Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PVC-lakanoista kokemuksia?

Vierailija
19.01.2015 |

Onko täällä kellään kokemuksia PVC-lakanoista? Ajattelin yllättää miehen ystävänpäivänä tekemällä temmellyspaikan keskelle olkkaria patjan päälle. Paljon jotain hyvää öljyä, nätit uudet alusvaatteet, valmiiks lämpimänä touhuilemaan kun mies tulee kotia töistä. Ensin ehkä jonkinlaista hierontaa että pääsee tunnelmaan. Pari kertaa ohimennen maininnut, että hommataanko PVC-lakanat mutta ei tuo tajunnut yhtään miksi ihmeessä :D Itse tekis mieli koittaa mutta mahtaakohan olla liikaa ukolle kun oli täysin ulapalla :S 

Onko nuo miten kestäviä/mistä kannattaa ostaa ja mitä öljyä? Jos joku mies lukasee tätä niin olisi mukava kuulla mielipidettä mitä tykkäis ja kuinka hieronta tulis suorittaa :)

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollaset tyylikkäät mutta ei mitkään maailman mukavimmat nukkua, tiedä sitten onko niissä tarkoituskaan nukkua?? 

Vierailija
62/68 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli unohtunut pvc lakanat sänkyyn kun mutsi tuli käymään kylässä. 

Kyllä se vähän oudosti niitä tuijotti muttei sanonut mitään.   =) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska säkä.

Vierailija
64/68 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mutsiasi panetti? 

Vierailija
65/68 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mutsiasi panetti? 

Mulle on tosi vastenmielinen ajatus miettiä vanhempianbi harrastamassa seksiä vaikkakin ymmärrän että se on niille ihan yhtä luonnollista kuin muillekin mutta en vaan kestä ajatusta, en sitten millään. 

Vierailija
66/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuollaset tyylikkäät mutta ei mitkään maailman mukavimmat nukkua, tiedä sitten onko niissä tarkoituskaan nukkua?? 

Ei oo tarkoitus nukkua vaan nussia, nussimisen jälkeen voi katsella ja nautiskella tekemisistä. Siinä kun on pillumehut ja spermani lakanoissa, myöntää täytyy että näkeminen useimmiten johtaa toiseen varviin. m

Vierailija
67/68 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsäläinen kirjoitti:

Jos tämän keskustelun äo-keskiarvo olisi koko ihmiskunnan keskiarvo, niin eläisimme vielä puussa.

Jos näin paljon ahdistaisi siinäkin tapauksessa, niin ei muuta kuin eukko hiuksista repimällä luolaan ja hakkaisi sen ryhmysauvalla henkihieveriin. Jo helpottaisi paha olo.

Pysyykö paska hyvin puussa?

Vierailija
68/68 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

metsäläinen kirjoitti:

Jos tämän keskustelun äo-keskiarvo olisi koko ihmiskunnan keskiarvo, niin eläisimme vielä puussa.

Jos näin paljon ahdistaisi siinäkin tapauksessa, niin ei muuta kuin eukko hiuksista repimällä luolaan ja hakkaisi sen ryhmysauvalla henkihieveriin. Jo helpottaisi paha olo.

Pysyykö paska hyvin puussa?

Voit koittaa kun niin kiinnostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi