Miksi naiset viehättyvät pahoista pojista?
Kommentit (50)
Temppareissa tumma jätkä jota syytetään törkeästä r4iskauksesta niin naiset pitää vaan kuumana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää itsevarmuus ja maskuliinisuus ja valitettavan usein näistä pahoista pojista löytyy kumpaakin. En vaan viehäty seksuaalisesti, jos mies ei ole tietynlainen. En tarkoita nyt mitään alkoholistia.
Tämän on kyllä kilttinä ja ujona miehenä saanut huomata. Aina saa treffien jälkeen jotain ylistyssanoja mutta "ei kipinää". Pakit tulee aina ennen seksiä.
Enpä tiedä mitä voisin enää tehdä kun perusluonne on mitä on ja kroppa on jo treenattu. Parisuhteen ja perheen haluaisin, mutta en voi sitä saada kaverivyöhykkeeltä.
Katsot meitä kilttejä, ujoja ja vaatimattoman näköisiä naisia, jotka ei viehätytä maskuliinisista moottoriturvista. Sehän ei käy kun naisen pitää olla kaunis jännä fitnesskissa.
Haluaisin kyllä kiltin, ujon, introvertin naisen, mutta hoikka ja liikunnallinen täytyy olla.
Olen kiltti, ujo, hoikka ja liikunnallinen introvertti nainen ja samaa toivon kumppanilta. Liikunnallinen, kiltti ja introvertti mies on unelmani! Ei kiitos pahoille pojille yms.
Pakko kysyä, että missä päin Suomea asut kun kuulostat hyvältä matchilta? Itse m35 ja pks.
Minä rakastun "pahoihin poikiin". En kuitenkaan siedä naisten hakkaajia enkä linnakundeja , siinä menee raja. Syyt löytyy narsistisesta lapsuudenkodistani , en saanut normaalia mallia elämänmenosta. Mieheni oli ns. "renttu" , äärettömän kiltti sellainen , ei koskaan puhunut minulle halveksivasti , toisin kuin äitini. Sitä pahuutta on niin monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Tää on joku ihme myytti, jota toistellaan. Ei naiset viehäty pahoista pojista. Ihmisestä ei aina päälle päen näe mikä hän on miehiään ja on jo kerennyt ihastua epäluotettavaan renttuun ennen kuin se renttuus alkaa näkyä. Traumatisoitunut ihminen yrittää alitajuisesti väärällä tavalla parantaa traumaansa hoivaamalla epäluotettavaa paskakasaa. Jos paskakasan saa "parannettua" ja rakastumaan itseensä niin sitten itsekin muka paranee. Asiahan ei ole niin, mutta tuollainen traumakäyttäytyminen on ymmärrettävää. Tässä maailmassa on aika paljon traumatisoituneita ihmisiä. Pääasiassa aikuisia naisia kyllä viehättää tasapainoiset henkisesti terveet kunnolliset miehet.
Paskakasaa ei paranneta. Paskakasan valitessaan muuttuu itsekin paskakasaksi. Jostain syystä osa naisista, kaikista "yhteiskuntaluokista", viehättyy ja kiihottuu näistä paskakasoista. Voimakkaasti persoonallisuushäiriöiset, jopa psykopaatit, murhamiehet ovat haluttua seuraa. Osassa naisia on perustavaa laatua oleva valuvika, henkisesti sairaita itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää itsevarmuus ja maskuliinisuus ja valitettavan usein näistä pahoista pojista löytyy kumpaakin. En vaan viehäty seksuaalisesti, jos mies ei ole tietynlainen. En tarkoita nyt mitään alkoholistia.
Tämän on kyllä kilttinä ja ujona miehenä saanut huomata. Aina saa treffien jälkeen jotain ylistyssanoja mutta "ei kipinää". Pakit tulee aina ennen seksiä.
Enpä tiedä mitä voisin enää tehdä kun perusluonne on mitä on ja kroppa on jo treenattu. Parisuhteen ja perheen haluaisin, mutta en voi sitä saada kaverivyöhykkeeltä.
Katsot meitä kilttejä, ujoja ja vaatimattoman näköisiä naisia, jotka ei viehätytä maskuliinisista moottoriturvista. Sehän ei käy kun naisen pitää olla kaunis jännä fitnesskissa.
Miksi naiset kuvittelevat aina fitnessin olevan superhieno harrastus? Duunareillakin on varaa salikorttiin ja itse harrastaminen ei ole kauhean monimutkaista. Saattaisin kiinnostua tavallista enemmän, jos nainen harrastaa purjehdusta tai kouluratsastusta, mutta salilla nyt käy joka toinen.
eri
Vierailija kirjoitti:
Temppareissa tumma jätkä jota syytetään törkeästä r4iskauksesta niin naiset pitää vaan kuumana!
Onhan se kuuma-kalle, joka on pian oikeudessa törkeästä raiskauksesta. Ei sitä naiset halua, väkisin joutuu ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Yäk.. no ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kuuma-kalle, joka on pian oikeudessa törkeästä raiskauksesta. Ei sitä naiset halua, väkisin joutuu ottamaan.
Ehkä naiset nyt haluavat, kun on tuosta teosta syytettynä ja ihan virallisesti bad boy...
Tai sitten eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kuvittelevat aina fitnessin olevan superhieno harrastus? Duunareillakin on varaa salikorttiin ja itse harrastaminen ei ole kauhean monimutkaista. Saattaisin kiinnostua tavallista enemmän, jos nainen harrastaa purjehdusta tai kouluratsastusta, mutta salilla nyt käy joka toinen.
eri
Ei superhieno mutta kyllä sillä saa kehon joka vetoaa isoon osaan miehistä.
Naiset? Taas tälläinen av palstan úlinamiesten yleistys.
Ei viehäty,kuin jotkut
1) MT ongelmaiset, heikossa asemassa olevat
2) Narsisti- vanhemman/ vanhempien lapsi