Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies!! Voisitko kuvitella seurustelevasi kanssani?

Vierailija
18.01.2015 |

Olen melkoisen räiskyvä persoona, olen erittäin sanavalmis, huumorintajuinen ja sosiaalisesti taitava. Olen suorapuheinen ja rehellinen ihminen. Toisaalta minusta löytyy myös se rauhallisempi puoli, olen hoitaja ammatiltani ja töissä ollessani omaan lehmän hermot ja olen rauhallinen toisin kuin sitten siviilissä. Olen empaattinen mutta en liian ja olen erittäin ymmärtäväinen ja haluan tehdä hyvää ihmisille jotka ovat minulle tärkeitä. Minulla on kuitenkin rajani vaikka ymmärtävä olenkin. Suhteessa en ole mustasukkainen tai omistava, olen hullutteleva ja menevä ja tykästyn miehiin jotka saavat minut nauramaan. Olen vastuuntuntoinen ja luotettava, ikinä en ole ketään pettänyt. Olen mukava luonne. Tykkään tehdä kotitöitä ja tilaisuuden tullen bilettää. Olen kuulemma kaunis ja normaalivartaloinen.

Kuulostaako hyvältä?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulostaa hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räiskyvästä voi tulla epämiellyttäviä mielleyhtymiä. Itseäni ei niin pilestäjät innosta, mutta varmasti ottajia löytyy. Itse asiassa niitä onkin sen verran, että saat oikein itse valikoida sopivan. Kunhan et menisi valitsemaan sitä jännämiestä, jonka tuloksena tullaan sitten eronneena tänne palstalle valittamaan. M28

Vierailija
4/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi hyvältä! Itse asiassa taidan tunteakin yhden kaltaisesi henkilön..

Vierailija
5/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:44"]Räiskyvästä voi tulla epämiellyttäviä mielleyhtymiä. Itseäni ei niin pilestäjät innosta, mutta varmasti ottajia löytyy. Itse asiassa niitä onkin sen verran, että saat oikein itse valikoida sopivan. Kunhan et menisi valitsemaan sitä jännämiestä, jonka tuloksena tullaan sitten eronneena tänne palstalle valittamaan. M28
[/quote]

Monta kertaa olenkin miettinyt juuri tuota että olenko liian räiskyvä ja että pitäisikö rauhoittua. Osaan kuitenkin olla fiksu ja asiallinen.

Ja joo, hyvin monesti ne miehet joihin ihastun ovat ehkä niitä jännämiehiä joita ei sitten se suhde ja uskollisuus niin kiinnostakaan.

-ap

Vierailija
6/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:48"]Kuulostaa tosi hyvältä! Itse asiassa taidan tunteakin yhden kaltaisesi henkilön..
[/quote]

No onko hänellä miestä?

-ap

Vierailija
7/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaus ei paljoa kerro. Pitäisi livenä tuntea niin tietäisi.

Vierailija
8/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille varmaan olisi oleellisempaa kuulla enemmän ulkonäöstäsi.

Vierailija
9/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis tykkäät jaella persettä ympäri kyliä. Ei jatkoon.

Vierailija
10/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:52"]Eli siis tykkäät jaella persettä ympäri kyliä. Ei jatkoon.
[/quote]

Jaa miten niin?

-ap

Vierailija
11/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvälle, seurustelisin kanssasi!

T: mies

Vierailija
12/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:48"]Kuulostaa tosi hyvältä! Itse asiassa taidan tunteakin yhden kaltaisesi henkilön..
[/quote]

No onko hänellä miestä?

-ap
[/quote]On.

Vierailija
13/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ne miehet joihin ihastun..."

Kuvaamiesi ominaisuuksien mukaan olet oikein kiinnostava kumppani...

mutta sinun (-kin) ehkä kannattaa miettiä kuinka mahdottomia tai toisiaan poissulkevia ominaisuuksia etsit miehistä. 41v m

Vierailija
14/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lisään tähän juttuun että olen 5-vuotiaan tytön yksinhuoltajaäiti....?

-ap

Vierailija
15/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räiskyvyys on hyvä, jos se on spontaaniutta ja avointa (varauksetonta) perusasennetta toisiin ihmisiin, mutta huono, jos se on menevyyttä ja kyvyttömyyttä olla paikallaan. Eli kiltti ja samalla spontaani nainen on ihanteeni :) Heitä ei vaan kovin usein tapaa Suomessa.

Vierailija
16/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:10"]Räiskyvyys on hyvä, jos se on spontaaniutta ja avointa (varauksetonta) perusasennetta toisiin ihmisiin, mutta huono, jos se on menevyyttä ja kyvyttömyyttä olla paikallaan. Eli kiltti ja samalla spontaani nainen on ihanteeni :) Heitä ei vaan kovin usein tapaa Suomessa.
[/quote]

Ongelmia on paikallaan pysymisen kanssa sikäli etten osaa olla kotona esim tekemättä mitään. Olen kyllä harjoitellut sitä paljon ja onnistuu aina vaan paremmin. Menevä en sikäli ole lapsen vuoksi muuta kuin tilaisuuden tullen.

-ap

Vierailija
17/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:10"]Räiskyvyys on hyvä, jos se on spontaaniutta ja avointa (varauksetonta) perusasennetta toisiin ihmisiin, mutta huono, jos se on menevyyttä ja kyvyttömyyttä olla paikallaan. Eli kiltti ja samalla spontaani nainen on ihanteeni :) Heitä ei vaan kovin usein tapaa Suomessa. [/quote] Ongelmia on paikallaan pysymisen kanssa sikäli etten osaa olla kotona esim tekemättä mitään. Olen kyllä harjoitellut sitä paljon ja onnistuu aina vaan paremmin. Menevä en sikäli ole lapsen vuoksi muuta kuin tilaisuuden tullen. -ap

[/quote]

No ei sitten kuulosta kovin pahalta ;) Varsinkin jos olet vielä nätti.

Vierailija
18/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:10"]Räiskyvyys on hyvä, jos se on spontaaniutta ja avointa (varauksetonta) perusasennetta toisiin ihmisiin, mutta huono, jos se on menevyyttä ja kyvyttömyyttä olla paikallaan. Eli kiltti ja samalla spontaani nainen on ihanteeni :) Heitä ei vaan kovin usein tapaa Suomessa. [/quote] Ongelmia on paikallaan pysymisen kanssa sikäli etten osaa olla kotona esim tekemättä mitään. Olen kyllä harjoitellut sitä paljon ja onnistuu aina vaan paremmin. Menevä en sikäli ole lapsen vuoksi muuta kuin tilaisuuden tullen. -ap

[/quote]

No ei sitten kuulosta kovin pahalta ;) Varsinkin jos olet vielä nätti.
[/quote]

Olen nätti :)

-ap

Vierailija
19/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:06"]

Mitä jos lisään tähän juttuun että olen 5-vuotiaan tytön yksinhuoltajaäiti....? -ap

[/quote]

No se ei varsinaisesti tullut yllätyksenä. Mutta joo, kyllä voisin.

-m-

Vierailija
20/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. "Räiskyvyys", ammattisi ja etenkin yksinhuoltajuutesi ovat kaikki sellaisia asioita, jotka saisivat minut sanomaan "ei kiitos".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi