Oln 23-vuotias nainen ja myyn itseäni. Kysyttävää?
Saa siis kysyä mitä vain mieleen juolahtaa. Vastaan rehellisesti.
JA tämä ei ole provo.
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:33"]
Tämä on melko yleistä ja täysin normaalia.
nuori nätti tyttö voi tienata vuodessa parissa käsittämättömän paljon rahaa myymällä itseään.
itse en näe mitään pahaa asiassa kun ketään ei pakoteta mihinkään. Lisäksi jos käy tuuri voi löytää kohtuu hyvässä kunnossa olevan rikkaan miehen vakioasiakkaaksi.
hyvä vertaus tosiaan nuo yhdenyön jutut. Ketään ei näy haittaavan vaikka joka ilta panisi jotain baarihoitoa, mutta jos samalla tienaa rahaa muuttuu se vääräksi?
[/quote]
Et siis ymmärrä, että nainen ei ole aina valmis yhdyntään vaan hänen pitäiisi kiihottua ensin? usein kiihottumista ei tapahdu asiakkaan kanssa, tilannehan ei ole seksisuhde vaan asiakassuhde. Yhdenillanjutuissa taas ainut motiivini on seksuaalinen tyydytys. Et siis hyväksy sitä faktaa että nainenkin nauttii seksistä?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:42"]
Tuollahan se Madonnakin eteni aluksi urallaan, huorauksesta lähtenyt huipulle päässyt.
Vanha tapa tienata rahaa kautta aikojen.
Itse en kyllä pystyisi mutta enpä ala myöskään moralisoimaan rohkeimpia.
[/quote]
Lähde?
[/quote]
Aika monet näyttelijät ja artistit ovat menestyneet munaa lutkuttamalla. Se raha on vaihtunut vain muihin palveluksiin. Huono asia sellaiselle jotka jakavat toosaansa, mutteivat saa mitään vastineeksi.
[/quote]
Mä saan vastineeksi seksuaalista tyydytystä, mitä ap ei saa. :) Mieluumin otan sen kuin rahaa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"]
Aika ruikku olet ja hinta on todella suolainen. Olen itse harkinnut maksullista kun tuli ero (2 vuotta sitten) ja ei tunnu löytyvän seksiä muuten. Sitä todellakin kaipaan, mutta en oikeen osaa suhtautua yksittäisiin irtosuhteisiinkaan. Maksullisessa olisi se hyvä puoli että asia on selvä puolin ja toisin, money talks.
[/quote]
Miltä tuntuu runkata naiseen joka ei halua sua seksuaalisesti eikä ole kiihottunut susta?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:16"]
Tuollahan se Madonnakin eteni aluksi urallaan, huorauksesta lähtenyt huipulle päässyt.
[/quote]
Lähde?
[/quote]
Aika monet näyttelijät ja artistit ovat menestyneet munaa lutkuttamalla. Se raha on vaihtunut vain muihin palveluksiin. Huono asia sellaiselle jotka jakavat toosaansa, mutteivat saa mitään vastineeksi.
[/quote]
Mä saan vastineeksi seksuaalista tyydytystä, mitä ap ei saa. :) Mieluumin otan sen kuin rahaa.
[/quote]
Oletko näyttelijä tai artisti? Voisi vituttaa maata kaikkien kanssa mutta mistään ei tule työtarjouksia.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:58"]
Mitä muuten raamatussa sanotaan itsensä myymisestä?
[/quote]
Jeesus ainakin armahti langenneen naisen ja pelasti kivitykseltä. Taisipa tarjota taivaspaikkaakin, ellen väärin muista.
[/quote]
Mutta oliko itsensä myymisestä vai aviorikoksesta?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:03"]
Aika ruikku olet ja hinta on todella suolainen. Olen itse harkinnut maksullista kun tuli ero (2 vuotta sitten) ja ei tunnu löytyvän seksiä muuten. Sitä todellakin kaipaan, mutta en oikeen osaa suhtautua yksittäisiin irtosuhteisiinkaan. Maksullisessa olisi se hyvä puoli että asia on selvä puolin ja toisin, money talks.
[/quote]
Miten voi olla mahdollista, että et löydä ketään seksikumppaniksi? Tuntuu että nykyään monilla on juuri seksisuhde. Siis sekin pelkästään on hyväksyttävää. Vielä joku vuosikymmen sitten seksisuhde olisi ollut aika häpeällinen juttu.
[/quote]
Ei se kuule ole miehille yhtään niin helppoa kuin naisille. Hyvin harva mies on niin hyvän näköinen että hänen on helppo löytää seiksiseuraa.
[/quote]
No sitten on ilman. Ei seksi ole ihmisoikeus. Seksuaalisuus on.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:16"]
[/quote]
Lähde?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletko näyttelijä tai artisti? Voisi vituttaa maata kaikkien kanssa mutta mistään ei tule työtarjouksia.
[/quote]
En? Ja harrastan seksiä harrastuksena en hyötymismielessä ;)
Mitä aiot tehdä sitten jos saat vulvodynian seksin myymisen takia? Nuo haluttomat, iljettävät yhdynnät lisäävät riskiä.
Ap tunnen kovaa myötätuntoa sinua kohtaa! Yritä hakea apua tilanteeseesi, ota esim yhteyttä pro tukipisteeseen ja sano, että haluat lopettaa seksityön. Oikein kylmää, että tätäkin lapsena hyväksikäytettyä naista käyvät useat perheelliset miehet jyystämässä ja lisäämässä hänen traumojaan. Hävetkää! Käytätte traumatisoitunutta naista omien pussienne tyhjentämiseen. Voiko hirveämpää olla :(
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:33"]
Tämä on melko yleistä ja täysin normaalia.
nuori nätti tyttö voi tienata vuodessa parissa käsittämättömän paljon rahaa myymällä itseään.
itse en näe mitään pahaa asiassa kun ketään ei pakoteta mihinkään. Lisäksi jos käy tuuri voi löytää kohtuu hyvässä kunnossa olevan rikkaan miehen vakioasiakkaaksi.
hyvä vertaus tosiaan nuo yhdenyön jutut. Ketään ei näy haittaavan vaikka joka ilta panisi jotain baarihoitoa, mutta jos samalla tienaa rahaa muuttuu se vääräksi?
[/quote]
Et siis ymmärrä, että nainen ei ole aina valmis yhdyntään vaan hänen pitäiisi kiihottua ensin? usein kiihottumista ei tapahdu asiakkaan kanssa, tilannehan ei ole seksisuhde vaan asiakassuhde. Yhdenillanjutuissa taas ainut motiivini on seksuaalinen tyydytys. Et siis hyväksy sitä faktaa että nainenkin nauttii seksistä?
[/quote]
No ei todellakaan moni nainen nauti yhdenillan jutussa yhtään enempää. Nainen ei ole luotu seksiin satunnaisten partnereiden kanssa eikä feministit voi kumota biologisia faktoja
http://mobile.nytimes.com/blogs/well/2013/11/11/women-find-orgasms-elusive-in-hookups/
Feministeille kiitos kuitenkin miesten puolesta jotta ovat tämän idean saaneet heille myytyä jotta toimivat samoin kuin maksulliset mutta eivät ymmärrä ottaa korvausta
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:58"]
Mitä muuten raamatussa sanotaan itsensä myymisestä?
[/quote]
Jeesus ainakin armahti langenneen naisen ja pelasti kivitykseltä. Taisipa tarjota taivaspaikkaakin, ellen väärin muista.
[/quote]
Mutta oliko itsensä myymisestä vai aviorikoksesta?
[/quote]
Jeesus sanoi miehille, jotka aikoivat kivittää huoran: "Se joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven."
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:33"] Tämä on melko yleistä ja täysin normaalia. nuori nätti tyttö voi tienata vuodessa parissa käsittämättömän paljon rahaa myymällä itseään. itse en näe mitään pahaa asiassa kun ketään ei pakoteta mihinkään. Lisäksi jos käy tuuri voi löytää kohtuu hyvässä kunnossa olevan rikkaan miehen vakioasiakkaaksi. hyvä vertaus tosiaan nuo yhdenyön jutut. Ketään ei näy haittaavan vaikka joka ilta panisi jotain baarihoitoa, mutta jos samalla tienaa rahaa muuttuu se vääräksi? [/quote] Et siis ymmärrä, että nainen ei ole aina valmis yhdyntään vaan hänen pitäiisi kiihottua ensin? usein kiihottumista ei tapahdu asiakkaan kanssa, tilannehan ei ole seksisuhde vaan asiakassuhde. Yhdenillanjutuissa taas ainut motiivini on seksuaalinen tyydytys. Et siis hyväksy sitä faktaa että nainenkin nauttii seksistä? [/quote] No ei todellakaan moni nainen nauti yhdenillan jutussa yhtään enempää. Nainen ei ole luotu seksiin satunnaisten partnereiden kanssa eikä feministit voi kumota biologisia faktoja http://mobile.nytimes.com/blogs/well/2013/11/11/women-find-orgasms-elusive-in-hookups/ Feministeille kiitos kuitenkin miesten puolesta jotta ovat tämän idean saaneet heille myytyä jotta toimivat samoin kuin maksulliset mutta eivät ymmärrä ottaa korvausta
[/quote]
Älä puhu paskaa. Et tiedä naisen psyykkeestä hevonvittua.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:33"] Tämä on melko yleistä ja täysin normaalia. nuori nätti tyttö voi tienata vuodessa parissa käsittämättömän paljon rahaa myymällä itseään. itse en näe mitään pahaa asiassa kun ketään ei pakoteta mihinkään. Lisäksi jos käy tuuri voi löytää kohtuu hyvässä kunnossa olevan rikkaan miehen vakioasiakkaaksi. hyvä vertaus tosiaan nuo yhdenyön jutut. Ketään ei näy haittaavan vaikka joka ilta panisi jotain baarihoitoa, mutta jos samalla tienaa rahaa muuttuu se vääräksi? [/quote] Et siis ymmärrä, että nainen ei ole aina valmis yhdyntään vaan hänen pitäiisi kiihottua ensin? usein kiihottumista ei tapahdu asiakkaan kanssa, tilannehan ei ole seksisuhde vaan asiakassuhde. Yhdenillanjutuissa taas ainut motiivini on seksuaalinen tyydytys. Et siis hyväksy sitä faktaa että nainenkin nauttii seksistä? [/quote] No ei todellakaan moni nainen nauti yhdenillan jutussa yhtään enempää. Nainen ei ole luotu seksiin satunnaisten partnereiden kanssa eikä feministit voi kumota biologisia faktoja http://mobile.nytimes.com/blogs/well/2013/11/11/women-find-orgasms-elusive-in-hookups/ Feministeille kiitos kuitenkin miesten puolesta jotta ovat tämän idean saaneet heille myytyä jotta toimivat samoin kuin maksulliset mutta eivät ymmärrä ottaa korvausta
[/quote]
Öh, ei ole mikään biologinen fakta että nainen ei nauttisi useamman kumppanin kanssa. Tiesitkö muuten miksi naiset ääntelevät seksin aikana? siksi että kutsuvat muita uroksia yhtymään myös.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:06"]
Kaipa se miehistäkin on luotettavampaa ns. opiskelija nainen kuin joku narkkari/sossun asiakas. Eli ei se opiskelu ole välttämättä totta ;)
[/quote]
No joo, vaikka miehistä on kiva lokeroida asioita "opiskelija", "narkkari", "sossun asiakas" ja "huora" niin tiedoksi vaan, että moni itseään myyvä on samalla narkkari. Pää kun ei kestä sitä hommaa ihan oikeasti pidemmän päälle
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:03"]
[/quote]
Miten voi olla mahdollista, että et löydä ketään seksikumppaniksi? Tuntuu että nykyään monilla on juuri seksisuhde. Siis sekin pelkästään on hyväksyttävää. Vielä joku vuosikymmen sitten seksisuhde olisi ollut aika häpeällinen juttu.
[/quote]
Ei se kuule ole miehille yhtään niin helppoa kuin naisille. Hyvin harva mies on niin hyvän näköinen että hänen on helppo löytää seiksiseuraa.
[/quote]
Höpöhöpö. Keskity asioihin äläkä pelleile. Ei kukaan nainen suostu jos suoraan seksiä ehdotat. Juttele ensin ihan perus asioista mitä teet työkses, mitä harrastat, mistä pidät ja mikä susta on väärin, mitä elämältä haluat, älä kuitenkaan valehtele, mutta ole kohtelias ja hyvä, luo susta hyvä mielikuva naiselle ja puhu vasta sitten seksistä. Kyllä löytyy myös miehelle seksiseuraa. T n.100 nussinu eikä edes komea mutta mukava
Mistä sut löydän, voisin olla sun asiakas? Olen siisti ja rehellinen perheenisä, huomioin myös sut. Miks huoran tunti ei oo paikanpäällä tunti vaan selityksiä löytyy aina miks nipistää ajasta? On kaikkea, "en taida tällästä menoa tuntia kestää, paikat kipeenä, ajatus että kun mies laukeaa kaikki on ohi? Aina saa pitää puoliaan että kans on se tunti. Hienoa työtä teet. Toivottavasti asiakkaat olis myös hyviä. Mua on kehuttu.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:28"]
Mistä sut löydän, voisin olla sun asiakas? Olen siisti ja rehellinen perheenisä, huomioin myös sut. Miks huoran tunti ei oo paikanpäällä tunti vaan selityksiä löytyy aina miks nipistää ajasta? On kaikkea, "en taida tällästä menoa tuntia kestää, paikat kipeenä, ajatus että kun mies laukeaa kaikki on ohi? Aina saa pitää puoliaan että kans on se tunti. Hienoa työtä teet. Toivottavasti asiakkaat olis myös hyviä. Mua on kehuttu.
[/quote]
Siis tosiaan haluat mennä runkkaamaan naiseen joka ei halua tehdä seksityötä? ja joka on hyvin traumatisoitunut lapsuutensa hyväksikäytöstä? Olet iljettävä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:15"]Jos valikoi asiakkaat tarkasti niin sitten se on jo lähellä suhdetta. Minkä takia täällä pidetään yhdenillan juttuja hyvänä asiana ja itsensä myymistä huonona? Turvallisempaa tuo on kuin nussia jotain kännissä ilman kondomia.
[/quote]
On eri asia harrastaa seksiä halusta kuin taloudellisesta pakosta.
[/quote]
Niin on. Siksi on sanonta " myydä rahasta".