Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku auttaa mua tapailemani miehen tulkitsemisessa?

Vierailija
18.01.2015 |

Hyvää iltaa arvon AV-mammat

Illan pimeinä tunteina päätin kysyä teiltä parisuhde- ja deittinikkareilta apuja erään minua kiinnostavan herrasmiehen tunteiden tulkintaan. Usein osaan ajatella sekä päätellä itsekin asioita, mutta nyt on sen verran haastava tilanne että turvaudun teidän vinkkeihin!

Eli, ollaan tavattu nyt noin 4-5krt kuukauden aikana. Aina kun tapaamme, hän on hyvin kiltti, huomaavainen ja kohtelias. Tapasimme ensimmmäisen kerran hänen työpaikallaan ihan työasioissa. Tämä ko. mies esitteli koko rakennuksen missä työskentelee sekä ne kolleegat jotka olivat silloin paikalla. Sain upean ensivaikutelman henkilöstä. Älykäs, komea ja verbaalisesti lahjakas. Sovimme jälkeenpäin treffit lähikaupunkimme ravintolaan, jonka jälkeen ollaankin tavattu puolin ja toisin asunnoillamme. Keskustelemme paljon ''me''-muodossa. (''Meidän pitäisi käydä siellä joskus'' ym.) Myös tämä toinen osapuoli. ''Minun pitäisi viedä sinut sinne'' ''Seuraavalla kerralla otan sen ja sen mukaan, että voin kertoa siitä enemmän sinulle''. Oltiin myös yksi ilta menossa hänen kavereidensa kanssa ulos, mutta ilta venyi niin että päätettiin jäädä katsomaan telkkaria. Eli kaikki vaikuttaa hyvältä MUTTA.

Mies vastaa todella huonosti viesteihin. Esim laitan ihan positiivisia viestejä seuraavasti: ''Hyvää yötä, odotan taas innolla tapaamistamme'' - nään että hän käy lukemassa viestin, mutta ei vastaa. Parin tunnin päästä hän on taas ollut ''paikalla'', muttei vastausta näy. Olenko mä höpsö nyt ihan liian innoissani tästä jutusta, ja toinen osapuoli haluaa himmata vähän. Olennainen tieto on varmaan myös, että hän ei ole moneen vuoteen seurustellut vakavasti. Oho, tulipa pitkä viesti! 

Pelkään, että pilaan koko jutun. Voikun näin jälkeenpäin luettuna kuulostakin ihan typerältä, mutta lähetän nyt kun kerta kirjoitinkin.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikesta näköjään saa ongelman. Jos ei kestä toisen vastaamattomuutta, kannattaa jättää oma-alotteinen viestittely kokonaan. Mikään oikeastaan oo niin rasittavaa kuin joku hysteerikko, joka laittaa tunnin välein jotakin diipadaapaa ihan vaan siksi, että saisi vahvistusta kehnolle itsetunnolleen.

Ja jotenkin kaikki hyvänyön-toivotukset tekstarina on ihan turhia. Jos on asiaa, laittaa sitten.

Vierailija
42/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miuten ihanaa kun on löytänyt sellaisen jolta saa pitkiä kuumia virstejä - ja tietää olevansa tärkeä ....ei päivääkään ilman viestiä...ja se rauhoittaa mielen, kun tietää että viesti tulee viimeistään yöllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:51"]Ei hyvä merkki jos ei vastaa. Ihastunut mies lähettää ne viestit sinulle ensin tai ainakin vastaa heti.
[/quote]

totta

Vierailija
44/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 06:56"]

On miuten ihanaa kun on löytänyt sellaisen jolta saa pitkiä kuumia virstejä - ja tietää olevansa tärkeä ....ei päivääkään ilman viestiä...ja se rauhoittaa mielen, kun tietää että viesti tulee viimeistään yöllä :)

[/quote]

Niin on! :D Kyllä mäkin ap:n tapauksessa ihmettelisin, mut miehet nyt on välillä semmoisia ettei vaan tajua. ;) Enkä haluaisi alkaa tuohon mitä tässäkin monet ehdottavat. On ihanaa kun saa laittaa just semmoisen viestin kun mieleen tulee, koska vaan, ja tietää, että vastaus tulee. Ei tarvitse pelata mitään "en mä nyt voi, ettei pelästy" tai "en mä nyt voi, kun olen jo aloittanut viimeiset kolme kertaa viestit"... Jos asia kauheesti vaivaa niin suosittelen juttelemaan siitä miehen kanssa, ettei jää mieltä vaivaamaan. :)

Vierailija
45/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uk

Vierailija
46/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 07:35"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 06:56"]

[/quote]

Niin on! :D Kyllä mäkin ap:n tapauksessa ihmettelisin, mut miehet nyt on välillä semmoisia ettei vaan tajua. ;) Enkä haluaisi alkaa tuohon mitä tässäkin monet ehdottavat. On ihanaa kun saa laittaa just semmoisen viestin kun mieleen tulee, koska vaan, ja tietää, että vastaus tulee. Ei tarvitse pelata mitään "en mä nyt voi, ettei pelästy" tai "en mä nyt voi, kun olen jo aloittanut viimeiset kolme kertaa viestit"... Jos asia kauheesti vaivaa niin suosittelen juttelemaan siitä miehen kanssa, ettei jää mieltä vaivaamaan. :)
[/quote]

Juuri näin!

Vierailija
47/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vain avoin ja kohtelia, mutta ei ole kiinnostunut sinusta vakavasti.

Vierailija
48/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli?

Vierailija
49/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vielä ole törmännyt sellaiseen mieheen joka olisi kiinnostunut ja ei viestittelisi.

Vierailija
51/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:49"]

Jätä se sika

[/quote]

Laita välillä jotain muutakin. Voisko hän olla apina tai gorilla?

Vierailija
52/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten tämä: Kuinka pitkä väli viestittelyissä saa olla? Kun mies on kiinnostunut? 

Ei kai miehetkään aina ole valmiita hyppäämään suhteeseen heti, vaan saattavat harkita.

Mitä pahaa siinä on jos välillä miettii tai harkitsee?

Vierailija
53/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 02:06"]

Laitat viestin "Hyvää yötä...". Miehenä ajattelisin että menit sitten nukkumaan, miksi vastaisin silloin? Miksi aina pitää alkaa stressata tällaisista, jos teillä menee hyvin kun vietätte yhdessä aikaa niin yritä ottaa rennommin vaikka mies ei heti vastaisikaan.

Lisäksi voi tulla paineita keksiä hyvä ja sopiva vastaus, ja esimerkiksi edelliseen viitaten sitten ajatteleekin että "oho, myöhäistä se nyt on". Jos asia vaivaa, ota se esille, mutta mitä turhaan painostamaan.

Ja huhhuh että täällä jotkut jo pistäisi suhteen poikki noin mitättömästä syystä. Ei tarvitse ihmetellä katkerien ikisinkkujen määrää kun tällaisia ohjeita jaellaan.

[/quote]

Aamen. Siis huh mikä ketju. Mun on niin vaikea ymmärtää tätä viestittelyasiaa, mitä ihmettä niihin kaikkiin viesteihin oikeen sitten pitää vastata?? Kun ei ole mitään kysymystä ja informaationa tuntuu tosiaan olevan että menen nukkumaan. Ok. En vaan tajua.

N31

Vierailija
55/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
56/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että avaat ketjun av:lle ja pyydät analysoimaan miehen käytöstä tarkoittaa, että tiedät itsekin ettei hommasta tule mitään. Sitten kun kolahtaa kunnolla, sen tietää, eikä kaipaa tuntemattomien mielipiteitä toisista tuntemattomista. Sori.

Vierailija
57/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ap mä niin ymmärrän. Mä olen ollut tuossa sinun tilanteessasi. edellisestä pääsin eroon niin löysin toisen vastaavan.

Kivaa oli yhdessä, mutta koskaan ei sovittu jatkosta. Tämä ko. henkilö tapaili muitakin. Kun viimein itsellä mielenkiito lopahti alkoi toki miehestä kuulua vielä enemmän.

Mä olen tullut siihen tulokseen että nykyään miehet ovat hyvin epävarmoja, eivät uskalla sitoutua mihinkään. Lisäksi on kaikenmaailman Tinderit, seuraa saa missä vaan. Etsitään ja etsitään aina vähän parempaa, eikä huomata kun sellainen oikeasti on kohdalla.

