Voisiko joku auttaa mua tapailemani miehen tulkitsemisessa?
Hyvää iltaa arvon AV-mammat
Illan pimeinä tunteina päätin kysyä teiltä parisuhde- ja deittinikkareilta apuja erään minua kiinnostavan herrasmiehen tunteiden tulkintaan. Usein osaan ajatella sekä päätellä itsekin asioita, mutta nyt on sen verran haastava tilanne että turvaudun teidän vinkkeihin!
Eli, ollaan tavattu nyt noin 4-5krt kuukauden aikana. Aina kun tapaamme, hän on hyvin kiltti, huomaavainen ja kohtelias. Tapasimme ensimmmäisen kerran hänen työpaikallaan ihan työasioissa. Tämä ko. mies esitteli koko rakennuksen missä työskentelee sekä ne kolleegat jotka olivat silloin paikalla. Sain upean ensivaikutelman henkilöstä. Älykäs, komea ja verbaalisesti lahjakas. Sovimme jälkeenpäin treffit lähikaupunkimme ravintolaan, jonka jälkeen ollaankin tavattu puolin ja toisin asunnoillamme. Keskustelemme paljon ''me''-muodossa. (''Meidän pitäisi käydä siellä joskus'' ym.) Myös tämä toinen osapuoli. ''Minun pitäisi viedä sinut sinne'' ''Seuraavalla kerralla otan sen ja sen mukaan, että voin kertoa siitä enemmän sinulle''. Oltiin myös yksi ilta menossa hänen kavereidensa kanssa ulos, mutta ilta venyi niin että päätettiin jäädä katsomaan telkkaria. Eli kaikki vaikuttaa hyvältä MUTTA.
Mies vastaa todella huonosti viesteihin. Esim laitan ihan positiivisia viestejä seuraavasti: ''Hyvää yötä, odotan taas innolla tapaamistamme'' - nään että hän käy lukemassa viestin, mutta ei vastaa. Parin tunnin päästä hän on taas ollut ''paikalla'', muttei vastausta näy. Olenko mä höpsö nyt ihan liian innoissani tästä jutusta, ja toinen osapuoli haluaa himmata vähän. Olennainen tieto on varmaan myös, että hän ei ole moneen vuoteen seurustellut vakavasti. Oho, tulipa pitkä viesti!
Pelkään, että pilaan koko jutun. Voikun näin jälkeenpäin luettuna kuulostakin ihan typerältä, mutta lähetän nyt kun kerta kirjoitinkin.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:37"]
Varatut harrastavat tota. Se on valehdellut sulle silmät ja suut täyteen olevansa sinkku. Voi sua poloa.
[/quote]
Tiedän tunnistavani tälläiset tapaukset - ko. henkilö ei ole parisuhteessa.
Muiden deittalusta en tietty tiedä. Mutta tosiasia on se, että ennenkuin toisin sovitaan niin emme ole tilivelvollisia toisillemme. En voi vaatia häntä tapailemaan vain minua. Olemme vasta tutustumassa toisiimme.
Parempi luottaa itseensä ja omaan intuitioon.
Onko liian hyvää ollakseen totta? Jos niin ei oo totta.
voi olla että ei oo niin kiinnostunut enää ja jos hän on huomannut innokkuutesi ja sitä on alkanut epäilyttään tai kiinnostus laimeneen..
Laitat viestin "Hyvää yötä...". Miehenä ajattelisin että menit sitten nukkumaan, miksi vastaisin silloin? Miksi aina pitää alkaa stressata tällaisista, jos teillä menee hyvin kun vietätte yhdessä aikaa niin yritä ottaa rennommin vaikka mies ei heti vastaisikaan.
Lisäksi voi tulla paineita keksiä hyvä ja sopiva vastaus, ja esimerkiksi edelliseen viitaten sitten ajatteleekin että "oho, myöhäistä se nyt on". Jos asia vaivaa, ota se esille, mutta mitä turhaan painostamaan.
Ja huhhuh että täällä jotkut jo pistäisi suhteen poikki noin mitättömästä syystä. Ei tarvitse ihmetellä katkerien ikisinkkujen määrää kun tällaisia ohjeita jaellaan.
Tapasin netissä erään playboyn joka tuntui minusta alkuun rasittavalta. Välillä jopa suutahdin kun ei tajunnut miten en ehdi tavata niin upeaa adonista. Aikaa kului ja välillä mies valitti, kun en vastaa viesteihin!!! Jatkoimme kuitenkin satunnaista viestittelyä ja tapasimme muutaman kerran. Pikkuhiljaa aloin lämmetä miehelle ja hänkin muuttui matkanvarrella. Nyt saan jo perhosia vatsaan kun ajattelenkin häntä. Eli nopea vaatiminen hänen puoleltaan ei olisi johtanut mihinkään, eikä se tietenkään että hän olisi luovuttanut, aika ja sitkeys teki tehtävänsä. Älä painosta mutta älä myöskään luovuta heti!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:30"]
Taas suomalainen femakko asialla. Pillua et tietenkään ole vielä antanut? Ei hätää - kaveri on ehtiny kastamaan tässä välissä jo pari muuta pimppiä ja oot pikku hiljaa jäämässä unholaan.
[/quote]
Mitäs sillä on väliä, eihän hän minulle tilivelvollinen olekaan. :)
[/quote]
Ei olekaan ja hyödyntää tilanteen. Älä ole liian sinisilmäinen ja keksi tekosyitä hänen puolestaan! Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 02:06"]Laitat viestin "Hyvää yötä...". Miehenä ajattelisin että menit sitten nukkumaan, miksi vastaisin silloin? Miksi aina pitää alkaa stressata tällaisista, jos teillä menee hyvin kun vietätte yhdessä aikaa niin yritä ottaa rennommin vaikka mies ei heti vastaisikaan.
Lisäksi voi tulla paineita keksiä hyvä ja sopiva vastaus, ja esimerkiksi edelliseen viitaten sitten ajatteleekin että "oho, myöhäistä se nyt on". Jos asia vaivaa, ota se esille, mutta mitä turhaan painostamaan.
Ja huhhuh että täällä jotkut jo pistäisi suhteen poikki noin mitättömästä syystä. Ei tarvitse ihmetellä katkerien ikisinkkujen määrää kun tällaisia ohjeita jaellaan.
[/quote]
Oletpa retardi. Hyvän yön toivotuksiin KUULUU vastata eikä ajatella jotenkin vammaisesti että "se meni jo nukkuu :o miks mä enää vastaisin? :O"
Voi luoja..
Pfffff. Ehkä hänellä on muuta ajateltavaa, eikä lähetä turhia viestejä. Miehet vastaavat, jos kysytään. Viestissäsi ei ollut kysymystä.
Kaikki miehet on vaan semmosia etteivät tajua viestittelyn tärkeyttä naiselle.
Itse olen joutunut pari kertaa avautumaan poikaystävälleni suhteen alkuaikoina että olen pahoittanut mieleni jos ei vastaa mulle tai oma-aloitteisesti laita viestiä jne. Sanoi ettei ollut tajunnut asiaa kantiltani. Nyt menee enemmän kuin hyvin, toi viesti-episodi onkin ollu "pahin" juttu tässä vuodessa :)
Kiitos vastanneille, on mielenkiintoista lukea eri näkökulmia eri ihmisiltä.
Heh, noh ymmärrän kyllä miehen näkökulman nyt kun hyvin nukun yön jälkeen ajattelen asiaa uusilla aivoilla. Hän ei halua kiirehtiä. Mieleeni on jäänyt varsinkin lause jonka hän sanoi viimeksi kun olin tekemässä lähtöä ''Ollaan nyt sitten oikeasti jatkossa yhteyksissä''. En tiedä keksinkö nyt vaan keksimällä tekosyitä vastaamattomuudelle, mutta tiedän hänen olevan kiireinen sekä hitaasti lämpeävä.
Aion kaikesta huolimatta katsoa tämän kortin loppuun, tapaamme lauantaina. Saa nähdä kuinka käy. :)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 07:56"]
Ja ikää oli?
[/quote]
Olen 27 ja toinen osapuoli 29-vuotias. Hehheh, onhan tämä kunnon nuoruusiän liehitystä...
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:49"]
voi olla että ei oo niin kiinnostunut enää ja jos hän on huomannut innokkuutesi ja sitä on alkanut epäilyttään tai kiinnostus laimeneen..
[/quote]
Mitä pelkureita tällaiset ihmiset ovat? Sääliksi käy.
Voi olla rankka ero takana, ja olla varuillaan. Anna aikaa, kyllä se siitä selviää. Ja tosiaan, ei viestejä, no ehkä joku "Kiitos viimeisestä" vielä menettelee.