Mies!! Voisitko kuvitella seurustelevasi kanssani?
Olen melkoisen räiskyvä persoona, olen erittäin sanavalmis, huumorintajuinen ja sosiaalisesti taitava. Olen suorapuheinen ja rehellinen ihminen. Toisaalta minusta löytyy myös se rauhallisempi puoli, olen hoitaja ammatiltani ja töissä ollessani omaan lehmän hermot ja olen rauhallinen toisin kuin sitten siviilissä. Olen empaattinen mutta en liian ja olen erittäin ymmärtäväinen ja haluan tehdä hyvää ihmisille jotka ovat minulle tärkeitä. Minulla on kuitenkin rajani vaikka ymmärtävä olenkin. Suhteessa en ole mustasukkainen tai omistava, olen hullutteleva ja menevä ja tykästyn miehiin jotka saavat minut nauramaan. Olen vastuuntuntoinen ja luotettava, ikinä en ole ketään pettänyt. Olen mukava luonne. Tykkään tehdä kotitöitä ja tilaisuuden tullen bilettää. Olen kuulemma kaunis ja normaalivartaloinen.
Kuulostaako hyvältä?
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:52"]Mutta miksi et ole yhdessä lapsen isän kanssa? oliko klassinen vahinkolaukaus yhdenillan hoidon kanssa? [/quote] Ei vaan isä masentui ja alkoholisoitui suhteen aikana -ap
[/quote]
Mikä oli sinun osuutesi siihen?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:56"]Onko sinulla huono itsetunto kun kyselet täällä miehiltä seurustelisivatko he sun kanssa? :D
[/quote]
Ei ole huono itsetunto :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:52"]Mutta miksi et ole yhdessä lapsen isän kanssa? oliko klassinen vahinkolaukaus yhdenillan hoidon kanssa? [/quote] Ei vaan isä masentui ja alkoholisoitui suhteen aikana -ap
[/quote]
Mikä oli sinun osuutesi siihen?
[/quote]
Ajatteletko niin että masennus ja alkoholisoituminen ovat toisen ihmisen syytä?
-ap
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:51"]Kuulostat ihan mukavalta ihmiseltä ja en pysty kuvittelemaan kiinnostuvani tuon perusteella.
M37
[/quote]
Miksi et? :)
-ap
[/quote]
Kuvaus kuulosti todella vieraalta - hyvin kaukana asioista joilla itse kuvailisin ketään. Sinällään ihan hyviä asioita toki. Pääsyy kuitenkin, että et maininnut mitään asiaa joka olisi mielenkiintoista tai erityistä juuri minun mielestäni.
M37
No entäs ne huonot puolet?
Listasit vaa hyvät, sekin kertoo jo jostain.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:51"]Kuulostat ihan mukavalta ihmiseltä ja en pysty kuvittelemaan kiinnostuvani tuon perusteella.
M37
[/quote]
Miksi et? :)
-ap
[/quote]
Kuvaus kuulosti todella vieraalta - hyvin kaukana asioista joilla itse kuvailisin ketään. Sinällään ihan hyviä asioita toki. Pääsyy kuitenkin, että et maininnut mitään asiaa joka olisi mielenkiintoista tai erityistä juuri minun mielestäni.
M37
[/quote]
Kiitos vastauksesta :)
-ap
Huomiohuoran vikaa, ja vielä lapsi-ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:56"]Kauanko ap olet ollut yksin?
Miksi oletat tai ainakin kyselet, voisiko mies kuvitella seurustelevansa kanssasi?
Kuvailisivatko sinut tuntevat kaverit ja työtoverit sinua samoin kuin itse teet, vai eroaisiko kuvaus omastasi?
[/quote]
Pari vuotta olen ollut yksin. En halua esitellä lapselle ketä vaan. Samalla tavalla kaverini kuvailisi kuin itsekin kuvailen :)
-ap
Kyllä huomaa että on naisetkin tullut kommentoimaan tähän ketjuun :)
-ap
En voisi vaikutat rasittavalta ihmiseltä. Sosiaalisesti lahjakas ja sanavalmis/ suorapuheinen eivät sovi yhteen. Kuulostat aika itseäsi täynnä olevalta. Uskon kuitenkin että löydät miehen. Tuosta suorapuheiseta tulee vielä mieleen ihminen joka töksäyttelee "totuuksia" ja loukkaa muita.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:22"]En seurustelisi. "Räiskyvyys", ammattisi ja etenkin yksinhuoltajuutesi ovat kaikki sellaisia asioita, jotka saisivat minut sanomaan "ei kiitos". [/quote] Saako kysyä mikä noissa asioissa on sinulle "ei kiitos"? :) -ap
[/quote]
En viihdy "räiskyvien" ihmisten seurassa, olen lähtökohtaisesti kiinnostunut seurustelusta akateemisesti koulutettujen naisten kanssa enkä halua sotkeentua kehenkään, jolla on (kotona asuvia) lapsia.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:56"]En voisi kuvitella. Kuulostat narsistilta.
[/quote]
Millä perusteella kuullostan narsistilta? Olen itse mt puolella hoitajana ja voin kertoa että et tiedä narsismista yhtään mitään..
-ap
Voisitko vastata miksi listasit vain hyviä puolia itsestäsi?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:08"]En voisi vaikutat rasittavalta ihmiseltä. Sosiaalisesti lahjakas ja sanavalmis/ suorapuheinen eivät sovi yhteen. Kuulostat aika itseäsi täynnä olevalta. Uskon kuitenkin että löydät miehen. Tuosta suorapuheiseta tulee vielä mieleen ihminen joka töksäyttelee "totuuksia" ja loukkaa muita.
[/quote]
Kiitos rehellisestä vastauksesta :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:44"]Lyhyesti sanottuna epävakaa kiukukkuperse. Pakenisin. t.mies [/quote] Nimenomaan en ole epävakaa kiukkuperse :) olen tasapainoinen ja en missään nimessä kiukkuinen ellei todella ole syytä :) -ap
[/quote]
No sori. Räiskyvä ja suorapuheinen tuo mieleen henkilön joka on aina henkissti ylä- tai alamäessä ja sanoo mitä sylki suuhun tuo. Jos olet mukava nainen, niin ei sinulla ole vaikeutta löytää mukavia miehiä.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:11"]Voisitko vastata miksi listasit vain hyviä puolia itsestäsi?
[/quote]
En keksi itsestäni muita huonoja puolia kuin sen että tosiaan olen räiskyvä persoona joka tuntuu monen mielestä olevan erittäin huono puoli.
-ap
A