ennen sessiota, niin kummaltakin irtoaa sopivan löysää ja liukasta kuramaista paskaa.
Ei tarvitse kompuroida koviin pökäleisiin, vaan levittely käy käden käänteessä, mutta ei sitä pidä heti antaa kerralla kaikkia tulla, vaan siinä painiessa lorautella vähissä erissä. Loppua kohti voi antaa tulla tyhjäksi, niin saa muutenkin kunnon huipennuksen.
Isommalla ryhmällä pehatessa ja vaikka syömällä kokonaisia puolukoita esim. puoli litraa henkeä kohti muutamaa tuntia aikaisemmin, saa värikkään lisän lakanoille.
Jos teillä tulee pissaa ja kakkaa sänkyyn niin käyttäkää vaippoja.
Tyypit kusee ja paskantaa lakanoille ja ihmettelee kun tavara ei pysy sängyssä. Varmaan pikkusen väärin ymmärretty pvc-lakanoiden tarkoitus.
Minusta pvc lakanat ovat kauniita ja elegantteja sisustuslakanoita. Järkyttävä ajatus että jotkut kusee ja paskantaa niihin ja valittaa kun niissä ei ole reunoja että ulosteet pysyy tallessa. xD
Vierailija kirjoitti:
Minusta pvc lakanat ovat kauniita ja elegantteja sisustuslakanoita. Järkyttävä ajatus että jotkut kusee ja paskantaa niihin ja valittaa kun niissä ei ole reunoja että ulosteet pysyy tallessa. xD
Ai kauhee, heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä tapana nukkua yönne näissä lakanoissa vai onko ne vaan peuhaamista varten?
Ei kyllä nukuta. Kun altaassa on kusta spermaa ja vaimon ejakulaatio eritteet, niin meillä menee niin kun olen täällä kirjoittanut. Suihkun jälkeen rento ja hyvä fiilisM50+.
No jotkut leikkivät paskallakin . Ei ole meidän juttu, Täällä näköjään laitetaan näköjään paskahommatkin vissiin mun piikkiinM50+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotkut leikkivät paskallakin . Ei ole meidän juttu, Täällä näköjään laitetaan näköjään paskahommatkin vissiin mun piikkiinM50+.
Ei sun piikkiin ole mitään laitettu. Eihän kukaan edes tiedä kuka olet, koska tämä on anonyymipalsta.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko tuo myös paskaleikkeihin?[
Jos niin haluatte.
Jos tämän keskustelun äo-keskiarvo olisi koko ihmiskunnan keskiarvo, niin eläisimme vielä puussa.
Jos näin paljon ahdistaisi siinäkin tapauksessa, niin ei muuta kuin eukko hiuksista repimällä luolaan ja hakkaisi sen ryhmysauvalla henkihieveriin. Jo helpottaisi paha olo.
Sänkyyn kakkaaminen voi olla ahdistava kokemus.
metsäläinen kirjoitti:
Jos tämän keskustelun äo-keskiarvo olisi koko ihmiskunnan keskiarvo, niin eläisimme vielä puussa.
Jos näin paljon ahdistaisi siinäkin tapauksessa, niin ei muuta kuin eukko hiuksista repimällä luolaan ja hakkaisi sen ryhmysauvalla henkihieveriin. Jo helpottaisi paha olo.
Onneksi tuo kommenttisi nosti tämän keskustelun äo arvot suorastaan pilviin.
Pitääkö tuota kakkaamista SOTKEA joka asiaan.
Pvc lakanat on ihania. Tupareissa vieraat oli kateudesta vihreitä.
Nää on ihan ehdotonta rekvisiittaa sm-leikeissä. Toki meillä on paljon muutakin kyseiseen fetissiin viittaavaa sisustusta vaikkei missään dungeonissa asutakaan.
Mun kaveri on ommellut noista pvc lakanoista melkoisen persoonallisia vaatteita.
OOO PVC LAKANAT ON IHANII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
OOO PVC LAKANAT ON IHANII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Älä huura.
Ei ole. Kusemista ja paskantamista varten on wc-pönttö.