Olen rakastunut ystäväni mieheen, mitä tekisit minuna?
Pari kuukautta sitten huomasimme ystäväni miehen kanssa, että meillä synkkää hyvin ja yksi asia johti toiseen ja lopulta aloitimme salasuhteen.
Minulle kävi toisen naisen rooli ja se oli suoraan sanottuna jännittävääkin ja seksi tuntui paremmalta, kun se oli sellaista tabumaista kun ystävän miehen kanssa on mistä saa lisä kiksejä.
Nyt kuitenkin olen huomannut, että olen todella rakastunut tähän ihanaan mieheen, vaikka alunperin tämän piti olla lyhyt juttu, josta ystäväni ei pitänyt koskaan saada tietää.
Miten toimisit minun tilanteessa? Kannattaako yrittää saada mies itselle ja rikkoa ystävyys?
Tiedän että moni teistä paheksuu asiaa, mutta kyse on rakkaudesta. Myönnän että asia hävettää jonkin verran kun näin olen tehnyt ystäväni seläntakana, mutta samalla koen, että tämä mies todennäköisesti on elämäni rakkaus. Meillä on kemiaa jonka ani harva kokee.
Kommentit (273)
Käännä tilanne toisin päin ja kuvittele. Sinulla ja miehelläsi on mielestäsi hyvä liitto ja parisuhde.
Sitten ystäväsi tulee ja vie sinulta miehesi. Mitä sanot , mitä luulet kokevasi? Miltä se tuntuisi?
Tee mitä haluat. Ystäviä tulee ja menee muutenkin joka tapauksessa.
Onko ap tällä ”ystävälläsi” lapsia kyseisen miehen kanssa?
Eipä tuota tarvinne edes miettiä. Olisin toimimatta. Unohda koko mies. Vähänpä kuulostat ystävyyttä arvostavan, surullinen tapaus olet. Tunteille ei mitään voi, käytökseen voi, ja tähän aina vaikuttaa tulisikin. Pariudu ja toimi vapaan miehen kanssa. Unohda varatut. En ymmärrä, enkä ikinä tule ymmärtämäänkään, että kuinka varattujen kanssa pelehtivät voivat elää itsensä kanssa. Missä omatunto ja itsekunnioitus? Ei mitään itsehillintää ja moraali loistaa poissaolollaan...
"Kyse on rakkaudesta". Ei, ei ole. Kyse on puhtaasti haluista. Taidat olla halujesi vietävissä ja älylliset toimintosi menettänyt. Heikko olet, samoin muut varattuihin sortuneet.
Se mies pettäisi kuitenkin sitten jonkun muun naisen kanssa. Ne jotka ovat tähän taipuvaisia niin ei ne muutu. Varatulla on vastuu, siitä se lähtee.
Tuhoa se heidän parisuhde kun kyllähän naisen pitää saada mitä nainen haluaa
"Heikko olet, samoin muut varattuihin sortuneet"
Ei se toisenkaan naisen osa ole hyvä. Toisaalta en tuomitse jos nainen on sinkku, koska mies pettää sitten jonkun muun kanssa. Eikä ne niitä vaimoja halua jättää kuitenkaan toisen naisen takia, joten niistä suhteista ei mitään sen kummempaa taida syntyä. Ne ovat pelkkää hauskanpitoa, joten ei kannata elätellä sen suurempia toiveita.
Tähän on yksinkertainen ratkaisu. Aloitat suhteen minun kanssani ja jätät vanhat kuviot sikseen. Teemme lapsen tai pari, haet avioeroa ja viet puolet omaisuudestani. Sitten minun pitää maksaa elatusmaksuja mutta katkeroidun ja alkoholisoidun kun olet vieraannuttanut lapsemme enkä kykene enää maksamaan lasten kuluja. Seuraavaksi valitat täällä että olen huono mies ja minusta ei ole mihinkään ja palstalla ollaan samaa mieltä. Tuossa tulevaisuudennäkymä joka on realistinen toteuttaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Se mies pettäisi kuitenkin sitten jonkun muun naisen kanssa. Ne jotka ovat tähän taipuvaisia niin ei ne muutu. Varatulla on vastuu, siitä se lähtee.
Tässä on kyse YSTÄVÄN miehestä. Ja sä meinaat että sen kanssa kannattaa muhinoida, kun kuitenkin se pettäis jonkun muun kanssa. Aivan sairasta.
