Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvojen ajeleminen: miten joku kykenee puolustamaan ajelemattomuutta!? Kainalot, sääret siis!

Vierailija
06.11.2021 |

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008384733.html
Esim. tässäkin on vain pieni sänki kainaloissa, vaikka väittävät sheivaamattomiksi! Itsekin siis ajelleet, samoin säärikarvat.
Kuten pitääkin.
Eihän kenenkään kainalot ajelemattomina tuolta näytä. Tai sitten se ei tiedä karvoista mitään. Jos nainen on karvainen, totta kai ajelee sääret ja kainalot alusvaatekuviin, ettei aiheuta muissa halua oksentaa.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle pitää puolustautua?

Miten sinä aiot puolustautua syytökseltäni, kun olen varma ettet taatusti ole leikannut hiuksiasi täsmälleen niinkuin MINÄ HALUAAAAN!!!! 

Hiukset on normaali asia naisella, mutta oletko koskaan nähnyt karvaista, sheivaamatonta naista?

Ap

Sheivaus ärsyttää ihoa ja voi pahimmillaan aiheuttaa haavaumia ja tulehduksia karvatupessa. Karvaisempiahan miehet on, mikset ihmettele heidän luonnollista karvaisuutta tai sitä ettei kukaan ole heiltä vaatimassa sheivausta?

Vierailija
62/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa ap:n räyhäämisessä piilossa totuudenkin siemen. Sanottakoon nyt heti kärkeen, että olen rodultani jeti, ja sheivaan silloin kun sattuu hotsittamaan. Ei hotsita usein, ja bikinirajoihini en haaskaa aikaa.

Ei noiden mainosten naisilla ole edes tarvetta sheivata, ellei ole kyseessä samanlainen uunotus kuin siinä "meikkaamattomassa" naisessa jonka kasvoille on ennen kuvauksia lätkitty enemmän kemianalan tuotteita kuin löytyy keskiverto marketin hyllystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka pahastuu toisen karvoituksesta tai sen puutteesta, on kyllä todella heikko ja epäsivistynyt. Toki kaikilla on oikeus tunteisiinsa, jopa trolleilla.

Vierailija
64/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tosi katkera siitä kun muut ei tee niinkuin sinun mielestäsi "pitäisi". Itsekeskeisyys rajoittaa ajattelukykyäsi.

Vierailija
65/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap virallinen karva-asiantuntija vai oletko itse tekemässäsi virassa?

Vierailija
66/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo juttu edes väittänyt että se esittelee kainalokarvoja, vaan bikini- ja vatsa-alueen karvoja.

Vierailija
67/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla mies 😂🤦🏻‍♀️

Vierailija
68/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä aiot puolustautua syytökseltäni, kun olen varma ettet taatusti ole leikannut hiuksiasi täsmälleen niinkuin MINÄ HALUAAAAN!!!! 

Hiukset on normaali asia naisella, mutta oletko koskaan nähnyt karvaista, sheivaamatonta naista?

Ap

Tottakai olen

Vierailija
69/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku kirjottelee ja vastailee ittelleen

Vierailija
70/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aloituksessa viitattiin mainoskuvaan, jossa on nainen, jonka bikinirajaa, vatsa- tai häpykarvoja ei ole poistettu kuvaa varten. Kainalokarvoista ei puhuttu mitään.

Vierailija
71/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teidän karvakauhistelijoiden mielestä on pahemman näköistä, karvaiset kainalot vai mätäpaiseet, joita tulee sheivaamisesta, kun bakteereja pääsee rikkoutuneeseen ihoon, vaikka huolehtii hygieniasta? Itseni on valittava jompi kumpi :D Ja lopulta kun niitä paiseita on, ei saa kuitenkaan sheivata, joten siinä teille tuplakauhistus.

Vierailija
72/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hei sinä pissisukko, mene mutsis tykö vielä kasvamaan.

Vierailija
73/90 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka rupee nylkemään itteensä kaulan alta? Ei ihokarv niin paljon paina ettei jalka tarpeeksi niiden takia nousis

Vierailija
74/90 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät saaneesi jo lian monelta mikäli karvoistakin  ranttuilet

Vierailija
75/90 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naisille kasvaa karva siksi, että naisen PITÄÄ olla karvallinen :)

Vierailija
76/90 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaisella kuvalla edes KEHDATAAN MUKA edesauttaa naisten karvoja? Missä ne karvat olivat? Miksi kukaan nainen HALUAISI esiintyä paljaat sääret sheivaamattomina, jos on tumma ja karvainen? Katsea näky. Mitä tekemistä asialla on vapauden kanssa? Ethän maalaa päätäsikään lateksilla pinkiksi, vaikka voisit.

Ap

Miksi kukaan MIES haluaisi kulkea shortseissa KARVASÄÄRIN? NiiN VaStenMielisTä :D

Vierailija
77/90 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ap onko mulla kainalossa nyt karvaa?

Sulla ei haise kainaloissa hiki? Onko sulla kainaloissa peräti saman verran sänkeä kuin tolla kuvan mallilla? 😂

Jos kainaloissa on karvaa, ei ole mitään järkeä jättää sitä sinne ja tapella dödön kanssa entistä enemmän.

Ap

Minkähän takia ihmiselle on karvat luotu?

Mitä muuta pitää muuttaa, että sopii nykyaikaan? Ne akkahuulet?

Jäänteenä apinasta. Haluat mennä takaisin lähemmäs sitä? Okei…. Ja siis kuvitteletko, että tuossa linkin kuvassa naisella olisi kainalokarvat ihan ajelematta? Missä ne karvat sitten on? Samoin aika niukasti muutama haiven tulee pikkareiden rajan ulkopuolelle. En sanoisi tuota naista edes karvaiseksi.

Ap

Ap olet ihmisapina, olet eläin, nisäkäs.

Vierailija
78/90 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap muitakin mt-häiriöitä? Kannattais edes terapiaa harkita jos lääkitys on tiukka nou-nou.

Oletkohan nähnyt edes karvaisella naisella karvoja?

Ap

Olen. Tädilläni on pikimusta karvapeite säärissä ja piti aina hameita :)

Vierailija
79/90 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei niissä jutuissa ole sellaisia karvojaan ajelemattomia naisia, jotka pistäisivät tässäkin ketjussä öyhöttävien muka karva-suvaitsevaisten rajat koetukselle?

Kiva varmaan joo, kun itse on hyvännäköinen, sileäihoinen tai hyvin hennon, vaalean nukan omaava, jos muut naiset jossain rannalla vaikka olisivat sellaisen mustan säärikarvan peittämiä kainalot haisten.

Ap

Arvaan, että vanhukset oksettavat myös? Sori, mutta kellään ihmisellä ei ole mitään esteettistä velvoitetta tosia ihmisiä kohtaan. Voit oksennella aivan rauhassa.

Vierailija
80/90 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkä ikäinen mahdat olla? Sanooko DDR:n naisurheilijat sulle mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme