Karvojen ajeleminen: miten joku kykenee puolustamaan ajelemattomuutta!? Kainalot, sääret siis!
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008384733.html
Esim. tässäkin on vain pieni sänki kainaloissa, vaikka väittävät sheivaamattomiksi! Itsekin siis ajelleet, samoin säärikarvat.
Kuten pitääkin.
Eihän kenenkään kainalot ajelemattomina tuolta näytä. Tai sitten se ei tiedä karvoista mitään. Jos nainen on karvainen, totta kai ajelee sääret ja kainalot alusvaatekuviin, ettei aiheuta muissa halua oksentaa.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti, vaikka artikkelit ovat muka olevinaan kaikesta säärten sheivauksesta vapauttavia, niissä ei IKINÄ esitellä sitten naista, jonka olisi pitänyt sheivata, mutta joka ei ole sheivannut.
MIKSI?
Tosin, enpä itse kaipaisikaan tapojen viemistä siihen suuntaan, on sen verran pahan näköistä, mutta rehellisyyttä arvostan.
Ap
Googlaapa Morgan Mikenas. Hänellä on sellaiset karvaiset sääret, joita tässä tunnut kaipaavan. Todella kaunis nuori nainen, joka ei aja karvojaan eikä myöskään meikkaa.
Miksei miehet ajele alhaalta karvoja, ettei ala oksettaa naisia? Sama "vaade" voitaisiin minusta asettaa toiselle sukupuolelle. Jokaisen oma asia, sheivaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle pitää puolustautua?
Miten sinä aiot puolustautua syytökseltäni, kun olen varma ettet taatusti ole leikannut hiuksiasi täsmälleen niinkuin MINÄ HALUAAAAN!!!!
Hiukset on normaali asia naisella, mutta oletko koskaan nähnyt karvaista, sheivaamatonta naista?
Ap
No just tänään näin. Nimittäin itseni.
Verkkokaupan sivuilta löytyvän ruotsalaisen Understatement-merkin mainoskuvassa näkyy nainen, jonka bikinirajaa, vatsa- tai häpykarvoja ei ole poistettu kuvaa varten.
Jokainen terve ihminen syntyy ihokarvojen kanssa. On kosmetikkateollisuuden aivopesua, että jostain syystä puolella ihmisistä nämä karvat muuttuvat joksikin kammotukseksi teini-iässä. Miettikää ny vähä omilla aivoilla. Ihminen on sellainen, kun se on. Mulle ei tule kukaan kertomaan miltä pitäisi näyttää, voin päättää sen aivan itse. Voin olla se, miksi luonto on minut tehnyt ja hyvillä mielin. Jatka sä karvahullu sotaa luontoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on hullun oloinen tai provo, mutta oletteko muut huomanneet, että hiki haisee pahemmalta, tai ainakin
laajemmalle, karvattomana? Ajelen aina silloin tällöin, mutta läheskään aina en viitsi, varsinkaan talvella. Eron huomaa mielestäni selvästi, mutta olenko se vain minä?Olet, koska heti, jos ei ole sheivannut ja on 5 mm sänki, haju on jo todella vaikea pitää kurissa. Kun sheivaa, se loppuu heti.
Ap
Ok, no sitten sinun kannattanee sheivata, jos sinulla on tuollainen ongelma. Tosin siihen voisi löytyä muitakin ratkaisuja. Me muut, joilla ei tuollaista ongelmaa ole, voimme hyvin jättää jatkossakin sheivaamatta.
Niin, lapsilla ei ole tietyissä paikoissa karvoja ja aikuisilla on. Miksi aikuisen ihmisen täytyisi näyttää lapselta? Miksi tämä velvoite koskee lähinnä naisia?
Onko ap katsonut vähän liikaa bornoa, kun on noin aivospeseytynyt?
Eiköhän tuossa ekassa kuvassa ollut mainoskuvaksi poikkeuksellista reisille asti leviävä häpykarvoitus ja mahakarvat, ei pari päivää ajelematta olleet kainalot.
Hyvä, että tällaisiakin kuvia näkee. Oma teini stressaa ihan turhaan karvojaan ja kaikki, mikä laajentaa naisellisuuden moninaista kirjoa, on hyväksi.
Minä lopetin sheivaamisen muutama vuosi sitten kokonaan. Olen aivan rakastunut karvoihini, sitä ennen olin aivan varhaisteinistä asti ajellut. Jotkut tollot supisevat selän takana mutta onneksi itseäni ei kiinnosta, suurin osa palautteesta on ihailevaa.
Karsii myös rasittavimmat miehet pois häiritsemästä, fiksummaksi on muuttunut juttelemaan tuleva sakki.
Olen pitkähkö, hoikka, urheilullinen ja kuulemma kauniskin nainen.
Ja karvat eivät haise sen enempää kuin karvatonkaan.