Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies!! Voisitko kuvitella seurustelevasi kanssani?

Vierailija
18.01.2015 |

Olen melkoisen räiskyvä persoona, olen erittäin sanavalmis, huumorintajuinen ja sosiaalisesti taitava. Olen suorapuheinen ja rehellinen ihminen. Toisaalta minusta löytyy myös se rauhallisempi puoli, olen hoitaja ammatiltani ja töissä ollessani omaan lehmän hermot ja olen rauhallinen toisin kuin sitten siviilissä. Olen empaattinen mutta en liian ja olen erittäin ymmärtäväinen ja haluan tehdä hyvää ihmisille jotka ovat minulle tärkeitä. Minulla on kuitenkin rajani vaikka ymmärtävä olenkin. Suhteessa en ole mustasukkainen tai omistava, olen hullutteleva ja menevä ja tykästyn miehiin jotka saavat minut nauramaan. Olen vastuuntuntoinen ja luotettava, ikinä en ole ketään pettänyt. Olen mukava luonne. Tykkään tehdä kotitöitä ja tilaisuuden tullen bilettää. Olen kuulemma kaunis ja normaalivartaloinen.

Kuulostaako hyvältä?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:56"]En voisi kuvitella. Kuulostat narsistilta. [/quote] Millä perusteella kuullostan narsistilta? Olen itse mt puolella hoitajana ja voin kertoa että et tiedä narsismista yhtään mitään.. -ap

[/quote]

Jos lukisit tämän keskustelun ulkopuolisen silmin, niin ymmärtäisit, mitä tarkoitan. En tietenkään voi tehdä varmoja johtopäätöksiä näin vähästä aineistosta. Ensivaikutelman perusteella kuulostat kuitenkin niin itsetietoiselta, että narsismitutkani antoi varoituksen ja varmuuden vuoksi kiertäisin kaukaa.

Vierailija
62/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma " time="18.01.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:44"]Lyhyesti sanottuna epävakaa kiukukkuperse. Pakenisin. t.mies [/quote] Nimenomaan en ole epävakaa kiukkuperse :) olen tasapainoinen ja en missään nimessä kiukkuinen ellei todella ole syytä :) -ap

[/quote]

No sori. Räiskyvä ja suorapuheinen tuo mieleen henkilön joka on aina henkissti ylä- tai alamäessä ja sanoo mitä sylki suuhun tuo. Jos olet mukava nainen, niin ei sinulla ole vaikeutta löytää mukavia miehiä.

t.mies
[/quote]

No joo, pakkohan mun on olla jollain tavalla vakaa jotta voin työtäni tehdä. En puhu mitä sylki suuhun kerroinhan olevani fiksu ja asiallinen kuitenkin

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:56"]En voisi kuvitella. Kuulostat narsistilta. [/quote] Millä perusteella kuullostan narsistilta? Olen itse mt puolella hoitajana ja voin kertoa että et tiedä narsismista yhtään mitään.. -ap

[/quote]

Jos lukisit tämän keskustelun ulkopuolisen silmin, niin ymmärtäisit, mitä tarkoitan. En tietenkään voi tehdä varmoja johtopäätöksiä näin vähästä aineistosta. Ensivaikutelman perusteella kuulostat kuitenkin niin itsetietoiselta, että narsismitutkani antoi varoituksen ja varmuuden vuoksi kiertäisin kaukaa.
[/quote]

Haha eli nainen ei saa olla itsevarma? :)

-ap

Vierailija
64/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"]

[/quote]

narsismi ei ole mielenterveys-ongelma, arvon hoitaja.

Vierailija
65/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kartoitat täällä markkina-arvoasi? Kuvaus sinänsä ei kerro ihmisestä mitään, eihän siinä selviä esim. keskinäinen henkilökemia/seksuaalinen vetovoima. Ihminen on kokonaisuus eikä lista asioista ja ihmisessä joko on tai ei ole se jokin juttu joka sitten kiinnostaa. Luettelemasi asiat ovat tulkintakysymyksiä, esim. räiskyvyys. Jokainen tulkitsee sen ihan omalla mittarillaan. Avaus kuulosti hieman myyntipuheelta. Entä ne huonot puolet? 

Kuten tuolla joku jo sanoikin, luettelossa ei ollut sellaisia asioita jotka hänelle merkitsisivät. Ei sinun ap tarvitse "tarjota" itseäsi kenellekään eikä jossain tietyssä paketissa/kääreessä. Ihminen ja kokonaisuus ratkaisee ja kokonaisuuteen kuuluu muutakin kuin lista tekijöitä joiden kuvitellaan keräävän pisteitä (kotityöt, empaattisuus jne). Loppupeleissä esim. seksuaalinen kemia näyttelee erittäin suurta osaa siinä natsaako vai ei. Muilla tekijöillä rakennetaan sitten sitä jatkoa. 

N40+ 

(hetero)

Vierailija
66/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"]

[/quote]

narsismi ei ole mielenterveys-ongelma, arvon hoitaja.
[/quote]

Persoonallisuushäiriö

-ap

Vierailija
67/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:22"]Miksi kartoitat täällä markkina-arvoasi? Kuvaus sinänsä ei kerro ihmisestä mitään, eihän siinä selviä esim. keskinäinen henkilökemia/seksuaalinen vetovoima. Ihminen on kokonaisuus eikä lista asioista ja ihmisessä joko on tai ei ole se jokin juttu joka sitten kiinnostaa. Luettelemasi asiat ovat tulkintakysymyksiä, esim. räiskyvyys. Jokainen tulkitsee sen ihan omalla mittarillaan. Avaus kuulosti hieman myyntipuheelta. Entä ne huonot puolet? 

Kuten tuolla joku jo sanoikin, luettelossa ei ollut sellaisia asioita jotka hänelle merkitsisivät. Ei sinun ap tarvitse "tarjota" itseäsi kenellekään eikä jossain tietyssä paketissa/kääreessä. Ihminen ja kokonaisuus ratkaisee ja kokonaisuuteen kuuluu muutakin kuin lista tekijöitä joiden kuvitellaan keräävän pisteitä (kotityöt, empaattisuus jne). Loppupeleissä esim. seksuaalinen kemia näyttelee erittäin suurta osaa siinä natsaako vai ei. Muilla tekijöillä rakennetaan sitten sitä jatkoa. 

N40+ 

(hetero)
[/quote]

En millään tavalla testaa markkina-arvoani, kunhan huvikseni tein aloituksen tänne. :)

-ap

Vierailija
68/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"]

[/quote]

[/quote]

Onko itsetietoisuus sinusta narsismin määritelmä?

-ap

Vierailija
69/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile itseäsi lyhyesti, vaikka viidellä adjektiivillä. Kuvaile sitten samaan tapaan millaista miestä etsit. Miten kiteyttäisit tuon pitkän sepustuksesi lyhyemmin?

Vierailija
70/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika unelmanaiselta. Lapsi häirinnee nuoria ja vähemmän kypsiä miehiä, mutta tuskin vähän kypsempiä.

Vierailija
71/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:56"]En voisi kuvitella. Kuulostat narsistilta. [/quote] Millä perusteella kuullostan narsistilta? Olen itse mt puolella hoitajana ja voin kertoa että et tiedä narsismista yhtään mitään.. -ap [/quote] Jos lukisit tämän keskustelun ulkopuolisen silmin, niin ymmärtäisit, mitä tarkoitan. En tietenkään voi tehdä varmoja johtopäätöksiä näin vähästä aineistosta. Ensivaikutelman perusteella kuulostat kuitenkin niin itsetietoiselta, että narsismitutkani antoi varoituksen ja varmuuden vuoksi kiertäisin kaukaa. [/quote] Haha eli nainen ei saa olla itsevarma? :) -ap

[/quote]

Terveellä tavalla saa olla. Tapa, jolla se kuuluu sinusta, ei kuulosta terveeltä.

Aloitusviestikin oli, niin kuin joku sanoi, jonkinlainen myyntipuhe. Miksi kukaan avaisi nettikeskustelun viestillä, joka on täytetty omilla hyvillä puolillaan? Ja ilmiselvästi odotat muiden kehuja vielä päälle? Se ei ole normaalia, vaan narsistista käytöstä.

Viesteistäsi puuttuu itsekritiikki, vaikka ketjun tarkoituksena piti olla pohdinta kelpaamisestasi. Miksi et pohdiskele lainkaan huonoja puoliasi, jos mietit kelpaamistasi? Et kertomasi mukaan edes näe muita huonoja puolia itsessäsi, kuin "räiskyvyys". Toisin sanoen, ajaudut muiden kanssa konflikteihin (itsekkään?) käytöksesi takia. Miehesikin masennus ja alkoholismi ovat mahdollisesti seurausta parisuhteenne dynamiikasta, jossa on - yllätys yllätys - KAKSI osapuolta.

Hälytyskellot soivat ja lujaa!

Vierailija
72/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän, ammatin ja lapsen suhteen kaikki olisi ihan ok, ei mainittavaa, mutta luonteen kuvaus on vähän niin ja näin. Räiskyvä persoona tarkoittaa lähes aina kovaäänistä höpöttelijää, joka puuttuu toisten asioihin, kiroilee ja vetää huomion aina itseensä. Tätä ei ihminen kyllä itselleen myönnä, koska nuo negatiiviset puolet on niin helppo kääntää positiivisiksi: kovaääninen tarkoittaa selkeästi puhuvaa, asioihin puuttuminen empatiaa, kiroilu on rehellistä rempseyttä jne. Lisäksi suurin osa pitää huumorintajuaan hyvänä vaikka oikeasti hauskoja ihmisiä on tyyliin 15 % väestöstä. Mukavaksi itseään kuvaileminen voi tarkoittaa melkein mitä vain, sillä mikä oikeasti on mukavuutta? Hulluttelevuus voi meinata sitä että tykkää käydä baareissa ja hulluin teko mitä on ikinä tehnyt, oli kun näytti tanssilavalla tissinsä tai kun "sanoi suorat sanat" jollekin kaupan myyntipäällikölle.

Eli ei tuosta oikein mitään irti saanut.

Vierailija
73/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olen mies,en jaksanut sun empatia sosiaalia lukea 3 sanaa pitemmälle, mut voisin sun kanssa varmaan seukata.

Vierailija
74/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausten pituuksista voit kartoittaa kuka on oikeesti mies ja kuka femakko väärissä vaatteissa. Ei liirum laarum miehiä kiinosta vaan pillu.

Vierailija
75/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että täällä netissä ryömivät ne introvertit, jotka pelkäävät räiskyviä, ja tuolla tosielämässä könyävät ne ekstrovertit, jotka ovat niitä räiskyviä...

Vierailija
76/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanavalmis ja räiskyvä nainen on parasta! Mutta enää en ottaisi naista, jolla jo lapsia. Kahdesti koettu, ei kiva. Harmi.

Mies 39 v.

Vierailija
77/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:56"]En voisi kuvitella. Kuulostat narsistilta. [/quote] Millä perusteella kuullostan narsistilta? Olen itse mt puolella hoitajana ja voin kertoa että et tiedä narsismista yhtään mitään.. -ap [/quote] Jos lukisit tämän keskustelun ulkopuolisen silmin, niin ymmärtäisit, mitä tarkoitan. En tietenkään voi tehdä varmoja johtopäätöksiä näin vähästä aineistosta. Ensivaikutelman perusteella kuulostat kuitenkin niin itsetietoiselta, että narsismitutkani antoi varoituksen ja varmuuden vuoksi kiertäisin kaukaa. [/quote] Haha eli nainen ei saa olla itsevarma? :) -ap

[/quote]

Terveellä tavalla saa olla. Tapa, jolla se kuuluu sinusta, ei kuulosta terveeltä.

Aloitusviestikin oli, niin kuin joku sanoi, jonkinlainen myyntipuhe. Miksi kukaan avaisi nettikeskustelun viestillä, joka on täytetty omilla hyvillä puolillaan? Ja ilmiselvästi odotat muiden kehuja vielä päälle? Se ei ole normaalia, vaan narsistista käytöstä.

Viesteistäsi puuttuu itsekritiikki, vaikka ketjun tarkoituksena piti olla pohdinta kelpaamisestasi. Miksi et pohdiskele lainkaan huonoja puoliasi, jos mietit kelpaamistasi? Et kertomasi mukaan edes näe muita huonoja puolia itsessäsi, kuin "räiskyvyys". Toisin sanoen, ajaudut muiden kanssa konflikteihin (itsekkään?) käytöksesi takia. Miehesikin masennus ja alkoholismi ovat mahdollisesti seurausta parisuhteenne dynamiikasta, jossa on - yllätys yllätys - KAKSI osapuolta.

Hälytyskellot soivat ja lujaa!
[/quote]

Hahahaaa :D

Tein aloituksen vain aloituksen otsikon vuoksi, en siksi että haluan ruotia suhdettani täällä.

Jos ajattelet masennuksen ja alkoholiongelman olevan toisen ihmisen aikaansaannosta, olet pahasti hakoteillä. :)

-ap

Vierailija
78/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi pitäisi kritisoida itseäni? Siis onhan mussa kritisoivaa mutta miksi se pitäisi tehdä täällä?

- ap

Vierailija
79/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:49"]

Ja miksi pitäisi kritisoida itseäni? Siis onhan mussa kritisoivaa mutta miksi se pitäisi tehdä täällä? - ap

[/quote]kysymyshän kuului: Mies, voisitko kuvitella seurustelevasi kanssani? 

Kuinkahan moneen kertaan täällä on jo tiedusteltu myös niiden huonojen puolien perään. Niitä jokaisessa on ja ne ns. kuuluvat kauppaan. Jokainen jolla on vähänkin syvempää kokemusta parisuhteista, tietää että sen kuoren takaa löytyy muutakin ja mitä se sitten tässä tapauksessa olisi. Ei kukaan osta sikaa säkissä jos haluaa muutakin kuin seksiä. 

Vierailija
80/99 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:11"]Voisitko vastata miksi listasit vain hyviä puolia itsestäsi?
[/quote]

En keksi itsestäni muita huonoja puolia kuin sen että tosiaan olen räiskyvä persoona joka tuntuu monen mielestä olevan erittäin huono puoli.

-ap
[/quote] Sano että olet provo. Tai jos et ole, niin ainakin hämmästyttävän itsekeskeisen ajattelutavan omaat. Eikö sinulle tule mieleen mitään huonoa puolta? Ulkonäössä vaikka liika lihavuus, iho-ongelmat, huonokuntoiset hiukset, lättänä peppu, kierot silmät? Luonteessa itseriittoisuus, epäkohteliaisuus, kaavoihin kangistuminen, kiinnostumattomuus eettisiin valintoihin kuten kierrätys tai eläintensuojelu, huolettomuus rahankäytön suhteen, huono sisustussilmä, äidinkieli tai matematiikantaito, seksuaalinen haluttomuus, sottaisuus, jatkuva pommiin nukkuminen, asioiden unohtelu, muiden aliarvioiminen, itsensä ylentäminen, mustavalkoisuus, rasismi, eläinviha, itsensä arvioiminen realistisesti, kielitaidottomuus, syömishäiriö, mielenhäiriö, pitkäaikaissairaus, sivistymättömyys, liika meikkaus jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä