Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pidätte puolison kanssa eri margariinista

Vierailija
18.01.2015 |

Tuliko kiistaa margariinimerkistä? Poikaystävän kanssa aina väittely kauppareissulla voihyllyllä, kun itse tahtoisin oivariinia ja mies flooraa. Pitääköhän yhteen muutettaessa molempien ostaa oma margariinipaketti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, av-raati on siis sitä mieltä, että joka jääkaapissa pitää olla sen seitsemää sorttia joka elintarviketta ja kompromissien tekeminen tai lemppariherkustaan satunnaisesti luopuminen yhteisen talouden (raha) nimissä on alapeukun arvoinen asia. Aika jännä juttu, kun samat mammat kuitenkin vaatii, että rahojen on oltava yhteiset, vaikka toinen ei tienaisi juuri mitään. 

Vierailija
2/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kompromisseihin parisuhteissa. Miksi sopia vesitetystä puolivälin ratkaisusta, joka ei tyydytä kumpaakaan? Tässä asassa molempien on kuitenkin helppo saada juuri se, mitä haluaa. Meillä on ainakin tarpeeksi iso jääkaappi kahdelle leviterasialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ilmeisen helppoja tapauksia kun kummallekin kelpaa kaikki levitteet ja ostetaan Prismasta sitä rainbowta halvalla enimmäkseen. Tottakai parasta on oivariini, mutta kaikki käy.

Vierailija
4/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:39"]

Meillä sama, mies haluaa Floraa ja minä Oivariinia. Tehtiin kompromissi ja ostetaan Oivariinia.

[/quote]

Miten se on kompromissi että teette sinun mielesi mukaan?

Vierailija
5/27 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään Voilevista ja mies Oivariinista. Se tosin syö leipää joka päivä ja minä pari kertaa viikossa, joten useimmiten miehen valinnan mukaan mennään. Ei kylläkään oo ongelmaa ostaa kahta pakettia rahallisessa mielessä, mut Voilevi ei kyl säily homehtumatta niin kauaa kun mun käytössä tarvis. Yhessä käydään kaupassa ja molemmat valitsee mielitekojensa mukaan ja jotkut asiat valitaan yhdessä kompromisseja tehden hinnan ja säilyvyyden perusteella.

+-30v pari

Vierailija
6/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy kahta sorttia margariinia jääkaapista, mitä sitä kinastelemaan.

Vierailija
7/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma paketti on hyvä ratkaisu. Miksi toisen pitäisi suostua syömään toisen suosikkia, jos ei siitä pidä.

Vierailija
8/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi olla erilaisia levitteitä. Meillä on usein 3-4 erilaista purkkia käytössä, jokaiselle makunsa mukaan.

Vierailija
9/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsin meidän perheeltä margariinin syönnin, koska karppaan. Meillä syödään vain voita. T: Perheen pää

Vierailija
10/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehelläni on omat ketsuppipullot. Kumpikaan ei halua luopua omasta lempparista. Ihan käteväähän se on molemmat ostaa kun säilyvät, varsinkin jos teillä tulee asiasta kinaa.

Vierailija
11/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenmuuttaessa pitää muutenkin tehdä jonkinlainen sopimus siitä, mitä sinne yhteiseen jääkaappiin ostetaan. Jos mies tykkää lauantaimakkarasta, mutta itse et voi sitä sietää, vaan haluat kalkkunaleikettä, ostatteko vuoroviikoin kummankin suosikkia, joka kerta kumpaakin vai opetteleeko toinen syömään sitä toisen lempparia.

Sama juttu margariinin, juuston, juomien, herkkujen ym. suhteen. Yhteinen jääkaappi on yleensä jonkinlainen kompromissi. Joillekin sopii se, että se joka maksaa, saa päättää, paitsi jos tulot on ihan eri luokkaa ja toinen maksaa aina kauppakäynnit, sitten pitää vain sopia, kumman maun mukaan mennään. Aina se ei ole ihan helppoa, mieltymykset voi poiketa paljonkin. 

Vierailija
12/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiistaa tulee jostain MARGARIINISTA niin voi kyllä tulla aika hankalaa muutenkin yhdessäelo. Olen kahden miehen kanssa asunut, ikinä ei ole ollut mikään ongelma sopia jääkaapin sisällöstä. Jos on vaikea sopia kumpaa syödään, ostakaa tosiaan omat rasiat, eihän margariini edes maksa kuin sen 1-3 euroa.

Vierailija
13/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tykätään eri leikkeleistä joten molemmat ostavat niitä mitä haluavat syödä. Helppo juttu. Ja jos näin olisi myös levitteen kanssa niin taatusti ostettaisiin omat.

Vierailija
14/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsin meidän perheeltä margariinin syönnin, koska karppaan. Meillä syödään vain voita. T: Perheen pää

Vierailija
15/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule tuommoisista ongelmaa. Meillä molemmat syö pääasiassa omia ruokiansa. Jos pääruoka on sama, saatetaan silti laittaa eri lisukkeet.

Vierailija
16/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies syö kolesterolia alentavaa Benecolia, muu perhe Oivariinia. No problem!

Vierailija
17/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi syödään samoja merkkejä, no miehelle on yleensä ihan sama. Paitsi silloin tällöin ostetaan metukkkaa hälle ja minulle muuta leikkelettä, nyt tainnut viimeisen parin kuukauden ajan olla molempia.
N21

Vierailija
18/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuopukselle oivariinia, esikoiselle keijua (maitoallergia), miehelle voita ja minä en käytä ollenkaan rasvoja leivän päällä. Jokaiselle jotakin siis. Ei tämä mikään ongelma ole. 

Vierailija
19/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on eri levitteet. Ihan kuin on leikkeleetkin. Kullekin makunsa mukaan. Äiti ja teinipoika.

Vierailija
20/27 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus eri purkit, joskus käytämme samaa, emme kumpikaan ole niin tarkkoja ja typerän jääräpäitä jonkun näin pienen asian takia. Pärjäämme myös ilman lempituotettakin ja emme skitsoa ihan kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi