Mun tuurilla kumminki ihan kohta synnytän!
Mies on työreissussa, vanhemmat Tukholmassa, sisko perheineen Lontoossa, ystävä 1 Noro-viruksen uhrina kotona, ystävä 2 töissä ja serkku vanhempiensa luona. Koko lähistöllä asuva lähipiiri on muualla ja ensimmäinen nuista tulee kotiin tiistaina. Tajusin asian vasta just äsken, tuskin ovat itekkään sitä tajunneet :D LA vasta 14.2 ja ei tässä muuten mitään mutta tän päivän on supistellu ja nyt supistukset on alkanu oleen jo voimakkaampia ja tiheempiä. Jospa olis kumminki ohimeneviä vielä! En tiiä itkeekkö vaiko nauraa jos se nyt syntyy :D
Kommentit (121)
Voin vaan kuvitella miltä miehestä tuntuu jos lenteleekin isänä kotiin:)
Ap tainnut lähteä sairaalaan. Jännää! Toivottavasti saadaan vastaus tähän ketjuun kun/jos tilanne rauhoittuu ;)
Ap tainnu mennä sairaalaan! Kerro sitten kun ehdit että mitä kuuluu! :))
Tsemppiä ap:lle! Mä olen yhden lapsistani synnyttänyt yksin ja ei se niin kauheaa ollut. Kätilö oli lähes kokoajan kanssani (muissa synnytyksissä olin mieheni kanssa eikä kätilöä paljon näkynyt). Olo oli ihan turvallinen kokoajan. Mies ehti sairaalaan vasta tunti vauvan syntymän jälkeen.
Ai kun mulla jännittää apn puolesta!
Ihanaa jännitystä sunnuntaihin!!!
Minkätakia niin moni kysyy mikä ongelma siinä nyt on? Jos itse olette synnyttäneet yksin niin varmasti suurin osa ihmisistä haluaa läheisen tuekseen. Taitaa olla teillä paha olla kun viitsittekin ladella ilkeyksiänne toisrn elämän suurimman tapahtuman äärellä! Ei sitä kukaan montaa kertaa koe elämässään eikä se ole koskaan mikään pikkujuttu vaikka kaikki sujuisikin hienosti! Varmasti isäkin haluaisi olla paikalla kun hänen lapsensa syntymästä nyt kuitenkin on kysymys. Tsemppiä ap! :)
Täällä ollaan. Sairaalaan tulin hiukka jälkeen 9, pääsin suoraan sisälle ja kappas, olin 6cm auki. Eli tänne jäin suoraan, supistukset ei vieläkään erityisen kivuliaita ole. Saa nähdä pääsenkö oikeasti näin helpolla vai onko tuska vielä edessä :D (kattokaa nyt, vieläki naurattaa) AP
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:12"]Täällä ollaan. Sairaalaan tulin hiukka jälkeen 9, pääsin suoraan sisälle ja kappas, olin 6cm auki. Eli tänne jäin suoraan, supistukset ei vieläkään erityisen kivuliaita ole. Saa nähdä pääsenkö oikeasti näin helpolla vai onko tuska vielä edessä :D (kattokaa nyt, vieläki naurattaa) AP
[/quote]
Tsemppiä!!!!♥♥
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:14"]Mitäs mies tuumas?
[/quote]
Ihan kauhussaan oli, yrittää saada aiemmat lennot tänne. Harmittaa sen puolesta. AP.
Jospa sulla olis semmonen ihanan rauhallinen synnytys edessä!
Hienoa! Kuulostaa mun ekalta synnytykseltäni, jossa oli sama tilanne kun pääsin sairaalaan ja kyllä muakin tuossa vaiheessa vielä nauratti. Se rankempi vaihe tulee vielä, mutta kun olet noin pitkälle avautunut helposti, on hyvät mahdollisuudet, että se rankempi vaihe ei ole hirveän raskas eikä varsinkaan kestä älyttömän kauaa. Nopean tuskan kestää lopulta paremmin, vaikka se sillä hetkellä voi tuntua siltä, ettei pysty. Kyllä pystyy! Ja kun noin pitkälle olet päässyt helposti, voit luottaa siihen, että sillä hetkellä kun epätoivo iskee, homma on jo melkein ohi! Tsemppiä!
T. Se joka oli myös naureskellut kotona synnytysten alut
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:20"]Jospa sulla olis semmonen ihanan rauhallinen synnytys edessä!
[/quote]
Ryminät varmaan vasta eessä päin :D Nyt fyysisesti ihan ok olo, henkisesti ei niinkään! AP
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:20"]Hienoa! Kuulostaa mun ekalta synnytykseltäni, jossa oli sama tilanne kun pääsin sairaalaan ja kyllä muakin tuossa vaiheessa vielä nauratti. Se rankempi vaihe tulee vielä, mutta kun olet noin pitkälle avautunut helposti, on hyvät mahdollisuudet, että se rankempi vaihe ei ole hirveän raskas eikä varsinkaan kestä älyttömän kauaa. Nopean tuskan kestää lopulta paremmin, vaikka se sillä hetkellä voi tuntua siltä, ettei pysty. Kyllä pystyy! Ja kun noin pitkälle olet päässyt helposti, voit luottaa siihen, että sillä hetkellä kun epätoivo iskee, homma on jo melkein ohi! Tsemppiä!
T. Se joka oli myös naureskellut kotona synnytysten alut
[/quote]
Kiitos! :) AP
En ymmärrä, mihin sä noita naapureita, äitejä ja työkavereita tartteet, jos synnytys tulee. Ilmeisesti mitään lastenhoito-ongelmaa ei kuitenkaan kun eka vasta tulossa. Kyllä siellä synnyttämässä voi käydä ihan yksinkin, joten ei hätää.