Miksi naiset viehättyvät pahoista pojista?
Kommentit (50)
Miehellä jolla pahoinpitelytuomioita ja ehkä jopa istunut pari vuotta linnassa ei ole vaikeuksia naisen saamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä jolla pahoinpitelytuomioita ja ehkä jopa istunut pari vuotta linnassa ei ole vaikeuksia naisen saamisessa.
Saa alkoholiongelmaisen naisen jostain kulmapubista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä että nää miehet "vie" kaikki samanlaiset mt-ongelmaiset epävakaat naiset? Vai sellaisestako sinä haaveilet?
Vierailija kirjoitti:
Komppaan seiskakommentin kirjoittajaa. Harvemmin hyvä ulkonäkö , supliikki ja itsevarmuus sattuu sille asialliselle insinöörityypille.
Insinöörityypillähän on oltava itsevarmuutta, kun on valinnut haastavat opinnot ja haastavan työn.
Pariutumisen biologisella historialla on osansa tässäkin asiassa. Usein aloituksen kuvauksen tyyppiset miehet vetoavat naisten aivoihin, sillä hypermaskuliininen käytös on viestittänyt naiselle hyviä geenejä perheenlisäykseen sekä mahdollisuutta suojella naista fyysisesti vaaroilta. Nykyään näitä ominaisuuksia ei vain tarvita oikeassa elämässä samalla tavalla. Me olemme todellisuudessa vielä niin nuori laji ja nämä ovat jäänteitä lähimenneisyydestä. Useat naiset tiedostaen välttelevät nykyään tällaisia miehiä, mutta ei se aina onnistu aivojen antaessa ristiriitaisia viestejä. + naisen kuukautiskierrossa on tietty vaihe kun esim lihaksikkaammat ja vahvan näköiset miehet viehättävät enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan seiskakommentin kirjoittajaa. Harvemmin hyvä ulkonäkö , supliikki ja itsevarmuus sattuu sille asialliselle insinöörityypille.
Insinöörityypillähän on oltava itsevarmuutta, kun on valinnut haastavat opinnot ja haastavan työn.
Ehkä siinä omassa jutussaan on itsevarma, mutta onko naisten kanssa?
Miksi tästä tuli yhtäkkiä insinöörien kehumisketju? Jatketaan aiheesta kiitos.
Minua viehättää itsevarmuus ja maskuliinisuus ja valitettavan usein näistä pahoista pojista löytyy kumpaakin. En vaan viehäty seksuaalisesti, jos mies ei ole tietynlainen. En tarkoita nyt mitään alkoholistia.
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni on tällainen sanavalmis, pitkä, komea ja lisäksi insinööri. On myös äärimmäisen lojaali ja rehellinen. Aina kun tuntuu siltä että meinaisi katkeroitua miehiin, muistan omaa isää esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää itsevarmuus ja maskuliinisuus ja valitettavan usein näistä pahoista pojista löytyy kumpaakin. En vaan viehäty seksuaalisesti, jos mies ei ole tietynlainen. En tarkoita nyt mitään alkoholistia.
Tämän on kyllä kilttinä ja ujona miehenä saanut huomata. Aina saa treffien jälkeen jotain ylistyssanoja mutta "ei kipinää". Pakit tulee aina ennen seksiä.
Enpä tiedä mitä voisin enää tehdä kun perusluonne on mitä on ja kroppa on jo treenattu. Parisuhteen ja perheen haluaisin, mutta en voi sitä saada kaverivyöhykkeeltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei viehäty, jos sanon että olen rikollinen niin kyllä kaikki katoaa...
Toivottavasti olet saanut elämäsi takaisin raiteilleen. Kyllä vielä joku viehättyy vaikka toinen menneisyydessä olisi tehnyt pahojakin virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän on kyllä kilttinä ja ujona miehenä saanut huomata. Aina saa treffien jälkeen jotain ylistyssanoja mutta "ei kipinää". Pakit tulee aina ennen seksiä.
Enpä tiedä mitä voisin enää tehdä kun perusluonne on mitä on ja kroppa on jo treenattu. Parisuhteen ja perheen haluaisin, mutta en voi sitä saada kaverivyöhykkeeltä.
Katsot meitä kilttejä, ujoja ja vaatimattoman näköisiä naisia, jotka ei viehätytä maskuliinisista moottoriturvista. Sehän ei käy kun naisen pitää olla kaunis jännä fitnesskissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö toisille treffeille koskaan? Tuntuu että nykyään monet käyvät vain kerran treffeillä ja eivät anna lainkaan toista mahdollisuutta, minkä kyllä ymmärränkin. Itse olen vain aluksi sen verran ujo että en pysty ensimmäisillä treffeillä näyttämään todellista potentiaaliani. Ystäviä minulla on paljon ja eivät voi ymmärtää miten en löydä miestä. Toivon löytäväni kaltaisesi miehen vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsot meitä kilttejä, ujoja ja vaatimattoman näköisiä naisia, jotka ei viehätytä maskuliinisista moottoriturvista. Sehän ei käy kun naisen pitää olla kaunis jännä fitnesskissa.
Haluaisin kyllä kiltin, ujon, introvertin naisen, mutta hoikka ja liikunnallinen täytyy olla.
Tää on joku ihme myytti, jota toistellaan. Ei naiset viehäty pahoista pojista. Ihmisestä ei aina päälle päen näe mikä hän on miehiään ja on jo kerennyt ihastua epäluotettavaan renttuun ennen kuin se renttuus alkaa näkyä. Traumatisoitunut ihminen yrittää alitajuisesti väärällä tavalla parantaa traumaansa hoivaamalla epäluotettavaa paskakasaa. Jos paskakasan saa "parannettua" ja rakastumaan itseensä niin sitten itsekin muka paranee. Asiahan ei ole niin, mutta tuollainen traumakäyttäytyminen on ymmärrettävää. Tässä maailmassa on aika paljon traumatisoituneita ihmisiä. Pääasiassa aikuisia naisia kyllä viehättää tasapainoiset henkisesti terveet kunnolliset miehet.
Pahan pojan kanssa voi olla yhden illan juttuja, kiltin miehen kanssa taas voi vakiintua. Siinä ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä kiltin, ujon, introvertin naisen, mutta hoikka ja liikunnallinen täytyy olla.
Olen kiltti, ujo, hoikka ja liikunnallinen introvertti nainen ja samaa toivon kumppanilta. Liikunnallinen, kiltti ja introvertti mies on unelmani! Ei kiitos pahoille pojille yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö toisille treffeille koskaan? Tuntuu että nykyään monet käyvät vain kerran treffeillä ja eivät anna lainkaan toista mahdollisuutta, minkä kyllä ymmärränkin. Itse olen vain aluksi sen verran ujo että en pysty ensimmäisillä treffeillä näyttämään todellista potentiaaliani. Ystäviä minulla on paljon ja eivät voi ymmärtää miten en löydä miestä. Toivon löytäväni kaltaisesi miehen vielä joskus.
Toki tapaan mielelläni useamman kerran ja olen päässyt monta kertaa 3. ja 4.treffeille asti, mutta ne eivät ole muuttaneet sitä perusongelmaa.
Viime vuonna oli mielestäni tosi potentiaalinen nainen ja pääsin 3.treffeille asti, mutta taas pakit juurikin kotitreffien jälkeen missä nainen torppasi romanttiset aloitteeni eli taas kerran olin ollut kaiken aikaa vain kaverivyöhykkeellä naisen mielessä.
Kiitos, toivottavasti kohdataan nettideiteissä joissa toivottavasti olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni on tällainen sanavalmis, pitkä, komea ja lisäksi insinööri. On myös äärimmäisen lojaali ja rehellinen. Aina kun tuntuu siltä että meinaisi katkeroitua miehiin, muistan omaa isää esimerkkinä.
Mulla on myös tällainen isä. Tapasin sitten todella rehellisen ja komean insinöörimiehen itse :D hän arvostaa ihmisiä ja ihmissuhteita niin kuin isänikin, mutta on onneksi muuten ihan erilainen etten sentään isäni kopion kanssa mennyt naimisiin :D
Aviopuolisossa riittää, että hän on omasta mielestäni hyvänäköinen. Muita ei tarvitse miellyttää.
Vaikka miestä olisi yleisesti pidetty hyvännäköisenä, mutta hän ei sitä minun mielestäni olisi, ei hän olisi minulle hyvännäköinen. Eli aviomies kannattaa ottaa omasta mielestä hyvänäköinen, ei muiden mielestä.
ohis