"Suomi on suhteessa väkilukuunsa kärsinyt orjuudesta rankemmin kuin Afrikka"
Otsikko Lasse Lehtisen kolumnista tämän päivän IS:ssa. Mitäs mammat tästä tuumaa. Linkki kolumniin:
Kommentit (10)
Myös miesten pakko-kutsunnat Ruotsin sotaretkille sinne tuhansittain jääneet uhrit olivat julmaa orjuutta.
Kustaa Waasan päivänä lippujen pitäisi olla puolitangossa.
Suomenruotsalaiset voisivat valita uuden päivän, vaikkapa Toove Janssonin mukaan?
41v m
Perkele Lehtinen!
Valkoisen miehen taakkaa ei voi luovuttaa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:56"]
Myös miesten pakko-kutsunnat Ruotsin sotaretkille sinne tuhansittain jääneet uhrit olivat julmaa orjuutta.
Kustaa Waasan päivänä lippujen pitäisi olla puolitangossa.
Suomenruotsalaiset voisivat valita uuden päivän, vaikkapa Toove Janssonin mukaan?
41v m
[/quote]
sen verran kannattaisi kuitenkin päivittää yleistietoa, että Suomessa ei tänä päivänä kalenterissa ole mitään Kustaa Vaasan päivää. (ja sekin kirjoitettaisiin ihan yksöisveellä) Ruotsalaisuuden päivää juhlitaan Kustaa II Addolfin päivänä, joka, vaikka olikin Vaasojen sukua, on silti ihan eri tyyppi kuin se 100 vuotta aikaisemmin elänyt Kustaa I Eerikinpoika, joka nykyään tunnetaan Kustaa Vaasana.
Totta, että suomalaiset surkuttelevat ihan vääriä.asioita.
Natsien tappamien juutalaisten sijaan pitäisi surkutella Venäjän Stalinin vainoissa kuolleiden määrää, koka oli suurempi ja kosketti meitä.enemmän.
Nyt surkuttelemme tuota Afrikan orjuutta, vaikka pitäisi surkutella suomalaistenvorjuuyettua asemaa ja pakkosiirtoja ja Suomeakin riistettiin vuosisatoja taloudellisesti. Miksi me ymmärretään ja surraan vaan Afrikkaa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:08"]
Totta, että suomalaiset surkuttelevat ihan vääriä.asioita. Natsien tappamien juutalaisten sijaan pitäisi surkutella Venäjän Stalinin vainoissa kuolleiden määrää, koka oli suurempi ja kosketti meitä.enemmän. Nyt surkuttelemme tuota Afrikan orjuutta, vaikka pitäisi surkutella suomalaistenvorjuuyettua asemaa ja pakkosiirtoja ja Suomeakin riistettiin vuosisatoja taloudellisesti. Miksi me ymmärretään ja surraan vaan Afrikkaa.
[/quote]
Koska nykyiset sortajat painostavat. On niin junttia ja moukkamaista olla kiinnostunut suomalaisten historiasta, kärsimyksistä ja hyvinvoinnista kun kansainvälinen yhteisö on niin paljon hienompaa.
Poliittinen korrektius ei koske meitä vaan niitä joita sen mukana pidämme ihan liian onnettomina huolehtimaan omista asioistaan. Siksi mm. miljardien kehitysapu.
Näin John Cleese ennen Ranskan tapahtumia:
'Make jokes about Swedes and Germans and French and English and Canadians and Americans, why can't we make jokes about Mexicans? Is it because they are so feeble that they can't look after themselves?
'It's very very condescending there.'
The British comedian then goes on to say suggest that the reason you can't make jokes about Muslims is because 'they'll kill you'.
'Who are the people you can't make jokes about?' he asks Maher who instantly responds: 'Muslims'
'Try that,' he adds. 'See what your Twitter feed says.'
A laughing Cleese responds: 'That's not saying that you can't, it just means that they'll kill you. Theoretically you could.'
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:56"]
Myös miesten pakko-kutsunnat Ruotsin sotaretkille sinne tuhansittain jääneet uhrit olivat julmaa orjuutta.
Kustaa Waasan päivänä lippujen pitäisi olla puolitangossa.
Suomenruotsalaiset voisivat valita uuden päivän, vaikkapa Toove Janssonin mukaan?
41v m
[/quote]
No ei ainakaan Tove Janssonin, se oli lesbo pillunnuolija. Parempi sentään on liputtaa jonkun ruotsalaisen teurastajan tai ties minkä sortoryssän nimikkopäivänä kuin minkään lesbolaisen perverssin.
Ja tuota edeltävinä vuosisatoina suomalaisia kaapattiin orjiksi tuntematon määrä.