Mun tuurilla kumminki ihan kohta synnytän!
Mies on työreissussa, vanhemmat Tukholmassa, sisko perheineen Lontoossa, ystävä 1 Noro-viruksen uhrina kotona, ystävä 2 töissä ja serkku vanhempiensa luona. Koko lähistöllä asuva lähipiiri on muualla ja ensimmäinen nuista tulee kotiin tiistaina. Tajusin asian vasta just äsken, tuskin ovat itekkään sitä tajunneet :D LA vasta 14.2 ja ei tässä muuten mitään mutta tän päivän on supistellu ja nyt supistukset on alkanu oleen jo voimakkaampia ja tiheempiä. Jospa olis kumminki ohimeneviä vielä! En tiiä itkeekkö vaiko nauraa jos se nyt syntyy :D
Kommentit (121)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 05:04"]
Ap siis synnytti 20-30 minuutissa viimesen viestin jälkeen.... joo tosi uskottavaa, jos oli "vain" 6 cm auki.... Ja mitat unohtunut ja kaikkee muuta outoa. No kiva sunnuntai provohan tämä oli.
[/quote]
No mä olin sairaalaan mennessä 4cm auki, supisteli kyllä jo melko lailla ja kipeää kävi. Mua ei naurattanut kuten ap:ta. Reilu puoli tuntia ja poika oli maailmassa. Ei tuo nopeus siten mitään kovin uskomatonta ole. Kannattaa vielä muistaa, että ap:ta oli supistellut koko päivän eli synnytys ei ollut mikään erityisen nopea. Loppu sitä toki oli, mutta niin se joskus menee, ensin on hidasta menoa ja loppu sitten ryminää.
Huhuu ap, miten menee muksun kanssa? Joko on isä suomeen saatu?
Soittaa vaan ambulanssia sitten.
Ja piilotat niille avaimen kukkaruukkuun
-2
Kiva mies sulla ku jättää yksin
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:39"]Soittaa vaan ambulanssia sitten.
[/quote]
Ja pääsenhän minä taksillaki. Enemmän tässä huolestuttaa se "yksin" synnyttäminen. Mutta jospa tää ei vielä kumminkaan käynnistys, ei nää supistukset kovin pahoja vielä ole jos pystyn täälläki olemaan :D AP
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:40"]Kiva mies sulla ku jättää yksin
[/quote]
Koko 9 kuukauttako sitä pitäisi vaimoa vahtia?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:40"]Kiva mies sulla ku jättää yksin
[/quote]
Mies on työreissulla. Varmaan ois pitänyt irtisanoutua kun emäntä pamahtia paksuks että voi mahaa kaverina pidellä.
[/quote]
Miehen firmassa ei saa kyllä varalta vapaata melkeen kuukausi ennen synnytystä ihan vaan siksi että jos vaimo sattuu synnyttämään, kumma paikka! Ja tosiaankaan ei ollu minkään sortin supistuksia tai hassua oloa vielä sillon ku mies lähti. AP
En nyt halua pelotella mutta just noin mun synnytys käynnisty. Yhtäkkiä alko pikkusen supisteleen, sitten ne hiljalleen vaan voimistu ja voimistu. 30 h ekasta pikkusupparista oli vauva sylissä.
Onko sulla siis jatkuvalla syötöllä jo koko päivän supistellu? Ei missään vaiheessa ole ollut pidempää taukoa? Kannattaa mennä tsekattavaksi. Itsellä oli hieman sama tilanne ja sairaalassa selvis että olin jo 6cm auki.
Voi ei :D
Onko mies kaukanakin reissussa?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:47"]Onko sulla siis jatkuvalla syötöllä jo koko päivän supistellu? Ei missään vaiheessa ole ollut pidempää taukoa? Kannattaa mennä tsekattavaksi. Itsellä oli hieman sama tilanne ja sairaalassa selvis että olin jo 6cm auki.
[/quote]
Ei oo ollut kovin pitkää taukoa, ehkä max tunnin ajan ollu kokonaan ilman supistuksia joskus iltapäivällä. Nyt alko huolestuttaan! Ap
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:48"]Voi ei :D
Onko mies kaukanakin reissussa?
[/quote]
Jenkeissä asti :D Sieltä ei noin vaan tänne tulla. Se on ihan paniikissa siellä kun sinne soitin. AP
True AV-mamma kertoo synnytyksestään ensin AV:lle ja sitten läheisille :D
noo.. 2. kerralla 8cm sairaalaan tullessa, 1h ja vauva pihalla. Kolmosesta aukesi vartissa 5cm--->10cm ja siitä vartti ja 4.5kg oli pihalla, kiitos jonkin jalkaan pistettävän kipupiikin. Eli 30min ihan mahdollista
0cm-->10cm puolitoista tuntia. Ei naurattanut, mutta joskus tapahtuu nopeastikin...