Jos pidätte puolison kanssa eri margariinista
Tuliko kiistaa margariinimerkistä? Poikaystävän kanssa aina väittely kauppareissulla voihyllyllä, kun itse tahtoisin oivariinia ja mies flooraa. Pitääköhän yhteen muutettaessa molempien ostaa oma margariinipaketti.
Kommentit (27)
Meillä on eri maku ja molempia ostetaan aina
Meillä sama, mies haluaa Floraa ja minä Oivariinia. Tehtiin kompromissi ja ostetaan Oivariinia.
Niin kauan kun minä maksan syömiset meillä syödään sitä mitä minä sanon.
-mies-
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:42"]
Niin kauan kun minä maksan syömiset meillä syödään sitä mitä minä sanon.
-mies-
[/quote]Niin kauan kun sinä et kaupassa käy, niin sinulla ei ole asiaan mitään sanomista.
-pomo-
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:24"]
Meillä on kuopukselle oivariinia, esikoiselle keijua (maitoallergia), miehelle voita ja minä en käytä ollenkaan rasvoja leivän päällä. Jokaiselle jotakin siis. Ei tämä mikään ongelma ole.
[/quote]
Meillä tässä tapauksessa kaikki käyttäisivät Keijua.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:24"]
Meillä on kuopukselle oivariinia, esikoiselle keijua (maitoallergia), miehelle voita ja minä en käytä ollenkaan rasvoja leivän päällä. Jokaiselle jotakin siis. Ei tämä mikään ongelma ole.
[/quote]
Meillä tässä tapauksessa kaikki käyttäisivät Keijua.
[/quote]
Mies inhoaa margariineja. Kuopus taas on tottunut oivariiniin ja haluaa sitä. Esikoinenkin käytti sitä ennen maitoallergian toteamista, hänellä se siis todettiin aika myöhään, vaikka varmaan ihan pienestä on ollutkin.
Sain perusteltua miehelleni järkipuheen avulla, miksi kannattaa käyttää minun suosimaani margariinia, ja siitä lähtien ollaan vain sitä ostettu.