Mun tuurilla kumminki ihan kohta synnytän!
Mies on työreissussa, vanhemmat Tukholmassa, sisko perheineen Lontoossa, ystävä 1 Noro-viruksen uhrina kotona, ystävä 2 töissä ja serkku vanhempiensa luona. Koko lähistöllä asuva lähipiiri on muualla ja ensimmäinen nuista tulee kotiin tiistaina. Tajusin asian vasta just äsken, tuskin ovat itekkään sitä tajunneet :D LA vasta 14.2 ja ei tässä muuten mitään mutta tän päivän on supistellu ja nyt supistukset on alkanu oleen jo voimakkaampia ja tiheempiä. Jospa olis kumminki ohimeneviä vielä! En tiiä itkeekkö vaiko nauraa jos se nyt syntyy :D
Kommentit (121)
miten teitä voi kiinnostaa näin paljon jonkun tuntemattoman naisen pillun repeäminen?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:12"]miten teitä voi kiinnostaa näin paljon jonkun tuntemattoman naisen pillun repeäminen?
[/quote]
Kerrassaan kumma juttu, älä järkyty. MUTTA kaikki ihmiset ei ajattele kuin sinä? Jotku on iloisia ihan tuntemattomankin synnyttämisestä.
Noin 5 min mun viimesimmän viestin jälkeen alko tapahtumaan ryminällä ja reilu tunti sitte synty tyttö. Mitat on jo kadonnu mielestä, hiukkasen noloa. Pikkuruinen hän kuitenkin oli! Siitäki huolimatta oikeen terve. Serkku ehti just ja just kaveriksi ja mies oli messissä elektroniikan välityksellä. Ja toinen vähän nolo juttu, ootte ekat jolle kerron! Muille en edes sanonu synnyttämään menosta mitään, pitäs nyt tää asia jotenki muotoilla :D
Ihan semmonen wtf olo. Justhan mää täällä naureskelin ja nyt vauva on maailmassa. Ja silti semmonen olo että en ois synnyttäny ollenkaan. Ihan niinku uni. Pitäs varmaan nukkua tai jotain. AP
Onnea alottaja!!!!! Ihan niinku mun synnytys, ennen kun ehdin tajutakkaan niin vauva oli jo maailmassa. Kyllä meni pari päivää siinä ihan vaan ajatusten kokoamisessa!
Olikohan nyt oikean apn viesti tuo? Tai no niin, kyllähän monet synnyttää nopeaa. Itselläniki yksi syöksysynnytys takana. Supistusten alkamisesta 3h ja pötköttelin sairaalassa laittamassa viestejä sukulaisille.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:22"]Noin 5 min mun viimesimmän viestin jälkeen alko tapahtumaan ryminällä ja reilu tunti sitte synty tyttö. Mitat on jo kadonnu mielestä, hiukkasen noloa. Pikkuruinen hän kuitenkin oli! Siitäki huolimatta oikeen terve. Serkku ehti just ja just kaveriksi ja mies oli messissä elektroniikan välityksellä. Ja toinen vähän nolo juttu, ootte ekat jolle kerron! Muille en edes sanonu synnyttämään menosta mitään, pitäs nyt tää asia jotenki muotoilla :D
Ihan semmonen wtf olo. Justhan mää täällä naureskelin ja nyt vauva on maailmassa. Ja silti semmonen olo että en ois synnyttäny ollenkaan. Ihan niinku uni. Pitäs varmaan nukkua tai jotain. AP
[/quote]
Kato siitä vauvan sängyn kortista... ;)
Onnea! Ihanaa kun jaoit tarinan :) muista nukkua ja syödä! Itse muistan synnytyksen jälkeen uskomattoman nälän.. puoli tuntia siitä että söin kaksi lautasillista ruokaa niin maha jo kurisi.. luulin että sisälmykset etsii paikkojaan mutta hoitajat kantoivat lisää ruokaa :D
Paljon Onnea teidän perheelle! :)❤ Taitaa lapsesta tulla aikamoinen vitsinvääntäjä kun tällaisen tilanteen syntymäkseen valitsi.
Onnea!!! :) Heh, onneksi on nykyään mahdollista valtameren takaa olla "mukana"! Eihän se tietenkään sama oo ku oikeesti paikalla oleminen, mutta parempi ku ei mitään.
voiko joku tosissaan uskoa tätä tarinaa...provo on.
Ap voisi pistää kuvaa vauvelista tänne palstalle ja todistaa, että puhuu totta.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 02:10"]voiko joku tosissaan uskoa tätä tarinaa...provo on.
Ap voisi pistää kuvaa vauvelista tänne palstalle ja todistaa, että puhuu totta.
[/quote]
Mitä se kuva todistais? Netti täynnä vauvojen kuvia.
Ap siis synnytti 20-30 minuutissa viimesen viestin jälkeen.... joo tosi uskottavaa, jos oli "vain" 6 cm auki.... Ja mitat unohtunut ja kaikkee muuta outoa. No kiva sunnuntai provohan tämä oli.
Aaaa toivottavasti ap kertoo meille miten kävi sitte kunhan ehtii!!