Ensihoitajat! Mitä, jos...
...teillä on kamala vessahätä, kun tulee kiireellinen A/B-hälytys? Olette juuri syöneet meksikolaista ruokaa ja kuriseva ripuli pyrkii suolesta ulos? Tiedän, että esim. lounaalta tai kaupasta lähdetään heti pois, mutta kuinkas tällaisessa tapauksessa?
Olen miettinyt tätä pari päivää.
Kommentit (4)
Käytä järkeäsi. Tietenkin mennääm hoitamaan tuleva tavara pois alta ja kiireesti kohteeseen. Itse tiedän miten herkkä vatsani on, niin tajuan olla syömättä "ripulivaarallisia" ruokia. Jos ripaska yllättää, mennään vessaan. Jos hälytys tosiaan on A/B, sinne on useimmite n jo menossa tukiyksikkö/ensivasteyksikkö niin ei sinne kukaan ole kuolemassa minun vessataukoni aikana.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:55"]Käytä järkeäsi. Tietenkin mennääm hoitamaan tuleva tavara pois alta ja kiireesti kohteeseen. Itse tiedän miten herkkä vatsani on, niin tajuan olla syömättä "ripulivaarallisia" ruokia. Jos ripaska yllättää, mennään vessaan. Jos hälytys tosiaan on A/B, sinne on useimmite n jo menossa tukiyksikkö/ensivasteyksikkö niin ei sinne kukaan ole kuolemassa minun vessataukoni aikana.
[/quote]
Yritin käyttää, mutta järkeä ei ole riittävästi, joten kysyin täältä. Kysymys oli hassusti muotoiltu, mietin sitä vasteajan (mikälie) täyttymistä enkä tiennyt että kiireellisissä hälytyksissä paikalle tulee toinenkin yksikkö. Nyt taas asiaa viisaampi ;)
Ja kun oletettavaa on, että mennään vessaan, niin entä jos potilas kuolee siksi että itse oli vääntämässä torttua?