PVC-lakanoista kokemuksia?
Onko täällä kellään kokemuksia PVC-lakanoista? Ajattelin yllättää miehen ystävänpäivänä tekemällä temmellyspaikan keskelle olkkaria patjan päälle. Paljon jotain hyvää öljyä, nätit uudet alusvaatteet, valmiiks lämpimänä touhuilemaan kun mies tulee kotia töistä. Ensin ehkä jonkinlaista hierontaa että pääsee tunnelmaan. Pari kertaa ohimennen maininnut, että hommataanko PVC-lakanat mutta ei tuo tajunnut yhtään miksi ihmeessä :D Itse tekis mieli koittaa mutta mahtaakohan olla liikaa ukolle kun oli täysin ulapalla :S
Onko nuo miten kestäviä/mistä kannattaa ostaa ja mitä öljyä? Jos joku mies lukasee tätä niin olisi mukava kuulla mielipidettä mitä tykkäis ja kuinka hieronta tulis suorittaa :)
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
OOO PVC LAKANAT ON IHANII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eiks ookki.
Tilasin violetin värisen lakanan ja mustat tyynyliinat.
On kyllä huikeen näköinen setti.
Voiskohan tuollaisesta lakanasta ommella hameen? Anybody?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Ei eroa tavallisen kankaan ompelemisesta juuri mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvii laittaa hamekangas tilaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvii laittaa hamekangas tilaukseen.
Onhan tuolla samassa kaupassa pvc-hameitakin aika kasat joten maksaako vaivaa alkaa lakanoista erikseen ompeleen?
PVC ihan helvetin liukas jos meinaa hieronnan jälkeen paneskelemaan ruveta. Ei oikein pysy polvet ym paikoillaan. Itse hommasin kangaskaupasta froteekangasta jossa on muovi pohja. Ei mene öljyt läpi ja paljon mukavampi muuten. Ja konepestävä.
Vaivaa kirjoitti:
PVC ihan helvetin liukas jos meinaa hieronnan jälkeen paneskelemaan ruveta. Ei oikein pysy polvet ym paikoillaan. Itse hommasin kangaskaupasta froteekangasta jossa on muovi pohja. Ei mene öljyt läpi ja paljon mukavampi muuten. Ja konepestävä.
Seksissä froteekangas on kyllä melkoinen turn off ainakin omasta mielestäni. Naisilla on hieman tärkeämpiä asioita nuo esteettiset seikat.
Vaivaa kirjoitti:
Froteekangas ja jarrusukat. Varmaa saantia?
Mitä ihmettä on froteekangas? Kuulostaa joltain 70-luvun keksinnöltä.
Minulla on yhdestä huoneesta tehty sellainen s/m luola ja siellä on sänky missä on pvc lakanat jotka löytyy punaisena ja mustana lisäksi sänkysidonta remmit ja paljon muutakin aiheeseen liittyvää tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yhdestä huoneesta tehty sellainen s/m luola ja siellä on sänky missä on pvc lakanat jotka löytyy punaisena ja mustana lisäksi sänkysidonta remmit ja paljon muutakin aiheeseen liittyvää tavaraa.
Tämäpä mielenkiintoista. Olis kiva päästä käymään kylässä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä katosta roikkuvat nahkaremmit?. meillä on makuuhuoneessa ja tarvittaessa saa pois, meilläkin on nuo hilut ja sängyssä musta pvc lakana seksikäytössä.
Mikähän tällä palstalla on ikähaarukka, meinaan on joka ketjussa turhan paljon alapeukkuja. m
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tällä palstalla on ikähaarukka, meinaan on joka ketjussa turhan paljon alapeukkuja. m
Ikähaarukka on 12-83 vuotta. Olen asian tutkinut eli faktaa.
kiinnostais paljon, mutta voikos näitä pestä pesukoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja huuhteluainetta ei tarvitte.
Aika monikäyttöisiä ovat koska ite käytän tuollaista lakanaa pöytäliinana kun on jotai rajumpia juhlia. Helppo putsata ja pikkusen paremman näköinen kuin kukkakuosilla olevat vahakankaat.