Jos joku mies osaisi kertoa, onko se oikeasti niin että miehet eivät ajattele asioita sen kummemmin. Mitä viestiin vastaavat niin niissäkään ei ole mitään ajatusta, kunhan vastaavat?? Minä en ole edes suraan kysymykseen saanut suoraa vastausta, onko se nyt niin vaikeaa laittaa kiinnostaa tai ei kiinnosta. Mutta tuntuu että halutaan pitää varuilla siinä rinnalla, että jos ei jonkun toisen kanssa tärppääkään.

Näin se vain on, epävarmoja miehiä. Minun listallani on ykkösenä miehissä nykyään itsevarmuus, tietää mitä haluaa ja osaa sen myös sanoa ääneen.

Vierailija
58/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:44"]

Upea, älykäs, komea ja jne. jne. mies on jo suhteessa, todennäköisesti useammassakin. 

[/quote]

Voi kuule hyvä ulkonäkö ei tee kenestäkään kusipäätä, eikä ruma ulkonäkö tee kenestäkään hyvää ihmistä. Se on ihan muista seikoista kiinni.

T. kaunis komean miehen vaimo

Vierailija
59/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:37"]

Voi kuule ap mä niin ymmärrän. Mä olen ollut tuossa sinun tilanteessasi. edellisestä pääsin eroon niin löysin toisen vastaavan.

Kivaa oli yhdessä, mutta koskaan ei sovittu jatkosta. Tämä ko. henkilö tapaili muitakin. Kun viimein itsellä mielenkiito lopahti alkoi toki miehestä kuulua vielä enemmän.

Mä olen tullut siihen tulokseen että nykyään miehet ovat hyvin epävarmoja, eivät uskalla sitoutua mihinkään. Lisäksi on kaikenmaailman Tinderit, seuraa saa missä vaan. Etsitään ja etsitään aina vähän parempaa, eikä huomata kun sellainen oikeasti on kohdalla.

Jos joku mies osaisi kertoa, onko se oikeasti niin että miehet eivät ajattele asioita sen kummemmin. Mitä viestiin vastaavat niin niissäkään ei ole mitään ajatusta, kunhan vastaavat?? Minä en ole edes suraan kysymykseen saanut suoraa vastausta, onko se nyt niin vaikeaa laittaa kiinnostaa tai ei kiinnosta. Mutta tuntuu että halutaan pitää varuilla siinä rinnalla, että jos ei jonkun toisen kanssa tärppääkään.

Näin se vain on, epävarmoja miehiä. Minun listallani on ykkösenä miehissä nykyään itsevarmuus, tietää mitä haluaa ja osaa sen myös sanoa ääneen.

[/quote]

Miehiä on monenlaisia: niitä oli ennen vanhaan monenlaisia ja niitä on nykypäivänä monenlaisia. Ihan kuten naisiakin. Ymmärrät sen hyvin, kun tapaat miehen, joka on kiinnostunut juuri sinusta.

Vierailija
60/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:52"]

sitoutumiskammoinen, ei halua kanssasi mitään vakavaa, on jo monia säätöjä? mun mielestä jokin näistä pakko olla. voisi vastata lempeisiin viesteihisi vaikka pelkästään hyvää yötä, jos olisi kunnon mies. en tiedä kun en miestä tunne, ihan aloituksesi perusteella ei jatkoon.

[/quote]

No siis tätä mietinkin! Kyllä yleensä vastaa, että kauniita unia. Mutta kait tuo mun odotan innolla taas tapaamistamme karkoitti sen. :D Tosi harvoin laittaa oma-aloitteisesti, että mitä kuuluu yms. Mutta kuitenkin joskus. Esittääkö nyt jotenkin vaikeasti tavoiteltavaa tai jotain? Ei herranjumala mä olen hömppä..
[/quote]

Kun puhun näistä mieheni kanssa niin hän aina nauraa epäuskoisena sile, miten naiset pettävät itseään. Jos mies ei ota yhteyttä ja ehdota tapaamista, hän yksinkertaisesti ei ole kiinnostunut. Piste. Ei ole muita selityksiä. Eli lopeta viestittely ja unohda hänet ja eysi uusi ihastus, joka olisi molemminpuolinen.