Voisiko joku auttaa mua tapailemani miehen tulkitsemisessa?
Hyvää iltaa arvon AV-mammat
Illan pimeinä tunteina päätin kysyä teiltä parisuhde- ja deittinikkareilta apuja erään minua kiinnostavan herrasmiehen tunteiden tulkintaan. Usein osaan ajatella sekä päätellä itsekin asioita, mutta nyt on sen verran haastava tilanne että turvaudun teidän vinkkeihin!
Eli, ollaan tavattu nyt noin 4-5krt kuukauden aikana. Aina kun tapaamme, hän on hyvin kiltti, huomaavainen ja kohtelias. Tapasimme ensimmmäisen kerran hänen työpaikallaan ihan työasioissa. Tämä ko. mies esitteli koko rakennuksen missä työskentelee sekä ne kolleegat jotka olivat silloin paikalla. Sain upean ensivaikutelman henkilöstä. Älykäs, komea ja verbaalisesti lahjakas. Sovimme jälkeenpäin treffit lähikaupunkimme ravintolaan, jonka jälkeen ollaankin tavattu puolin ja toisin asunnoillamme. Keskustelemme paljon ''me''-muodossa. (''Meidän pitäisi käydä siellä joskus'' ym.) Myös tämä toinen osapuoli. ''Minun pitäisi viedä sinut sinne'' ''Seuraavalla kerralla otan sen ja sen mukaan, että voin kertoa siitä enemmän sinulle''. Oltiin myös yksi ilta menossa hänen kavereidensa kanssa ulos, mutta ilta venyi niin että päätettiin jäädä katsomaan telkkaria. Eli kaikki vaikuttaa hyvältä MUTTA.
Mies vastaa todella huonosti viesteihin. Esim laitan ihan positiivisia viestejä seuraavasti: ''Hyvää yötä, odotan taas innolla tapaamistamme'' - nään että hän käy lukemassa viestin, mutta ei vastaa. Parin tunnin päästä hän on taas ollut ''paikalla'', muttei vastausta näy. Olenko mä höpsö nyt ihan liian innoissani tästä jutusta, ja toinen osapuoli haluaa himmata vähän. Olennainen tieto on varmaan myös, että hän ei ole moneen vuoteen seurustellut vakavasti. Oho, tulipa pitkä viesti!
Pelkään, että pilaan koko jutun. Voikun näin jälkeenpäin luettuna kuulostakin ihan typerältä, mutta lähetän nyt kun kerta kirjoitinkin.
Kommentit (63)
Mielenkiintoinen keskustelu. Mua ärsyttää eniten just saamattomat miehet. Jos on liian vaikeeta laittaa yhtä viestiä, niin sellaiset miehet kannattaa unohtaa. Ja keskenkasvuiset ja sitoutumiskammoiset myös. Ja niinkuin joku sanoi ylempänä että itsevarmuus viehättää. Jos ei löydy itsevarmuutta ottaa ihastumaansa naiseen yhteyttä, niin miten muka voi sitten rakastua? En tajua.
Varmasti sitä itsevarmuutta on ottaa IHASTUMAANSA naiseen yhteyttä.. Mutta jos on just "jos ei muuta saa" tyyppisesti nii sit ei oo niin väliäkään.. En vaan ymmärrä, miks naiset käyttäytyy noin epatoivosesti.. Siinä viimeistään kiinnostus lopahtaa..
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:54"]
13 ja 14 miten vaikeaa voi olla vastata viestiin vaikka, hyvää yötä tai kauniita unia? ainakin jos toisesta vähääkään välittää. minusta aika törkeää olla kokonaan vastaamatta.
[/quote]
Miksi niitä hempeilyjä pitää facen kautta kirjoitella? Eikö tekstari olisi parempi jos nyt muutaman tapaamisen jälkeen haluaa jo alkaa hempeilemään?