Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset viehättyvät pahoista pojista?

Vierailija
06.11.2021 |

En ymmärrä. Ja olen nainen itsekin

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on itse pahempia. Sekä hallinnan tarve ja tarve muuttaa mies siksi tohvelisankariksi mihin päin ei edes itse katso.

Vierailija
2/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset, vaan pikkutytön tasolle jääneet idiootit, joilla on korvien välissä joku sinne lapsuudessa sijoitettu ajatus siitä, että joku poika (myöhemmin: mies) kyllä muuttuu roistosta prinssiksi tavatessaan prinsessan (elämänsä naisen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehäty. Joku lapsellinen typerys saattaa.

Vierailija
4/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan viehäty.

Vierailija
5/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole tylsää. Jokainen päivä on seikkailu.

Vierailija
6/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

99.9% naisista ei viehäty pojista.

Vierailija
7/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mietin vaikka omaa pomoani, joka on vähän sellainen (alkoholiongelmaa, ilmeisesti valmis pettämään vaimoaan, rikostellut jotain nuorempana), niin ihan samat asiat hänessä viehättää kuin viehättäisi jossain muussakin miehessä jos ne ominaisuudet olisivat jossain muussa miehessä. Hän on hyvän näköinen, voimakasrakenteinen, itsevarma ja hirveän hauska. Nämä ominaisuudet tekevät hänestä seksuaalisesti puoleensavetävän.

Joku juttuhan siinä on että usein näitä ominaisuuksia löytyy juuri ns. pahoista pojista. En tiedä miksi joku ohjelmistoinsinööri on usein vähän hintelä ja hiljainen eikä osaa kertoa hauskoja juttuja. Onko se sitten joku adhd, mikä saa nämä pahat pojat jo nuorena kehittymään sellaisiksi porukan hauskuuttajiksi.

Itse nyt en kuitenkaan aio tuohon haksahtaa, kun tunnistan ilmiön.

Vierailija
8/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan seiskakommentin kirjoittajaa. Harvemmin hyvä ulkonäkö , supliikki ja itsevarmuus sattuu sille asialliselle insinöörityypille.

Vierailija
9/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehäty, jos sanon että olen rikollinen niin kyllä kaikki katoaa...

Vierailija
10/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan seiskakommentin kirjoittajaa. Harvemmin hyvä ulkonäkö , supliikki ja itsevarmuus sattuu sille asialliselle insinöörityypille.

Kyllä mun inssimieheni on itsevarma ja hyvännäköinen. Supliikki ei ole, mutta en ole sellaista halunnutkaan, koska en ole sellainen itsekään.

Vierailija
11/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne viehäty. Mutta näitä "pahoja poikia" (esim liikaa alkoholia käyttäviä jotka sitten kännissä ovat mitä ovat) on aika paljon ja niitä ei aina heti huomaa varoa, kun eihän sitä ihmisestä tiedä, ennen kuin tutustuu. Ja silloin moni on jo rakastunut. Eroaminen ei sitten aina ole helppoa.

Mutta siis, naiset eivät halua pahoja poikia, eikä kukaan halua saada selkäänsä jne.

Ja  aina on niitäkin naisia (olen itsekin tuntemnut kaksi) jotka eivät ole uskaltaneet erota , kun alkuun ihan normaali aviomies on ajan saatossa muuttunut sairaaloisen mustasukkaiseksi ja erossa on tullut uhka, että mies tekee lapsille kostoksi jotakin.  Siinä on sitten liitossa kitkuteltu, että on saatu lapset isoiksi.

Vierailija
12/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mietin vaikka omaa pomoani, joka on vähän sellainen (alkoholiongelmaa, ilmeisesti valmis pettämään vaimoaan, rikostellut jotain nuorempana), niin ihan samat asiat hänessä viehättää kuin viehättäisi jossain muussakin miehessä jos ne ominaisuudet olisivat jossain muussa miehessä. Hän on hyvän näköinen, voimakasrakenteinen, itsevarma ja hirveän hauska. Nämä ominaisuudet tekevät hänestä seksuaalisesti puoleensavetävän.

Joku juttuhan siinä on että usein näitä ominaisuuksia löytyy juuri ns. pahoista pojista. En tiedä miksi joku ohjelmistoinsinööri on usein vähän hintelä ja hiljainen eikä osaa kertoa hauskoja juttuja. Onko se sitten joku adhd, mikä saa nämä pahat pojat jo nuorena kehittymään sellaisiksi porukan hauskuuttajiksi.

Itse nyt en kuitenkaan aio tuohon haksahtaa, kun tunnistan ilmiön.

Adhd on hyvä lisä, siten jaksaa kohkata aina vaan eniten...

Vierailija
13/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun inssimieheni on itsevarma ja hyvännäköinen. Supliikki ei ole, mutta en ole sellaista halunnutkaan, koska en ole sellainen itsekään.

Totta kai pidät omaa miestäsi hyvännäköisenä. Mutta toinen asia sitten onkin että mikä yleinen mielipide olisi.

Vierailija
14/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai pidät omaa miestäsi hyvännäköisenä. Mutta toinen asia sitten onkin että mikä yleinen mielipide olisi.

No Tinderissä ollaan tavattu ja kyllä siellä vientiä oli, joten vissiin joku muukin on viehättynyt hänestä:)

Vierailija
15/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viehäty, jos sanon että olen rikollinen niin kyllä kaikki katoaa...

Palstamies, lue tämä kommentti niin monta kertaa että menee perille. Omassa mielikuvitusmaailmassasi haluat vain ruokkia itsesääliäsi, mutta tämä on totuus oikeassa elämässä.

Vierailija
16/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat, että mies herättää heissä jonkinlaisia tunteita. Ihan mitä tahansa tunteita. Pahinta on, jos mies ei saa mitään värähtämään naisessa, ei hyvässä eikä pahassa.

Jos naisella on rikkinäinen tausta, mt-ongelmia, hankalat vanhemmat yms., hän saa kiksejä negatiivisistakin tunteista, joita mies aiheuttaa. Se on se kylmä-kuuma- sekä palkkio-rangaistus-akseli, joka aiheuttaa hormoniryöppyjä ja koukuttaa pahaan poikaan ja saa hakemaan hyväksyntää mieheltä. Lisäksi se on tuttua eli turvallista, kun siihen on tottunut jo aiemmin.

Terveellä itsetunnolla ja minäkuvalla varustetut naiset eivät yleensä pidä pahoja poikia kovin viehättävinä, koska heille ne miehen synnyttämät negatiiviset tunteet ja kokemukset ovat vieraita ja vastenmielisiä, eivät mikään rakkauden osoitus.

Vierailija
17/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehäty.

Vierailija
18/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehäty, pelkkää myyttiä, käsite alfauros on myös myytti.

Vierailija
19/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat asiat viehättää kuin muissakin eli karisma ja komea ulkonäkö.

Vierailija
20/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmisen psyyke on sellainen, että se pyrkii kohti samaa henkistä ilmapiiriä joka oli lapsuudessa. Lajinselviytymymistä tuokin. Koska sitä selvisi kerran hengissä, luultavasti selviää toisenkin kerran. Miettikää mitä tämä kertoo ihmiskunnan historiasta ja väkivaltaisuudesta. Kaikissa tilanteissa on viisainta mennä sillä kaavalla josta selviää hengissä, riippumatta siitä miten surkeaa se oli. Vaihtoehdot voi olla vielä pahempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä