Silloin pilkka osui omaan nilkkaan...
Onko kellekään käynyt niin, että on ensin kritisoinut, pilkannut tmv. toista/toisia ja sitten joutunut itse samaan tilanteeseen.
Kerron omani:
Olen joskus mielessäni "kritisoinut" sitä, että jäädään äitiyslomalle heti, kun saa vakipaikan. Mutta kuinkas sitten kävikään...
Aloitin vuosi sitten määräaikaisena nykyisessä työpaikassani. Useampi lyhyt sopimus ollut ja joulukuussa, hieman yllättäen sainkin toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen. Viikko sitten tein positiivisen raskaustestin.
Olo on niin hämmentynyt, kun taustalla lapsettomuutta ja kolmen vuoden yritys ilman tulosta.
Mietin jo tilannetta, kun esimiehelle pitää kertoa. Koeaikaa ei enää ole ja ehdin olla työssäni kuitenkin 1,5 vuotta ennen kuin jään äitiyslomalle (jos kaikki menee hyvin), mutta silti...
Kommentit (13)
Vähän liiankin monta kertaa osunut...ei kantsi pilkata muita.
Mitä tästä opimme? Älä vakinaista alle 45v naisia.
No omalle kohdalle ei ole sattunut mutta vanhempieni perhetuttu kiusasi siskoani kun tämä ei 6vuotiaana osannut sanoa ärrää oikein. Pakottivat aina sanoman sen ärrän kierrän ympäri orren- jutun ja nauroivat kun är sorahteli väärin ja hokivat kuinka heidän saman ikäinen tyttö osaa sen niin hyvin ja käski lapsensa näyttämään mallia. Muutama vuosi myöhemmin saivat lapsen jolla oli r, s ja l vika vielä reilusti kouluun mennessä. Tästä ei tietenkään saanut puhua mitään. R vika ei tytöllä korjantunut koskaan, mutta siskollani kyllä 7vuotiaana.
Itelle ei oo, mutta luonteeltaan ilkeällä isäpuolella oli, kun mentiin paikalliseen ravintolaan kahville ku hän haki mut koulusta ja sielä kahvilassa isäpuoli osti kupin kahvia 2€ ja sielä pannun pohjalla oli enää yhdelle kupille kahvia. Joku nuorempi mies oli jo pannun edessä kun liki 2M isäpuoli nappasi hänen yläpuoleltaan kädellä sen pannun kaataen vanhan kahvin lirut kuppiinsa viallinen virhe kasvoillaan (mua hävetti), kun tarjoilija juuri toi täyden pannun tuoretta kahvia 😆 nuori mies sai tuoreet kahvit ja isäpuoli vanhat todella vahvalle haisseetkin kahvit ja joutui ilmeistä päätellen juoda sen melkoisten yökötystunteiden vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Itelle ei oo, mutta luonteeltaan ilkeällä isäpuolella oli, kun mentiin paikalliseen ravintolaan kahville ku hän haki mut koulusta ja sielä kahvilassa isäpuoli osti kupin kahvia 2€ ja sielä pannun pohjalla oli enää yhdelle kupille kahvia. Joku nuorempi mies oli jo pannun edessä kun liki 2M isäpuoli nappasi hänen yläpuoleltaan kädellä sen pannun kaataen vanhan kahvin lirut kuppiinsa viallinen virhe kasvoillaan (mua hävetti), kun tarjoilija juuri toi täyden pannun tuoretta kahvia 😆 nuori mies sai tuoreet kahvit ja isäpuoli vanhat todella vahvalle haisseetkin kahvit ja joutui ilmeistä päätellen juoda sen melkoisten yökötystunteiden vallassa.
Viallinen virhe kasvoillaan?! Täh😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinväärinkirjaimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin ivallinen virne kasvoillaan! Ei tunnu nää tietotekniset laitteet olevan mun kanssa yhteistyöhaluisia 😅
Oon täällä vuosia käskeny laiskoja lusmuja menemään töihin sieltä ruokajonosta ja tänään olin ite ruokajonossa
Eräs elvistelijä jolla kaikki on suurta, on leuhka ja haukkuu työttömiä. Nyt maksaa suuuuuuria sähkölaskuja SUURESTA sähkölämmitteisestä talostaan ja SUURIA polttoainekuluja isomoottorisesta ISOSTA autostaan. Nämä halveksimansa ja haukkumansa pienissä asunnoissa asuvat pärjäävät kyllä 😆
Eräs työpaikkakiusaaja savusti porukkaa pois ja kornia on, että nämä ulossavustetut ovat nyt tyytyväisempiä elämäänsä, jokaiselle tuli mielekkäämpää tilalle, kun taas savustaja on edelleen tyytymättömänä vanhassa työpaikassaan myrkkyä levittäen.
Olin raskaana ja miehen sisko hoki ja pelotteli koko raskauden ajan meille, että synnytän vammaisen lapsen. No, terve muksu tuli. Mutta, kuinkas kävi itselleen pari vuotta myöhemmin, sai down-lapsen. En ole vahingoniloinen, mutta pistää miettimään, että sitä saa mitä tilaa.
Up