Mun tuurilla kumminki ihan kohta synnytän!
Mies on työreissussa, vanhemmat Tukholmassa, sisko perheineen Lontoossa, ystävä 1 Noro-viruksen uhrina kotona, ystävä 2 töissä ja serkku vanhempiensa luona. Koko lähistöllä asuva lähipiiri on muualla ja ensimmäinen nuista tulee kotiin tiistaina. Tajusin asian vasta just äsken, tuskin ovat itekkään sitä tajunneet :D LA vasta 14.2 ja ei tässä muuten mitään mutta tän päivän on supistellu ja nyt supistukset on alkanu oleen jo voimakkaampia ja tiheempiä. Jospa olis kumminki ohimeneviä vielä! En tiiä itkeekkö vaiko nauraa jos se nyt syntyy :D
Kommentit (121)
Tsemppiä! Toivottavasti ei vielä kunnolla käynnisty niin mieski ehtii matkaan!
Siis mikä ihme tässä nyt on ongelmana? Ajattelin, että aapeella on lapsia kotona ja siksi ei halua lähteä, mutta ei taida olla. Huh.
Tsemppiä, hyvin sä parhaat vaikkei mies ehtisikään mukaan! Tule sitten kertomaan miten kävi, mä myös jään kuulolle.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:14"]Siis mikä ihme tässä nyt on ongelmana? Ajattelin, että aapeella on lapsia kotona ja siksi ei halua lähteä, mutta ei taida olla. Huh.
[/quote]
Oliskohan se ongelmana että jos nyt synnyttää niin joutuu hoitamaan homman ilman miestä ja läheisiä?
Pystyykö serkku lähtemään töistä sulle kaveriksi?
Voi olla nopeakin joskus ensisynnytys. Olin itse sattumalta sairaalassa kun lapsivesi meni ja samalla sekunnilla alkoi säännölliset supistukset. Kun supistuksia oli tullut 4h, sanoin että nyt kipu alkaa olla sellaista että olisin lähtenyt sairaalaan (en siis ollut ottanut mitään lääkettä vielä) - tuosta 3h ja vauva oli sylissä. Olin tuolloin tuon kommentin sanoessani noin 5cm auki.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:14"]Siis mikä ihme tässä nyt on ongelmana? Ajattelin, että aapeella on lapsia kotona ja siksi ei halua lähteä, mutta ei taida olla. Huh. [/quote] Oliskohan se ongelmana että jos nyt synnyttää niin joutuu hoitamaan homman ilman miestä ja läheisiä?
[/quote]
Niin? En tajua vieläkään.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:14"]Siis mikä ihme tässä nyt on ongelmana? Ajattelin, että aapeella on lapsia kotona ja siksi ei halua lähteä, mutta ei taida olla. Huh. [/quote] Oliskohan se ongelmana että jos nyt synnyttää niin joutuu hoitamaan homman ilman miestä ja läheisiä?
[/quote]
[/quote]
Jotku haluaa synnytykseen tukihenkilön. Kaikki ei ole niin koviksia kun sinä ilmeisesti olet.
Mää voin tulla kaveriksi! Sano vaan mikä sairaala :-D
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:16"]
[/quote]
[/quote]
:DD
Kannattaa käydä näytillä varmuuden vuoksi. Joskus tuollainen pienikin tuntemus voi aukoa paikkoja..