Huonot teot on huonoja tekoja, vaikka vastuuta olisi enemmän jollaib muulla kuin itsellä. "Joo mä kiksautin bestikseni miestä, mutta eihän se mun ongelma hei oo, kaikki vastuu on varatulla."
Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sun ystävän mies.
Todellisen ystävän miehet eivät missään mielessä edes kiinnosta. Minulle heistä tulee heti turn off, kun ovat ystäväni kanssa enkä voisi ikimaailmassa kuvitellakaan heitä siinä mielessä.
Aivan samaa mieltä. Olisin todella häpeissäni ja surullinen jos olisin tuollainen kavala halpamainen luonteeltani. "Ystävällesi" täydet sympatiat minulta. Pettäjät saavat kyllä palkkansa. Sitä saa mitä antaa.
"Ystävän" miehen seläntakana panija jää kyllä aikanaan kiinni ja karma kostaa viemällä kaverit ja maineen yms.
Kiinnijäämisestä en tiedä, mutta ihmettelen tätä sokeaa uskoa, että paha saisi palkkansa yms.
Minulle tapahtui tuo nuorempana, ja niin se ex-ystäväni vaan porskuttaa. Ainakin ulkoapäin näyttää että on perhe, toimeentulo, terveys tallella, normi maine ja ystäviä. Ei ole eronnut edes. Kohta 30 vuotta kulunut tapahtuneesta ja rakensi elämänsä normaalisti.
Maailma ei ole oikeudenmukainen paikka.
Tuo karmaan uskomaninen on lapsellista ja heikon mielen tuote, kun ei pysty itse tekemään asialle mitään niin mieli selittää jotain karmaa että pysyisi edes jotenkin kasassa. Todellisuudessa pahantekijät pääsevät melkein aina pälkähästä ja elävät onnellisesti nöyryyttäen heikompia. Kylmä totuus.
Näinhän se menee, että monen mieli luo itse sen, että "paha saa palkkansa", kun tietää olevansa itse liian heikko tehdäkseen asialle mitään.
Todellisuudessa koulukiusaajat, naisten ahdistelijat, rikolliset, poliitikot yms. pääsevät pälkähästä 95% asioista mitä tekevät elämässään ja elävät onnellisesti.
Liian heikko tehdäkseen asialle jotain??! Olisi TYHMÄÄ tehdä jotain asialle, koska sitä kuule joutuu vankilaan jos kostamaan alkaa. Eli on viisasta olla tekemättä asialle mitään.Kuka nyt vankilaan haluaisi idioottien vuoksi.
Elämässä on niitä jotka on voittajia ja niitä jotka on häviäjiä. Häviäjät selittävät karmasta eivätkä pysty hyväksymään sitä, että vahvempi vei oman miehen ja on liian heikko tehdäkseen mitään sille. Voittajat tuossa tilanteessa kyllä osaisivat kostaa oikein. Häviäjä saa uhrin leiman ja kaikki vaan säälivät uhria.
Kuten moni jo sanoikin niin tämä on elämän kylmä totuus, joko on voittaja tai häviäjä.
En tiedä voittajista ja häviäjistä, mutta kostaa miten, niin että se on laillista? Ainoa mikä tulee mieleen, on että makaisi vastaavasti hänen miehensä kanssa. Maineen pilaamisyrityksetkin voivat vahingossa lipsahtaa laittomuuden puolelle, ja voi kääntyä itseä vastaan muutenkin.
Sitä paitsi jos ihminen on peluri, hän kyllä osaa myös pelata myös juoruilla, ja levittää vastaavasti jotain juttua meistä, niin että meidän uskottavuus nakertuu.
Minulle kävi niin, että ne, jotka olivat jo alunperin enemmän ex-ystäväni ystäviä, pysyivät hänen rinnallaan, ja jotka minun, pysyivät siinä. Muut välttivät ottamasta kantaa.
Jos et keksi muita kuin nuo vaihtoehdot ja et ole valmis kostamaan kellekkään niin tulet aina olemaan se häviäjä, niin se valitettavasti menee. Vinkkinä, itse aloittaisin makaamalla tämän miehen kanssa ja jättäisin erittäin selväksi että se tapahtui. Sitten on vahvemmatkin keinot. Jos ei ole valmis puolustamaan itseään niin on aina se luuseri uhri. Niin maailma toimii, halusipa tai ei.
Ensimmäinen harkintaan. Kerro noista vahvemmista keinoista?
Tapoja kostaa toiselle naiselle on ihan lukemattomasti. Jos ei kosta niin jää aina siihen asemaan, että ihmiset pitää heikkona säälittävänä luuserina, jolle voi tehdä mitä vain, kun kukaan ei pelkää että tulisi seuraamuksia, jos jotain tälle tekee.
Pelkää...? Seuraamuksia...? Mitäs jengityttöjä täällä pyörii
Ja jos oikeasti joku puhuu vuosikymmenien takaisten asioiden kostamisesta (?)
Eikö ennemmin kannattaisi hoitaa itsensä kuntoon, katkeruus nimittäin syö sisältä
Ihan tavallisia naisia jotka ymmärtää, että elämässä on voittajia ja sitten luusereita. Luuserin merkki on että sille voi tehdä mitä vaan eikä se saa koskaan kostettua. Itse olen heikkojen entisten kavereiden miesten kanssa maannut, minulle kukaan ei uskalla tehdä mitään kun tietävät kostomaisen luonteeni. Olen elämässä menestynyt kauppatieteiden maisteri ja henkilöstöjohtaja isossa firmassa.
Karmaan uskoo vain lapset ja heikot. Joko elämässä uskaltaa kostaa tai sitten ei. Luuserius ei vaadi taitoa ja älyä, sen sijaan voittajana olo vaatia älyä ja rohkeutta toimia.
Ota se! Itsekkin otin ystävän miehen ja elämäni rakkaus on nyt ollut vierellä 30 vuotta! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sun ystävän mies.
Todellisen ystävän miehet eivät missään mielessä edes kiinnosta. Minulle heistä tulee heti turn off, kun ovat ystäväni kanssa enkä voisi ikimaailmassa kuvitellakaan heitä siinä mielessä.
Aivan samaa mieltä. Olisin todella häpeissäni ja surullinen jos olisin tuollainen kavala halpamainen luonteeltani. "Ystävällesi" täydet sympatiat minulta. Pettäjät saavat kyllä palkkansa. Sitä saa mitä antaa.
"Ystävän" miehen seläntakana panija jää kyllä aikanaan kiinni ja karma kostaa viemällä kaverit ja maineen yms.
Kiinnijäämisestä en tiedä, mutta ihmettelen tätä sokeaa uskoa, että paha saisi palkkansa yms.
Minulle tapahtui tuo nuorempana, ja niin se ex-ystäväni vaan porskuttaa. Ainakin ulkoapäin näyttää että on perhe, toimeentulo, terveys tallella, normi maine ja ystäviä. Ei ole eronnut edes. Kohta 30 vuotta kulunut tapahtuneesta ja rakensi elämänsä normaalisti.
Maailma ei ole oikeudenmukainen paikka.
Tuo karmaan uskomaninen on lapsellista ja heikon mielen tuote, kun ei pysty itse tekemään asialle mitään niin mieli selittää jotain karmaa että pysyisi edes jotenkin kasassa. Todellisuudessa pahantekijät pääsevät melkein aina pälkähästä ja elävät onnellisesti nöyryyttäen heikompia. Kylmä totuus.
Näinhän se menee, että monen mieli luo itse sen, että "paha saa palkkansa", kun tietää olevansa itse liian heikko tehdäkseen asialle mitään.
Todellisuudessa koulukiusaajat, naisten ahdistelijat, rikolliset, poliitikot yms. pääsevät pälkähästä 95% asioista mitä tekevät elämässään ja elävät onnellisesti.
Liian heikko tehdäkseen asialle jotain??! Olisi TYHMÄÄ tehdä jotain asialle, koska sitä kuule joutuu vankilaan jos kostamaan alkaa. Eli on viisasta olla tekemättä asialle mitään.Kuka nyt vankilaan haluaisi idioottien vuoksi.
Elämässä on niitä jotka on voittajia ja niitä jotka on häviäjiä. Häviäjät selittävät karmasta eivätkä pysty hyväksymään sitä, että vahvempi vei oman miehen ja on liian heikko tehdäkseen mitään sille. Voittajat tuossa tilanteessa kyllä osaisivat kostaa oikein. Häviäjä saa uhrin leiman ja kaikki vaan säälivät uhria.
Kuten moni jo sanoikin niin tämä on elämän kylmä totuus, joko on voittaja tai häviäjä.
En tiedä voittajista ja häviäjistä, mutta kostaa miten, niin että se on laillista? Ainoa mikä tulee mieleen, on että makaisi vastaavasti hänen miehensä kanssa. Maineen pilaamisyrityksetkin voivat vahingossa lipsahtaa laittomuuden puolelle, ja voi kääntyä itseä vastaan muutenkin.
Sitä paitsi jos ihminen on peluri, hän kyllä osaa myös pelata myös juoruilla, ja levittää vastaavasti jotain juttua meistä, niin että meidän uskottavuus nakertuu.
Minulle kävi niin, että ne, jotka olivat jo alunperin enemmän ex-ystäväni ystäviä, pysyivät hänen rinnallaan, ja jotka minun, pysyivät siinä. Muut välttivät ottamasta kantaa.
Jos et keksi muita kuin nuo vaihtoehdot ja et ole valmis kostamaan kellekkään niin tulet aina olemaan se häviäjä, niin se valitettavasti menee. Vinkkinä, itse aloittaisin makaamalla tämän miehen kanssa ja jättäisin erittäin selväksi että se tapahtui. Sitten on vahvemmatkin keinot. Jos ei ole valmis puolustamaan itseään niin on aina se luuseri uhri. Niin maailma toimii, halusipa tai ei.
Ensimmäinen harkintaan. Kerro noista vahvemmista keinoista?
Tapoja kostaa toiselle naiselle on ihan lukemattomasti. Jos ei kosta niin jää aina siihen asemaan, että ihmiset pitää heikkona säälittävänä luuserina, jolle voi tehdä mitä vain, kun kukaan ei pelkää että tulisi seuraamuksia, jos jotain tälle tekee.
Pelkää...? Seuraamuksia...? Mitäs jengityttöjä täällä pyörii
Ja jos oikeasti joku puhuu vuosikymmenien takaisten asioiden kostamisesta (?)
Eikö ennemmin kannattaisi hoitaa itsensä kuntoon, katkeruus nimittäin syö sisältä
Ihan tavallisia naisia jotka ymmärtää, että elämässä on voittajia ja sitten luusereita. Luuserin merkki on että sille voi tehdä mitä vaan eikä se saa koskaan kostettua. Itse olen heikkojen entisten kavereiden miesten kanssa maannut, minulle kukaan ei uskalla tehdä mitään kun tietävät kostomaisen luonteeni. Olen elämässä menestynyt kauppatieteiden maisteri ja henkilöstöjohtaja isossa firmassa.
Karmaan uskoo vain lapset ja heikot. Joko elämässä uskaltaa kostaa tai sitten ei. Luuserius ei vaadi taitoa ja älyä, sen sijaan voittajana olo vaatia älyä ja rohkeutta toimia.
Et kuulosta tavalliselta vaan persoonallisuushäiriöiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Ota se! Itsekkin otin ystävän miehen ja elämäni rakkaus on nyt ollut vierellä 30 vuotta! :)
Hävettääkö yhtään miten rikoit "ystäväsi" tuolla teolla?
Toivottavasti karma kostaa.
Itse olen vienyt ystävän miehen nuorempana. Edelleen ollaan kimpassa.
Edellisen innoittamana, laitetaan terveisiä näille miesten viejille:
Tuire, kosto elää
Minnalle: se tulee pettämään sinuakin
Jos tämä on totta, tee ystävällesi palvelus ja kerro heti kaikki. Pääseepähän mahdollisimman nopeasti eroon kahdesta petollisesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, tee ystävällesi palvelus ja kerro heti kaikki. Pääseepähän mahdollisimman nopeasti eroon kahdesta petollisesta ihmisestä.
Itselläni on salasuhde yhden kaverin miehen kanssa. Kaveri on mielestäni luonteeltaan niin ilkeä muita kohtaan, että ansaitseekin tämän, että joku makaa hänen miehensä kanssa salaa. En koe tippaakaan sympatiaa tätä kaveria kohtaan vaan nautin joka hetkestä. Jos joskus kyllästyn tähän salasuhteeseen niin ilmoitan kyllä tälle kaverille, että hänen miehellään oli salasuhde. Kärsikööt sitten, karma.
Katsoisin peiliin ja kysyisin itseltä: ” Mikä helkutti sua oikein vaivaa?”. Ja varaisin ajan terapiaan.