Miltäköhän naiset näyttäisi.
Jos vartalon hyvinvoitiin ja kuntoon käytettäisiin se sama aika joka käytetään kasvojen ja hiusten hyvinvointiin ja kunnon ehostamiseen.
M:32
Kommentit (11)
Ja tunsin kieltämättä pienen piston sydämessä... Voisihan sitä painopistettä muuttaa enemmän siihen, jolla oikeasti ois merkitystä terveydenkin kannalta. No joo, toki mäkin päivittäin liikun, mutta hikiliikuntaa en taida nykyään harrastaa paljoakaan. Ja kylmä faktahan se on, etten mä näin hyväkroppaisena säily itsestään enää kauaa. :p
N32
Itse kyllä liikun ja käyn salilla neljästi viikossa ja omasta mellestä ikäisekseen suht siedettävässä kunnossa, vaikkakin kun oikein ajattelee niin tämä ykäkerta saa varmaan enemmän huomiota :) ja kunnossa pitoa kuin alakerta. Miehelle aina joskun avaudun kun huono päivä, olen tosi paksu ja vaikka mitä :) ehkä se on sitä toiselta kehujen hakemista. Mies aina jaksaa muistuttaa, että hänen millestä tänäpäivänä 30v naiset jaksaa pitää itsestään paremmassa kunnossa kuin nykynuoret? (mitäköhän mahtavat kaupungilla katsella) Tuon lauseen olen myös kuullut myös mehen kavereilta.
Jos vartalon hyvinvoitiin ja kuntoon käytettäisiin se sama aika joka käytetään kasvojen ja hiusten hyvinvointiin ja kunnon ehostamiseen.
M:32
Jos jos vartalon hyvinvointiin ja kuntoon käytettäisiin edes puolet siitä ajasta, joka käytetään naisten ulkonäön arvosteluun.
N24
äidiksi tultuani ja jo nuo lääkkeet lihottavat kamalasti.
Olen vanhentunut paljon ulkoisesti ja koetan vältellä paikkoja, joissa voisin häiritä kanssaihmisten onnea.
Mieheni polttanut yli 20 vuotta ja ruttuinen kuin rusina.
Eli itse aiheutettu, ketään ei väkisin lääkkeitä suuhun tunge tai laita tupakkaa. itse ne sinne tulee laitettua. Misttäköän se johtu että nykypäivänä Suomessa on niin paljon melenterveysongelmia? Mielen heikkouttako tai jokin muoti-ilmiö? Tai helpoin keino pakoilla yhteiskunnan velvotteita......
että naisista ylipainoista on 40 prosenttia...
...mutta miehistä 60 PROSENTTIA. Joten eiköhän se ongelma ole pikemminkin niin päin, että naisilla ei ole valinnanvaraa, mutta miehillä kyllä laskujeni mukaan pitäisi olla. Hoikille naisille ei riitä hoikkia miehiä, mutta jopa parille punkeroäijälle kymmenestä pitäisi osua hoikka muija.
että naisista ylipainoista on 40 prosenttia...
...mutta miehistä 60 PROSENTTIA. Joten eiköhän se ongelma ole pikemminkin niin päin, että naisilla ei ole valinnanvaraa, mutta miehillä kyllä laskujeni mukaan pitäisi olla. Hoikille naisille ei riitä hoikkia miehiä, mutta jopa parille punkeroäijälle kymmenestä pitäisi osua hoikka muija.
miehet on sokeita omille läskeilleen.
Naisilla rinnat roikkuu ja perseet levii sekä arpiakin vatsassa. Miehillä vatsat kasvaa, munat surkastuu ja pienenee. Ankea tulevaisuus luvassa meille kaikille.
Eli itse aiheutettu, ketään ei väkisin lääkkeitä suuhun tunge tai laita tupakkaa. itse ne sinne tulee laitettua. Misttäköän se johtu että nykypäivänä Suomessa on niin paljon melenterveysongelmia? Mielen heikkouttako tai jokin muoti-ilmiö? Tai helpoin keino pakoilla yhteiskunnan velvotteita......
Siellä sitten joku maallikkopsykiatri on niin viisasta!
Olisikohan ollut kaikenlaiset hirveydet, mitä tapahtui elämässäni? Lapsuuden traumat puhkesivat ja todettiin persoonallisuushäiriö.
Pakko niitä lääkkeitä on syödä, jos meinaat täällä tepsuttaa, vai sinäkö minun lapset ajattelit kasvattaa?
Oletpa hirviä ihminen. En muuta sano.
Kun ihmisellä on psyyke rempallaan, ei silloin osaa ja kykene, jaksa, pysty jumpissa riehumaan. Googlaa vaikka psykoosilääkkeistä jotain, niin tajuat. Vaikka tokkopa tajuatkaan. Osittain sinunkaltaisiesi ihmisten ansiota on, että täällä sairastetaan niin paljon.
Kuulostaa ihan sinun "mielenterveysongelmat ovat nykyihmisten keksintö kun ei ole oikeita ongelmia".
Ei koskaan tunnu pistoa sydämmessä kun kolmesta tyttärestä kaksi on sairastanut/sairastaa syömishäiriötä, kaksi on syönyt mielenterveyslääkkeitä ja ollut sairaslomallakin masennuksen takia, kolmas pitää ongelmat perheensä sisällä niin ei ole lääkkeitäkään. Ja se jolla ei ole ollut syömishäiriötä niin tahtoisi olla homoseksuaali mies...
Tuollaisten mielipiteiden esittämisestä kuultaa aikamoinen empatiakyvyn ja armon puute ja siitä epäilys että voivatko sinun läheisesi olla onnellisisa ihmisiä?
Heippa kyllä olis vartalo ja kunto kohillaan. Onhan
se kiva katsoa timmiä kroppaa,ja uskonkin että kunto
kun on hyvä tulee myös hyvä itsetunto. Uskonkin että näillä naisilla on myös tarve meikata.