Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvojen ajeleminen: miten joku kykenee puolustamaan ajelemattomuutta!? Kainalot, sääret siis!

Vierailija
06.11.2021 |

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008384733.html
Esim. tässäkin on vain pieni sänki kainaloissa, vaikka väittävät sheivaamattomiksi! Itsekin siis ajelleet, samoin säärikarvat.
Kuten pitääkin.
Eihän kenenkään kainalot ajelemattomina tuolta näytä. Tai sitten se ei tiedä karvoista mitään. Jos nainen on karvainen, totta kai ajelee sääret ja kainalot alusvaatekuviin, ettei aiheuta muissa halua oksentaa.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun ap käsitellä vaikka terapiassa sitä, miksi ihokarvojen näkeminen herättää halun oksentaa?

Miten niin minun? Missä olen sanonut, että ne oksettavat minua? Missä on näitä julkisesti karvojaan esitteleviä karvaisia naisia, laitapa joitain linkkejä.

Ap

Vierailija
22/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat ovat jumalan luomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se linkin nainen on joko lähes karvaton TAI sitten sheivattu tai nypitty sääret rajusti.

Ap

Vierailija
24/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvat ovat jumalan luomat.

Niin oli Hitlerkin.

Vierailija
25/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta on olemassa ihmisiä joilla ei ole karvafetissiä, eikä heidän koko elämänsä pyöri karvojen ajattelemisen ympärillä.

Jotkut ovat sellaisia kuin minäkin, ettei meitä kiinonsta omat eikä muiden karvat missään määrin. Eikö olekin erikoista, ja maailma niin kovin ihmeellinen paikka!

Vierailija
26/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä vois puolistaa sheivaamattomuutta, mielestäni ketään ei pitäisi pakottaa katsomaan niitä paksuja, tuuheita, mustia karvoja mursunaisten säärissä. Tai miten kivoja ovat mielestänne naisella tummat viikset?

Ap

Vierailija
27/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä ajelemattomuutta pitäisi jotenkin erityisesti puolustaa? Se ei kuulu muille ihmisille karvan vertaa, missä niitä mulla rehottaa ja minkä verran.

Vierailija
28/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kenellekään toisten karvat kuuluu. Jättää katsomatta, jos pahaa tekee.

Vierailija
29/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuo karvojen kasvattaminen ja siitä metelin pitäminen liity johonkin feminismiin. kannattaa pysynä kaukana kaikista noista hulluista

Vierailija
30/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele kun kainalot silloin kun huvittaa ja Muistan. Hyvinkin minut voi nähdä sheivaamattomana siis. Kellekään kuulu karvani enkä arvostele muitakaan.

Vierailija
31/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, naiset, jos noihin kuviin ois valittu oikeasti sheivaamaton nainen 😂 Keitä noi yrittää kusettaa? Joitain vakavasti dhea-puutteisia? (= silloin karvat eivät kasva)

Onko myös niin, ettei pahoille karvat kasva? Jos ei partakaan?

Vierailija
32/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asia kirjoitti:

En ajele kun kainalot silloin kun huvittaa ja Muistan. Hyvinkin minut voi nähdä sheivaamattomana siis. Kellekään kuulu karvani enkä arvostele muitakaan.

Ai et arvostele? On susta hyvännäköiset ja sopii vaikkapa juhlien asuun? Vai…olisiko niin, ettet ole KOSKAAN nähnyt naisten säärikarvoja?

Ap

Vierailija
33/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, naiset, jos noihin kuviin ois valittu oikeasti sheivaamaton nainen 😂 Keitä noi yrittää kusettaa? Joitain vakavasti dhea-puutteisia? (= silloin karvat eivät kasva)

Onko myös niin, ettei pahoille karvat kasva? Jos ei partakaan?

Voi olla. Pystyvät sitten hyvejeesustelemaan karvoista kärsiville, jotka eivät viitsi pilata heidän päiväänsä olemalla ajelematta…

Ap

Vierailija
34/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap muitakin mt-häiriöitä? Kannattais edes terapiaa harkita jos lääkitys on tiukka nou-nou.

Vierailija
35/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä ajelemattomuutta pitäisi jotenkin erityisesti puolustaa? Se ei kuulu muille ihmisille karvan vertaa, missä niitä mulla rehottaa ja minkä verran.

Kyllähän toiset kommentois, jos karvainen nainen ei ole ajellut paljaita ts näkyvissä olevia pohkeitaan tai sääriään.

Lisäksi se olisi vakava etikettivirhe.

Ap

Vierailija
36/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap muitakin mt-häiriöitä? Kannattais edes terapiaa harkita jos lääkitys on tiukka nou-nou.

Oletkohan nähnyt edes karvaisella naisella karvoja?

Ap

Vierailija
37/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse olen täysin posliini hygieenian ja seksikkyyden takia. N21

Vierailija
38/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hullun oloinen tai provo, mutta oletteko muut huomanneet, että hiki haisee pahemmalta, tai ainakin

laajemmalle, karvattomana? Ajelen aina silloin tällöin, mutta läheskään aina en viitsi, varsinkaan talvella. Eron huomaa mielestäni selvästi, mutta olenko se vain minä?

Vierailija
39/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on hullun oloinen tai provo, mutta oletteko muut huomanneet, että hiki haisee pahemmalta, tai ainakin

laajemmalle, karvattomana? Ajelen aina silloin tällöin, mutta läheskään aina en viitsi, varsinkaan talvella. Eron huomaa mielestäni selvästi, mutta olenko se vain minä?

Olet, koska heti, jos ei ole sheivannut ja on 5 mm sänki, haju on jo todella vaikea pitää kurissa. Kun sheivaa, se loppuu heti.

Ap

Vierailija
40/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös tuo karvojen kasvattaminen ja siitä metelin pitäminen liity johonkin feminismiin. kannattaa pysynä kaukana kaikista noista hulluista

Joo, karvasektioon. Se onkin heidän mielestään suurin vääryys maanpäällä että naiset on puijattu ajelemaan turkkiaan. Alentaa ihmisarvoa jotenkin.

Samalla logiikalla kampaajallakaan ei tarvitsisi käydä, luolanaiseus on nyt pop polyamorioineen ja paleodieetteineen. Silloin oli kaikki niin paljon paremmin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi