Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

posting not allowed??

Vierailija
18.01.2015 |

Miksi, en ole tehnyt mitään pahaa :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:22"]Mun pädi tekee tota joskus. Ärsyttävää. Miten bannauksen sitten huomaa?
[/quote] Oon saanut sellaiset oikeetkin banaanit, kertoin jo toisessa ketjussa miksi (Silloin kun Nikke Ankara katosi oli ketjussa muistutus "kuin Chicago kuoli- biisistä. EN VOI SIETÄÄ SITÄ, SE JÄÄ VUOROKAUSIKSI PAHIMMILLAAN PÄÄHÄN. Vaihta päässä vaan tekijää, tyyliin "jäi anoppi itkemään...", "Jäi murre itkemään, mä vielä kuolevan sen purulelun nään". Kuitenkin, provosoiduin pahasti koska olin myös nälkäinen. Kirjoitin, että olisi hauskaa jos Nukke löytyis murhattu ja siihen liittyis CSI- tyylinen murhavyyhti ja jännyyksiä.) Kadun tietty, koska eihän tuo biisi ole Niken vika, bannini ansaitsin! Tänne kirjoituslootaan tulee sellanen IP-estetty samalla fontilla ja kirjiankoolla kun se päivän kestänyt kirjautumismuistutus..

Vierailija
2/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa vaikka tuohon allaolevaan ja muista että moderaattori tekee arvion siitä mikä on mitäkin etkä sinä.

http://www.vauva.fi/keskustelujen_saannot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kanssa joskus. Ärsyttää jos on kirjoittanut pitkän tekstin. Ja ikinä en ole mitään asiatonta kirjoittanut.

Vierailija
4/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Vierailija
5/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:59"]Vertaa vaikka tuohon allaolevaan ja muista että moderaattori tekee arvion siitä mikä on mitäkin etkä sinä.

http://www.vauva.fi/keskustelujen_saannot
[/quote] No oon varmasti joskus, mutta kun en ole mitään viimeiseen viikkoon :(
Kaks kertaa pitkä viesti jäänyt kirjoittamatta.

Vierailija
6/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:59"]Vertaa vaikka tuohon allaolevaan ja muista että moderaattori tekee arvion siitä mikä on mitäkin etkä sinä. http://www.vauva.fi/keskustelujen_saannot [/quote] No oon varmasti joskus, mutta kun en ole mitään viimeiseen viikkoon :( Kaks kertaa pitkä viesti jäänyt kirjoittamatta.

[/quote]

Ehkä joku noista noin 100 ip-osoitetta päivässä bannatuiksi saavista antipedo-jankkareista on saanut sen ip-osoitteen puolestasi banniin. Ei siis mitään henkilökohtaista, huono tuuri vaan :)

Vierailija
7/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole bannausta vaan järjestelmän virhe. Päivitä sivu, se yleensä auttaa. Jos bannataan, sivulla näkyy musta teksti -ip-osoitteesi on blokattu- kohdissa joihin viestejä kirjoitetaan.

Vierailija
8/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä välillä tulee noita. Siirtymällä täysversioon (sivun alalaidasaa linkki) pystyy silti kirjoittamaan. Ja sen tekstin voi kopioida ja liittää sitten sinne täysversioon.

Vierailija
9/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiiliversiossa mulle on tullut tuo jo useita päiviä nyt. Siksi käytänkin täysversiota puhelimellakin. Kyse ei ole banneista koska jos olisi, ei kommentointi onnistuisi täysversiossakaan.

Vierailija
10/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep. Mulle mobiilissa välillä tulee myös "viesti on pakollinen" vaikka on pitkä viesti kirjoitettuna. Pakko käyttää täysversiota kun mobiili ei vaan toimi. Se kakkossivukin...

Vierailija
11/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et, mutta minä olen. Me kumpikin käytämme samaa jaettua IP-osoitetta, ja sinua rangaistaan minun synneistäni.

Vierailija
12/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoit just lähetä, ja sit heti perään toisen kerran

Vierailija
13/13 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pädi tekee tota joskus. Ärsyttävää. Miten bannauksen sitten huomaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan