Mies!! Voisitko kuvitella seurustelevasi kanssani?
Olen melkoisen räiskyvä persoona, olen erittäin sanavalmis, huumorintajuinen ja sosiaalisesti taitava. Olen suorapuheinen ja rehellinen ihminen. Toisaalta minusta löytyy myös se rauhallisempi puoli, olen hoitaja ammatiltani ja töissä ollessani omaan lehmän hermot ja olen rauhallinen toisin kuin sitten siviilissä. Olen empaattinen mutta en liian ja olen erittäin ymmärtäväinen ja haluan tehdä hyvää ihmisille jotka ovat minulle tärkeitä. Minulla on kuitenkin rajani vaikka ymmärtävä olenkin. Suhteessa en ole mustasukkainen tai omistava, olen hullutteleva ja menevä ja tykästyn miehiin jotka saavat minut nauramaan. Olen vastuuntuntoinen ja luotettava, ikinä en ole ketään pettänyt. Olen mukava luonne. Tykkään tehdä kotitöitä ja tilaisuuden tullen bilettää. Olen kuulemma kaunis ja normaalivartaloinen.
Kuulostaako hyvältä?
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:22"]En seurustelisi. "Räiskyvyys", ammattisi ja etenkin yksinhuoltajuutesi ovat kaikki sellaisia asioita, jotka saisivat minut sanomaan "ei kiitos".
[/quote]
Saako kysyä mikä noissa asioissa on sinulle "ei kiitos"? :)
-ap
yh-äitiys on itselleni aika no no. ja räiskyvä luonne joskus kielii mt-ongelmista..
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:38"]yh-äitiys on itselleni aika no no. ja räiskyvä luonne joskus kielii mt-ongelmista..
[/quote]
No tässä tapauksessa ei ole kyse mt-ongelmasta, olen vain melko temperamenttinen. :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:40"]
Olen melkoisen räiskyvä persoona, olen erittäin sanavalmis, huumorintajuinen ja sosiaalisesti taitava. Olen suorapuheinen ja rehellinen ihminen. Toisaalta minusta löytyy myös se rauhallisempi puoli, olen hoitaja ammatiltani ja töissä ollessani omaan lehmän hermot ja olen rauhallinen toisin kuin sitten siviilissä. Olen empaattinen mutta en liian ja olen erittäin ymmärtäväinen ja haluan tehdä hyvää ihmisille jotka ovat minulle tärkeitä. Minulla on kuitenkin rajani vaikka ymmärtävä olenkin. Suhteessa en ole mustasukkainen tai omistava, olen hullutteleva ja menevä ja tykästyn miehiin jotka saavat minut nauramaan. Olen vastuuntuntoinen ja luotettava, ikinä en ole ketään pettänyt. Olen mukava luonne. Tykkään tehdä kotitöitä ja tilaisuuden tullen bilettää. Olen kuulemma kaunis ja normaalivartaloinen. Kuulostaako hyvältä?
[/quote]
eräs suurimmista ihastuksistani oli älykäs, positiivinen, sanavalmis, huumorintajuinen ja sosiaalisesti taitava nainen. ikävä kyllä emme voineet alkaa olemaan yhdessä...
pääosin kuulostat oikein sopivalle kumppanille.
t. m46
Lyhyesti sanottuna epävakaa kiukukkuperse. Pakenisin.
t.mies
Minkä ikäinen olet? Miksi olet vielä vapaana? Missä lapsen isä on?
Minkä ikäinen olet? Miksi olet vielä vapaana? Missä lapsen isä on?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:44"]Lyhyesti sanottuna epävakaa kiukukkuperse. Pakenisin.
t.mies
[/quote]
Nimenomaan en ole epävakaa kiukkuperse :) olen tasapainoinen ja en missään nimessä kiukkuinen ellei todella ole syytä :)
-ap
Kuulostat ihan mukavalta ihmiseltä ja en pysty kuvittelemaan kiinnostuvani tuon perusteella.
M37
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:47"]Minkä ikäinen olet? Miksi olet vielä vapaana? Missä lapsen isä on?
[/quote]
Olen hieman alle 30v. Olen vapaa koska "sopivaa" kumppania ei ole eron jälkeen vielä löytynyt. Mies oli hyvä aluksi, mutta suhteen aikana sairastui masennukseen ja alkoholismiin. Enää ei kelpaa suhteeseen "Kuka vaan" :)
-ap
Mutta miksi et ole yhdessä lapsen isän kanssa? oliko klassinen vahinkolaukaus yhdenillan hoidon kanssa?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:51"]Kuulostat ihan mukavalta ihmiseltä ja en pysty kuvittelemaan kiinnostuvani tuon perusteella.
M37
[/quote]
Miksi et? :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:40"]
Olen melkoisen räiskyvä persoona, olen erittäin sanavalmis, huumorintajuinen ja sosiaalisesti taitava. Olen suorapuheinen ja rehellinen ihminen. Toisaalta minusta löytyy myös se rauhallisempi puoli, olen hoitaja ammatiltani ja töissä ollessani omaan lehmän hermot ja olen rauhallinen toisin kuin sitten siviilissä. Olen empaattinen mutta en liian ja olen erittäin ymmärtäväinen ja haluan tehdä hyvää ihmisille jotka ovat minulle tärkeitä. Minulla on kuitenkin rajani vaikka ymmärtävä olenkin. Suhteessa en ole mustasukkainen tai omistava, olen hullutteleva ja menevä ja tykästyn miehiin jotka saavat minut nauramaan. Olen vastuuntuntoinen ja luotettava, ikinä en ole ketään pettänyt. Olen mukava luonne. Tykkään tehdä kotitöitä ja tilaisuuden tullen bilettää. Olen kuulemma kaunis ja normaalivartaloinen. Kuulostaako hyvältä?
[/quote]
eräs suurimmista ihastuksistani oli älykäs, positiivinen, sanavalmis, huumorintajuinen ja sosiaalisesti taitava nainen. ikävä kyllä emme voineet alkaa olemaan yhdessä...
pääosin kuulostat oikein sopivalle kumppanille.
t. m46
[/quote]
Miksi ette voineet?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:52"]Mutta miksi et ole yhdessä lapsen isän kanssa? oliko klassinen vahinkolaukaus yhdenillan hoidon kanssa?
[/quote]
Ei vaan isä masentui ja alkoholisoitui suhteen aikana
-ap
Onko sinulla huono itsetunto kun kyselet täällä miehiltä seurustelisivatko he sun kanssa? :D
En voisi kuvitella. Kuulostat narsistilta.
Kauanko ap olet ollut yksin?
Miksi oletat tai ainakin kyselet, voisiko mies kuvitella seurustelevansa kanssasi?
Kuvailisivatko sinut tuntevat kaverit ja työtoverit sinua samoin kuin itse teet, vai eroaisiko kuvaus omastasi?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:06"]
Mitä jos lisään tähän juttuun että olen 5-vuotiaan tytön yksinhuoltajaäiti....? -ap
[/quote]
Ei haittaa, mä olen kahden lapsen yh-iskä :D
T: mies