Mun tuurilla kumminki ihan kohta synnytän!
Mies on työreissussa, vanhemmat Tukholmassa, sisko perheineen Lontoossa, ystävä 1 Noro-viruksen uhrina kotona, ystävä 2 töissä ja serkku vanhempiensa luona. Koko lähistöllä asuva lähipiiri on muualla ja ensimmäinen nuista tulee kotiin tiistaina. Tajusin asian vasta just äsken, tuskin ovat itekkään sitä tajunneet :D LA vasta 14.2 ja ei tässä muuten mitään mutta tän päivän on supistellu ja nyt supistukset on alkanu oleen jo voimakkaampia ja tiheempiä. Jospa olis kumminki ohimeneviä vielä! En tiiä itkeekkö vaiko nauraa jos se nyt syntyy :D
Kommentit (121)
Tsemppiä AP! Tuuthan sitte kertomaan meille miten kaikki meni? :)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:12"]
Täällä ollaan. Sairaalaan tulin hiukka jälkeen 9, pääsin suoraan sisälle ja kappas, olin 6cm auki. Eli tänne jäin suoraan, supistukset ei vieläkään erityisen kivuliaita ole. Saa nähdä pääsenkö oikeasti näin helpolla vai onko tuska vielä edessä :D (kattokaa nyt, vieläki naurattaa) AP
[/quote]
Byääh minulla pääsi hormonihuuruitku, kun olet niin ihanan söpö ihmien! :D t. rv 30+3
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:12"]
Täällä ollaan. Sairaalaan tulin hiukka jälkeen 9, pääsin suoraan sisälle ja kappas, olin 6cm auki. Eli tänne jäin suoraan, supistukset ei vieläkään erityisen kivuliaita ole. Saa nähdä pääsenkö oikeasti näin helpolla vai onko tuska vielä edessä :D (kattokaa nyt, vieläki naurattaa) AP
[/quote]
Byääh minulla pääsi hormonihuuruitku, kun olet niin ihanan söpö ihmien! :D t. rv 30+3
[/quote]
Sama täällä! Toivottavasti kaikki menee hyvin :) t. rv 15+1
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:12"]
[/quote]
[/quote]
Voi huhhuh..
Nyt tsemppiä! Mihin me naiset ei pystyttäis ;), voimia ja toivottavasti miehesi pääsee pian. :) ♥
Tuossa kävi joku opiskelijaneitokainen tunkemassa sormia minun sisään ja totes että ei mene montaa tuntia niin vauva on ulkona. Ja heti kun niin tahdon niin tää opiskelija tulee minun kaveriksi. Sinänsä siis kaikki okei! Oon aina aatellu että tuun ämppään itteni täyteen kipulääkkeitä synnytyksessä, mutta eipä tässä kovin niille näytä tarvetta olevan. Pelottaa että onko tää oikeesti muka näin helppoa? Joudun niin kärsimään vielä jossaki vaiheessa :D AP
Tsemppiä ihan kauheasti. Vaikka varmasti tuntuu vaikealta synnyttää yksin, tai ilman tukihenkilöä, niin kyllä sä pystyt siihen. Miehesi tapaa sitten tuhisevan käärön kunhan pääsee kotiin takaisin. Ajattele tulevaa vauvaa, pian näet hänet ja pääset tutustumaan ihan uuteen pieneen ihmiseen :)
Tsemppiä!!voi se lääketarve vielä iskeä yön päälle..mut ihana palkinto oottelee ❤ t.rv 20 ja risat
Tulee ihan omat synnytykset mieleen
Laita sit kuva tänne :)) että uskotaan
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:53"]Laita sit kuva tänne :)) että uskotaan
[/quote]
mää en millään ymmärrä että MIKSI alottajan pitäs meille mitään todistella? :-DD tsemppiä ap!
Toivotaan että pääset helpolla loppuun asti!
Jokohan on kohta beibe maailmassa? Mulla 6cm->vauvan syntyminen meni alle tunti :D Hurjan helppo synnytys, toka oliki sitte vaikea.
Jokohan on kivut iskeny ku ap ei enää kirjottele. Koeta kestää ap!!♡
Taitaa tulevalla isillä olla pikku paineet päällä.
Oon kyllä kateellinen alottajalle :D nimin. supistellu kivuliaasti jo kaksi viikkoa, mitään ei auki.
Ei kannata manata. Sanoin raskaustestin tehtyäni että oon sitten vappuna synnyttämässä kuopusta, arvatkaapa minä päivänä syntyi? Olin muuten sairaalaan mennessä 6cm auki ja reilu 3 tunnissa oli tyttö pihalla :)
Ja esikoisen synnytin yksin koska vauva päätti tulla vauhdilla juuri kun mies oli kotona nukkumassa, sen jälkeen kun kolmen päivän käynnistys ei ollut saanut mitään aikaan. Mies ehti paikalle 15 min vauvan syntymän jälkeen. Mutta synnytyksestä ei jäänyt mitään hampaankoloon, oli todella rauhallinen tilanne imukupeista ja muista huolimatta. Ehkä siksi olinkin niin rauhallinen kun olen tällainen vieraskorea ja tuntemattomia vaan paikalla :D
Hyvin sä pärjäät, tsemppiä!
Se voi olla että vauva on ihan justiinsa maailmassa! Ellei oo jo :-)
Tsemppiä! Itse synnytin viime kesänä. Naureskellen soitin miehelle että pari kertaa on supistellu. Tunnin supistelujen jälkeen päätettiin lähteä sairaalaan näytille kun äitini oli syöksysynnyttäjä. No mitäs, kohdunsuu oli 8cm auki ja nauratti vielä todellakin. En tosiaan voinu uskoa!
Tunnin päästä oli poika maailmassa :)