Risteilyllä, jätättekö lapset nukkumaan hyttiin
Kun itse menette muutamalle ja tanssimaan. Muistan lapsuudessa vanhempieni tehneen noin.
Kommentit (11)
No ei todellakaan. Jonkun teini-ikäisen vois jo jättää hyttiin, jos osaa olla fiksusti.
En ikimaailmassa jättäisi. Olipa sitten (hyvinnukkuva) taapero tai ala-asteikäinen kyseessä. Teini-ikäinen tuskin muutenkaan lähtisi vanhempien kanssa ristelylle. Toisaalta en lähtisi moiselle risteilylle lasten kanssa, jos tarkoituksena on päästä joraamaan. Olisin jättänyt lapset hoitoon vaikka mummolaan. Eipä tosin ole vielä tarvetta tullut biletykselle. Tehtiin lapset päälle kolmekymppisenä, joten menojalka oli riittävästi vipattanut. Lasten kanssa lähden nimenomaan lasten reissulle. Kaikki hyttiin nukkumaan ja aamulla muumeja halaamaan tms.
Niin minunkin äitini teki. Nukuin yksin hytissä kun se biletti. Mutta minun äitini onkin roskasakkia. Kunnollisen perheen äiti ei toimi noin.
En ole jättänyt. Ei ole tullut mieleenkään. Jos haluan muutamalle ja tanssimaan, hommaan lapsille lastenvahdin.
Vanhempani jätti meidät keskenään omaan hotsku huoneeseenkin ulkomailla. Sanoivat että ovea ei sitten saa avata kenellekään.
Ap.
En, eikä jätetty minuakaan. Silloin jätin kun mukana oli siskoni jolla teinityttö. Hän jäi meidän hyttiin katsomaan telkkaria ja mun lapset nukkuivat.
en jättäis...lapset nyt 8 ja 6