Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkkyyys tulee geeeneissä? Moniko teidän suvussa on kynyt yliopiston? Meillä on ainakiin 20 yliopiston käynyyttä.

Vierailija
05.11.2021 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se takaan elämässä onnistumisen kun on käynnyt ylliopiston 2:lla ällällä

Vierailija
22/28 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa lukema on noin 100%. Isoäitini ei käynyt, koska hänen isänsä oli suurlähettiläs ja äiti oli kuollut, eivätkä he asuneet yhdessä maassa aina kuin joitain vuosia. Isoäiti peri niin ison omaisuuden, että nautti elämästä aikanaan diplomaatin vaimona muutenkin riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suvussa vain yksi on lisäkseni käynyt yliopiston. Minä olen vanhempi ja kävin sen ennen häntä. Kaikki muut ovat duunareita ja maaseudulta lähtöisin, me yliopiston käyneet ollaan nuorempaa sukupolvea. Maailma oli silloin ennen erilainen, mutta ei ainakaan omilla vanhemmilla olisi kykyjäkään ollut siihen, eikä mitään kiinnostustakaan. Itselle se kiinnostus jotenkin syttyi ja olen aina ollut koulussa ihan hyvä. Muutin pois maalta heti kun pystyin.

Vierailija
24/28 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä niistä geeneistä, meillä vain minä ja mieheni. Molemmat lapsemme ovat yliopistossa, ihan omaa ansiota.

Vierailija
25/28 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto-opiskelu ei ole yksioikoisesti erityisen älykkyyden todiste. Ihan normiälyllä sinne yliopistoon pääsee. Pääsykokeissa mitataan pääasiassa sen alan kirjallisuudesta hankittua tietoa jolle haetaan opiskelemaan.

Vierailija
26/28 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Mensan jäsen ja sukuni ensimmäinen akateeminen.

Vierailija
27/28 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, meidän suvussa on tasan 2 maisteria. Mies ja exänsä ovat molemmat akateemisia mutta kaikki lapset duunareita. Minusta tämä on mennyt nin että minun on ollut pakko tähdätä korkealle kun en ole halunnut jatkaa suvun köyhyyttä ja kurjuutta. Miehen lapset taas ovat eläneet ikänsä rahan keskellä eivätkä ole tajunneet ettei se jatku elleivät itse panosta. 

Vierailija
28/28 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tai mieheni suvussa ei ole ketään yliopiston käynyttä, vaikka työelämässä olemme ja on asunnot, autot, jne. Lapsemme taisi saada erittäin huonot geenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan