Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies!! Voisitko kuvitella seurustelevasi kanssani?

Vierailija
18.01.2015 |

Olen melkoisen räiskyvä persoona, olen erittäin sanavalmis, huumorintajuinen ja sosiaalisesti taitava. Olen suorapuheinen ja rehellinen ihminen. Toisaalta minusta löytyy myös se rauhallisempi puoli, olen hoitaja ammatiltani ja töissä ollessani omaan lehmän hermot ja olen rauhallinen toisin kuin sitten siviilissä. Olen empaattinen mutta en liian ja olen erittäin ymmärtäväinen ja haluan tehdä hyvää ihmisille jotka ovat minulle tärkeitä. Minulla on kuitenkin rajani vaikka ymmärtävä olenkin. Suhteessa en ole mustasukkainen tai omistava, olen hullutteleva ja menevä ja tykästyn miehiin jotka saavat minut nauramaan. Olen vastuuntuntoinen ja luotettava, ikinä en ole ketään pettänyt. Olen mukava luonne. Tykkään tehdä kotitöitä ja tilaisuuden tullen bilettää. Olen kuulemma kaunis ja normaalivartaloinen.

Kuulostaako hyvältä?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:46"]Vastausten pituuksista voit kartoittaa kuka on oikeesti mies ja kuka femakko väärissä vaatteissa. Ei liirum laarum miehiä kiinosta vaan pillu.
[/quote] Mikäs aivopieru tämä oli?

Vierailija
82/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kiittänyt minun vastauksestasi? Eikö se miellyttänytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:11"]Voisitko vastata miksi listasit vain hyviä puolia itsestäsi?
[/quote]

En keksi itsestäni muita huonoja puolia kuin sen että tosiaan olen räiskyvä persoona joka tuntuu monen mielestä olevan erittäin huono puoli.

-ap
[/quote] Sano että olet provo. Tai jos et ole, niin ainakin hämmästyttävän itsekeskeisen ajattelutavan omaat. Eikö sinulle tule mieleen mitään huonoa puolta? Ulkonäössä vaikka liika lihavuus, iho-ongelmat, huonokuntoiset hiukset, lättänä peppu, kierot silmät? Luonteessa itseriittoisuus, epäkohteliaisuus, kaavoihin kangistuminen, kiinnostumattomuus eettisiin valintoihin kuten kierrätys tai eläintensuojelu, huolettomuus rahankäytön suhteen, huono sisustussilmä, äidinkieli tai matematiikantaito, seksuaalinen haluttomuus, sottaisuus, jatkuva pommiin nukkuminen, asioiden unohtelu, muiden aliarvioiminen, itsensä ylentäminen, mustavalkoisuus, rasismi, eläinviha, itsensä arvioiminen EPÄrealistisesti, kielitaidottomuus, syömishäiriö, mielenhäiriö, pitkäaikaissairaus, sivistymättömyys, liika meikkaus jne.
[/quote] Realistisesti-sana korjattu.

Vierailija
84/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:11"]Voisitko vastata miksi listasit vain hyviä puolia itsestäsi? [/quote] En keksi itsestäni muita huonoja puolia kuin sen että tosiaan olen räiskyvä persoona joka tuntuu monen mielestä olevan erittäin huono puoli. -ap [/quote] Sano että olet provo. Tai jos et ole, niin ainakin hämmästyttävän itsekeskeisen ajattelutavan omaat. Eikö sinulle tule mieleen mitään huonoa puolta? Ulkonäössä vaikka liika lihavuus, iho-ongelmat, huonokuntoiset hiukset, lättänä peppu, kierot silmät? Luonteessa itseriittoisuus, epäkohteliaisuus, kaavoihin kangistuminen, kiinnostumattomuus eettisiin valintoihin kuten kierrätys tai eläintensuojelu, huolettomuus rahankäytön suhteen, huono sisustussilmä, äidinkieli tai matematiikantaito, seksuaalinen haluttomuus, sottaisuus, jatkuva pommiin nukkuminen, asioiden unohtelu, muiden aliarvioiminen, itsensä ylentäminen, mustavalkoisuus, rasismi, eläinviha, itsensä arvioiminen EPÄrealistisesti, kielitaidottomuus, syömishäiriö, mielenhäiriö, pitkäaikaissairaus, sivistymättömyys, liika meikkaus jne. [/quote] Realistisesti-sana korjattu.

[/quote]Asiaa. Mutta ap ei "keksi" itsestään muita huonoja puolia kuin räiskyvyyden. Keksimisen sijaan voi katsoa peiliin. Jos kuva edelleen on yhtä yksipuolinen, se kertookin jo aika paljon. 

Vierailija
85/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:11"]Voisitko vastata miksi listasit vain hyviä puolia itsestäsi?
[/quote]

En keksi itsestäni muita huonoja puolia kuin sen että tosiaan olen räiskyvä persoona joka tuntuu monen mielestä olevan erittäin huono puoli.

-ap
[/quote]

Et keksinyt itsestäsi muita huonoja puolia? :D hohhoijaa...

Vierailija
86/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua..

Siis joo, onhan mulla huono iho aina viikko ennen kuukautisia kun hormonit jyllää. En ole maailman paras rahan käyttäjä. En Kierrätä, enkä ole eläinaktivisti. Olen keskivartalostani ehkä hieman lihavampi mitä toivioisin olevani. En ole sosiaalisesti niin rohkea kuin toivoisin. Mitä muuta vielä täytyy sanoa tähän avaukseen liittyen?

-ap

Vierailija
87/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:00"]Miksi et kiittänyt minun vastauksestasi? Eikö se miellyttänytkään.
[/quote]

Mikä sun vastaus mahtoi ollakaan?

-ap

Vierailija
88/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:15"]

Voi apua.. Siis joo, onhan mulla huono iho aina viikko ennen kuukautisia kun hormonit jyllää. En ole maailman paras rahan käyttäjä. En Kierrätä, enkä ole eläinaktivisti. Olen keskivartalostani ehkä hieman lihavampi mitä toivioisin olevani. En ole sosiaalisesti niin rohkea kuin toivoisin. Mitä muuta vielä täytyy sanoa tähän avaukseen liittyen? -ap

[/quote]

Hei, nyt kuulostit ekan kerran normaalilta ihmiseltä. :D

Vierailija
89/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnekuvauksesta tuli mieleen Mungo-Anna, todella iso EI sille.

Sekä yleensä ihmiset, jotka kuvaavat itseään suorapuheisiksi ovat juuri näitä töksäyttelijöitä ja heiltä puuttuu tilannetaju kokonaan. Arvostan ihmisessä enemmän tilannetajua, kuin "suorapuheisuutta".

Esimerkiksi, menen töihin valvottu yö takana ja menkkaturvotus päällä. Suorapuheinen näkee minut ja sanoo (rehellinen ja suorapuheinen kun on):

- Siis sä näytät ihan hirveeltä! Näytät muuten et oisit lihonu pari kiloo...

Tilannetajuinen ihminen vuorostaan sanoisi jotenkin näin (mikäli kokisi edes tarvetta kommentoida ulkomuotoani mihinkään suuntaan ellen sitä erikseen toisi ilmi/kysyisi oma-aloitteisesti):

- Näytät vähän väsyneeltä, onks kaikki ok?

Toinen esimerkki, sovitan vihreää mekkoa jonka olettaisi olevan peruja jostain isomummon ullakolta. Kun kysyn mielipidettä mekosta, suorapuheinen huudahtaa:

- Siis toihan on ihan hirvee! En ikinä suostuis laittaa, mitä sun päässäs liikkuu?

Tilannetajuinen puolestaan sanoisi:

- No en kyllä sinuna ostaisi. Varmasti löytyy nätimpi mekko!

Molemmissa esimerkeissä lauseiden pointti on aikalailla sama, mutta esitystapa eroaa melko radikaalisti.

Minulla on eräs kaveri, joka kokee aiheekseen töksäytellä kaikennäköistä, yleensä ulkonäköön liittyvää, koska hän nyt vain on niin suorapuheinen ja rehellinen. Hänen itsetuntonsa on myös aika pohjilla, ja yrittää tätä kautta nostaa itseään muiden yläpuolelle.

Mutta eihän tätä edes kysytty, koska olen nainen. 
Mutta jos ap ei löydä itsestään mitään kritisoitavaa, niin ehkäpä tuo suorapuheisuus voisi olla kehittämisen paikka? 

Vierailija
90/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:00"]Miksi et kiittänyt minun vastauksestasi? Eikö se miellyttänytkään. [/quote] Mikä sun vastaus mahtoi ollakaan? -ap

[/quote]

Se, jossa perustelin kynnyskysymykseni, ja jota et kiittänyt.

Vierailija
91/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:40"]

Olen melkoisen räiskyvä persoona, olen erittäin sanavalmis, huumorintajuinen ja sosiaalisesti taitava. Olen suorapuheinen ja rehellinen ihminen. Toisaalta minusta löytyy myös se rauhallisempi puoli, olen hoitaja ammatiltani ja töissä ollessani omaan lehmän hermot ja olen rauhallinen toisin kuin sitten siviilissä. Olen empaattinen mutta en liian ja olen erittäin ymmärtäväinen ja haluan tehdä hyvää ihmisille jotka ovat minulle tärkeitä. Minulla on kuitenkin rajani vaikka ymmärtävä olenkin. Suhteessa en ole mustasukkainen tai omistava, olen hullutteleva ja menevä ja tykästyn miehiin jotka saavat minut nauramaan. Olen vastuuntuntoinen ja luotettava, ikinä en ole ketään pettänyt. Olen mukava luonne. Tykkään tehdä kotitöitä ja tilaisuuden tullen bilettää. Olen kuulemma kaunis ja normaalivartaloinen. Kuulostaako hyvältä?

[/quote]

Onko sulla kierukat tai pillerit ja annatko paljaalla?

Vierailija
92/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, sori että vastaan vaikka en ole mies.

Halusin vain antaa sinulle jaksuhalin koska itse olen aika samanlainen monesta kohtaa kanssasi vaikka minä en olekaan räiskyvä persoona, mutta sen kohdan muistan hyvin vain koska jokainen täällä näytti tarttuvan siihen. Varmasti olet ihmisenä aivan loistava ja tsemppiä sinulle onnen etsimiseen :)

terv, yh-äiti

Vierailija
93/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:06"]

Mitä jos lisään tähän juttuun että olen 5-vuotiaan tytön yksinhuoltajaäiti....? -ap

[/quote]

Olisin kysynyt sähköpostiasi mutta tuo tappoi kiinnostukseni.

Vierailija
94/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman parisuhdehistoriani perusteella kun joku kuvailee itseään räiskyväksi tai temperamenttiseksi niin se helposti tarkoittaa itkupotkuraivareita pikkuasioista, turhaa draamaa, puutteellisia keskustelutaitoja ja muutenkin irrationaalista ja infantiilia, epätasapainoista luonteenlaatua. En voisi (enää) kuvitella seurustelevasi kanssasi, etsin (ja lopulta löysinkin) tasapainoisempaa ja aikuisempaa kumppania.

Oma kokemukseni toki aika suppea, mutta pariin juuri noilla sanoilla itseään kuvailevaan naiseen menin kokemattomuuttani sotkeutumaan ja kumpikin parivuotinen oli kyllä todella henkisesti kuluttavaa ja raskasta aikaa näin jälkikäteen ajateltuna. Makuja on tietysti monia ja ehkä jollekin toiselle räiskyvästä tai temperamenttisesta tulee jotain positiivisempia mielleyhtymiä.

Vierailija
95/99 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:40"]

Olen melkoisen räiskyvä persoona, olen erittäin sanavalmis, huumorintajuinen ja sosiaalisesti taitava. Olen suorapuheinen ja rehellinen ihminen. Toisaalta minusta löytyy myös se rauhallisempi puoli, olen hoitaja ammatiltani ja töissä ollessani omaan lehmän hermot ja olen rauhallinen toisin kuin sitten siviilissä. Olen empaattinen mutta en liian ja olen erittäin ymmärtäväinen ja haluan tehdä hyvää ihmisille jotka ovat minulle tärkeitä. Minulla on kuitenkin rajani vaikka ymmärtävä olenkin. Suhteessa en ole mustasukkainen tai omistava, olen hullutteleva ja menevä ja tykästyn miehiin jotka saavat minut nauramaan. Olen vastuuntuntoinen ja luotettava, ikinä en ole ketään pettänyt. Olen mukava luonne. Tykkään tehdä kotitöitä ja tilaisuuden tullen bilettää. Olen kuulemma kaunis ja normaalivartaloinen. Kuulostaako hyvältä?

[/quote]

Annatko pieraista vittuun?

Vierailija
96/99 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:37"]Oman parisuhdehistoriani perusteella kun joku kuvailee itseään räiskyväksi tai temperamenttiseksi niin se helposti tarkoittaa itkupotkuraivareita pikkuasioista, turhaa draamaa, puutteellisia keskustelutaitoja ja muutenkin irrationaalista ja infantiilia, epätasapainoista luonteenlaatua. En voisi (enää) kuvitella seurustelevasi kanssasi, etsin (ja lopulta löysinkin) tasapainoisempaa ja aikuisempaa kumppania.

Oma kokemukseni toki aika suppea, mutta pariin juuri noilla sanoilla itseään kuvailevaan naiseen menin kokemattomuuttani sotkeutumaan ja kumpikin parivuotinen oli kyllä todella henkisesti kuluttavaa ja raskasta aikaa näin jälkikäteen ajateltuna. Makuja on tietysti monia ja ehkä jollekin toiselle räiskyvästä tai temperamenttisesta tulee jotain positiivisempia mielleyhtymiä.

[/quote]

Joo no räiskyvällä persoonalla tarkoitan lähinnä että olen eloisa ja puhelias sekä temperamenttinen joka tarkoittaa lähinnä sitä että kiihdyn nopeasti mutta lepynkin kyllä nopeasti, en ole pitkävihainen. En ole siis ns. Rauhallinen ihminen,. Toki tarvittaessa olen, mutta oma perusluonteeni ei ole sellainen.

-ap

Vierailija
97/99 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:27"]Luonnekuvauksesta tuli mieleen Mungo-Anna, todella iso EI sille.

Sekä yleensä ihmiset, jotka kuvaavat itseään suorapuheisiksi ovat juuri näitä töksäyttelijöitä ja heiltä puuttuu tilannetaju kokonaan. Arvostan ihmisessä enemmän tilannetajua, kuin "suorapuheisuutta".

Esimerkiksi, menen töihin valvottu yö takana ja menkkaturvotus päällä. Suorapuheinen näkee minut ja sanoo (rehellinen ja suorapuheinen kun on):

- Siis sä näytät ihan hirveeltä! Näytät muuten et oisit lihonu pari kiloo...

Tilannetajuinen ihminen vuorostaan sanoisi jotenkin näin (mikäli kokisi edes tarvetta kommentoida ulkomuotoani mihinkään suuntaan ellen sitä erikseen toisi ilmi/kysyisi oma-aloitteisesti):

- Näytät vähän väsyneeltä, onks kaikki ok?

Toinen esimerkki, sovitan vihreää mekkoa jonka olettaisi olevan peruja jostain isomummon ullakolta. Kun kysyn mielipidettä mekosta, suorapuheinen huudahtaa:

- Siis toihan on ihan hirvee! En ikinä suostuis laittaa, mitä sun päässäs liikkuu?

Tilannetajuinen puolestaan sanoisi:

- No en kyllä sinuna ostaisi. Varmasti löytyy nätimpi mekko!

Molemmissa esimerkeissä lauseiden pointti on aikalailla sama, mutta esitystapa eroaa melko radikaalisti.

Minulla on eräs kaveri, joka kokee aiheekseen töksäytellä kaikennäköistä, yleensä ulkonäköön liittyvää, koska hän nyt vain on niin suorapuheinen ja rehellinen. Hänen itsetuntonsa on myös aika pohjilla, ja yrittää tätä kautta nostaa itseään muiden yläpuolelle.

Mutta eihän tätä edes kysytty, koska olen nainen. 
Mutta jos ap ei löydä itsestään mitään kritisoitavaa, niin ehkäpä tuo suorapuheisuus voisi olla kehittämisen paikka? 
[/quote]

Joo suorapuheisuudella en tarkoita tollaista töksäyttelyä :) lähinnä vain tykkään puhua asioista suoraan. Mutta tietenkään en kenellekään töksäyttele tolla tavalla. Lähinnä ehkä mulla on sitten sitä tilannetajua ton sun kuvauksen perusteella.

-ap

Vierailija
98/99 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:00"]Miksi et kiittänyt minun vastauksestasi? Eikö se miellyttänytkään. [/quote] Mikä sun vastaus mahtoi ollakaan? -ap

[/quote]

Se, jossa perustelin kynnyskysymykseni, ja jota et kiittänyt.
[/quote]

No kiitos siitä :)

-ap

Vierailija
99/99 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:33"]Hei ap, sori että vastaan vaikka en ole mies.

Halusin vain antaa sinulle jaksuhalin koska itse olen aika samanlainen monesta kohtaa kanssasi vaikka minä en olekaan räiskyvä persoona, mutta sen kohdan muistan hyvin vain koska jokainen täällä näytti tarttuvan siihen. Varmasti olet ihmisenä aivan loistava ja tsemppiä sinulle onnen etsimiseen :)

terv, yh-äiti
[/quote]

Kiitos :)

Uskon että se onni tulee vastaan kun on tullakseen :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi